Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik mocht ook geen LA gears met diamantjes, wij hebben echt wat gemist in onze jeugd! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen mijn hond vond ze erg lekker:/ Ik koos mijn kleding samen met mijn moeder uit, ik liep er altijd redelijk vrolijk bij ![]()
|
Mijn moeder heeft t nooit uitgezocht want dat liet ik nooit toe, was een veel te brutaal krengetje dat alles zelf wilde bepalen. Mocht ze het eens proberen dan zette ik het op een brullen. Dus meestal zag ik er uit als idioot, want wou graag zoveel mogelijk kleurtjes in combinatie met zoveel mogelijk patroontjes dus een trui met streepjes, een broek met cirkeltjes enz enz maar goed.
|
![]() |
|
![]() |
Ik had in ieder geval niet die stomme kleren gedragen die zij voor me uitkozen. Ik kan me een roze jurk herinneren, die ik een keer onder heftige protesten aangehad heb, en die daarna gelukkig naar mijn nichtje werd doorgeschoven.
En een rode jurk met witte stippen, waarin ik heb geleden op het veertig jarig trouwfeest van mijn grootouders. Dat feest werd gegeven in het huis van mijn oom en tante, die in een nieuwbouwwijk in aanbouw woonden. Iedereen was aan het keten in het zand, en ik mocht niet, anders zou mijn jurk vies worden. Ik heb de hele dag lopen griepen, en ook dat onding verdween naar een nichtje. Ik heb oranje sandalen met blauwe sokken moeten dragen, en een beige sweater die veel te ouwelijk voor me was, een mosgroene wollen slobbertrui ( die mij met mijn rooie haar en blauwgroene ogen en witte huid inderdaad geweldig stond, maar dat zie je niet als je 9 bent) toen strakke truitjes hip waren, een trui van de HEMA toen dat bij ons op school echt not done was. Verder viel het wel mee. Ik mocht alleen geen sexy of uitdagende kleding, en als je zestien bent wil je er wel eens leuk uitzien. Maar nee. Mocht niet. Jaren 60 chic mocht wel gelukkig, dus vanaf 18 droeg ik mantelpakjes en kokerrokjes en pumps. Voor straf werd ik punk toen ik het huis uit ging, lekker puh.
||
Citaat:
![]() Verder mocht ik vroeger voornamelijk mn kleding zelf uitzoeken dus ik heb nogal wat foute dingen gedragen; heel vroeger vond ik het geweldig om alleen maar roze, paars en die 2 kleuren gecombineerd te dragen...en ik heb ook nog een tijdje gehad dat ik bijna alleen maar leggings droeg ![]() Alleen lakschoentjes en van die prinsessenjurken (die al mijn nichtjes wel hadden) kreeg ik niet. Toch heb ik allebei gehad toen ik bruismeisje was bij mn nicht, lichtroze lakschoentjes en zo'n kleine wit bruidsjurkje ![]()
|
Verwijderd
|
Nou helaas ben ik een van de weinige die zelf d'r kleren uitzocht. En nog steeds zag ik er niet uit hahaha.
Mijn moeder vertelde ook dat toen ik een jaar of 4 was wilde ik hartje winter persé een zomerjurkje aan. Dat heeft ze me toen aan laten trekken. Dus ik achterop de fiets naar school... KOUD!!! Dus ik heb nooit meer dat jurkje in de winter aangetrokken. Mijn moeder heeft me altijd aan laten trekken wat ik zelf wilde. Daar leer je pas echt van ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff toen ik nog heel klein was, moest ik van die truttige jurkjes aan, met pareltjes en kant en roze *emo*
![]() Daarna kreeg ik wel coolere kleren, ik had lekker wel die LA Gears met lampjes..en met roze glitterveters ![]() ![]() ![]() Ik zou zelf wat hippere kleding dragen, meer broeken ipv jurkjes, of iig leukere jurkjes dan ![]() |
![]() |
|
ik mocht zelf altijd me kleren uitkiezen... behlve met kerst dan meost ik een jurk aan en daar had ik een hekel aan.... na een paar jaar kwam me ma der achter dat ze het zonde vond om voor kerts een jurk te kopen dus kogt ze een broek die ik ook gewoon aan kon. Ik zag er toen eigelijk al uit als een klein skatertje en das eigelijk niet supper veel verandert
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor die tijd had m'n moeder me wel iets tuttiger aan mogen kleden. Ik zag er altijd uit als een jongetje. |
![]() |
|
Net als iedereen zou ik ook eindelijk die lakschoentjes zelf gekocht hebben (m'n ouders vonden het aso dingen dus ik kreeg ze niet
![]() En dan had ik al dreads gehad toen ik 5 was want ik had een keer iemand ermee gezien en toen wilde ik het sinds die tijd, maar ja ... en verder zou ik allemaal oshkoshes van ribstof gekocht hebben. |
![]() |
||
Citaat:
was er altijd door gefascineerd in de shoestore
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Formules op het forum: LaTeX ILUsion | 10 | 16-06-2019 02:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Er is niet altijd kans. Er is altijd hoop. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |