Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hoezo offtopic?
Maar goed, om even terug te komen op het onderwerp, als we het hier een weekend anarchie maken, dan wil ik niet eens weten wat hier gebeurt.... Ik hou mijn hart vast voor de flamepartijen en al dat soort niet grappige dingen die je als FB juist probeert te voorkomen of in het ergste geval op te ruimen. Dat de ene FB anders is en volgens men minder goed dan de ander daar kan ik mee inkomen, maar daar ontkom je ook niet aan. Dan zou je eerst mensen moeten rekruteren en een opleiding en diploma moeten geven voor het fb-schap voordat ze ook maar fb mogen worden. Daar gaat tijd en geld in zitten. Kan me voorstellen dat Jon geen zin heeft om daar geld in te steken als het in principe toch wel goed draait op het forum (want wees eerlijk, er worden fouten gemaakt, maar zo slecht is het hier nog niet gesteld) zonder gediplomeerde mensjes. En vaak als een fb meedeelt dat hij/zij opstapt hebben de beheerders weinig tijd om een nieuwe fb aan te stellen dus gaat dat zsm en iedere kandidaat wordt uitvoerig gecontroleert op evt hele foute dingen die men in he verleden heeft uitgespookt en de betrokken bij het forum en de motivatie om fb te worden. Dus ik vind dat het hier allemaal wel meevalt en ik heb persoonlijk nog niet echt vele klachten gezien over 1 fb in speciaal op BZ of M&M. Als iedereen van mystiek mij een bitch zou vinden die haar werk niet goed doet, word ik vanzelf overspoeld met pmmetjes, mailtjes en topics op BZ en M&M. Aangezien ik nog geen hate mail heb gehad zal dat allemaal wel meevallen en ik heb ook nog niet veel klachten gezien over andere fb's. Dus volgens mij valt het allemaal wel mee.
|
![]() |
Aha! Dus Dobermann wil FB worden! Dit verklaart op treffende wijze zijn serviele dispositie ten aanzien van hen, die dit reeds zijn!
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Was jij 'Siemon' dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niet nu, want ik internet nu op een telefoonlijn en dat schiet niet op.
||
Citaat:
![]() [list=1][*]streng doch rechtvaardig [*]altijd objectief[*]handig met internet[*]er lol in hebben[*]goed kunnen samenwerken (met de andere beheerders)[*]tijd hebben.[/list=1] Er zijn tal van mensen op dit forum met deze eigenschappen. Ik ben maar één van de vele voorbeelden (hoewel, arrogant dus niet objectief dus ik val al af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij vergeet je dat tevens belangrijk is dat je veel van het forum weet. Het verleden, de mensen, de inhoud van de fora, al dat soort zaken zijn belangrijk. Natuurlijk ben ik vervangbaar. Wie niet. Maar of je makkelijk voor mij een vervanger vindt, durf ik te betwijfelen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je weet echt niet waar je het over hebt en hoeveel energie en tijd Koen in de fora steekt.
|
Tja, ik weet uiteraard niet wat Koen zijn taken zijn in het team, je hebt altijd mensen die meer doen en anderen die minder doen. Iemand bijvoorbeeld die veel werkt aan het programmeren en de styling van het forum is inderdaad zeer moeilijk vervangbaar. Andere mensen zijn wel wat makkelijker vervangbaar, daar blijf ik bij. Dit is tenminste mijn ervaring. En dan denk ik dat mijn cijfers hiervoor genoemd redelijk accuraat zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens is géén van de fb's+ gemakkelijk vervangbaar, en zeker Koen niet. Als je een beetje feeling voor het forum had zou je dat weten. Die verdeling is er niet zomaar.
||
Citaat:
Nogmaals, ik ben nieuw hier, en nogmaals, mijn ervaring op andere fora is anders. Mijn verwachting is dat ik ook, als hoofd beheer op 2 fora's, vervangbaar ben. Dat is vooral omdat wij op die fora besloten hebben belangrijke beslissingen samen te nemen. "Kleine" dingen kan iedereen afhandelen, dus ben je niet onmisbaar (weer tweede persoon, maar je begrijpt vast wat ik bedoel). Grotere beslissingen zoals bannen en het veranderen van indelingen op het forum, of "heksen" installeren, forum uitbereiden of weet ik wat, dat beslissen wij op andere fora gewoon samen (of een team top-beheerders (fb+'en)). Op deze manier is gewoon iedereen vervangbaar zonder heel veel moeite. Als je het hier niet mee eens bent, kan je me daar dan een reden voor geven? Ben ik erg benieuwd naar namelijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
[BELANGRIJK] Gewenst-zoenschema Axel11 | 290 | 27-02-2019 08:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Hugo Claus (78) overleden Nienna* | 9 | 03-04-2008 19:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Marcel van Dam is een slechte gespreksleider. Verwijderd | 24 | 04-06-2004 12:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: De wraak van de bloedelfen snarl | 18 | 11-01-2004 21:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jong bloed Hydraul!C FunK | 11 | 26-07-2003 12:40 |