Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een vrij zinloze discussie hoor, maar dat ijsje zonder slagroom is toch minder lekker dan dat met slagroom? Het meisje zonder mooie gezichtskleur is dan toch lelijker dan het meisje met mooie gezichtskleur?? Naja, ik ga maar eens slapen, morgen denk ik er vast weer heel anders over... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zoals ik eerder al zei, ik heb eigenlijk geen idee waar we het nou precies over hebben? ![]() Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 23:22. |
![]() |
|
Nou mijn mening over de witte huid. En ik wijger het te hebben over etenswaren, dus die discussie van boven val ik helemaal buiten.
Ik vind een witte huid minder mooi. Niet omdat je er alles goed op ziet (zoals 3307 een paar posts terug vertelde), maar omdat denk ik er wit uitzien voor mij een associatie geeft met ziek zijn. Als je ziek bent ben je ook bleekjes, dit duid dus op een zwakker afweersysteem. Dat is dan weer evolutionair niet aantrekkelijk en daarom, denk ik, vind ik een erg witte huid niet zo aantrekkelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laat maar komen die foto's ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben denk ik wel het prototype meisje met rode haren,ik heb dus echt rood haar,witte huid en een beetje sproetjes.
Van karakter ben ik erg fel en qua intieme dingen dingen ben ik nogal een wilde meid,ik heb geen groene of blauwe ogen maar bruine. Tja en dan dat schaamhaar,tja dat is niks bijzonders hoor,maar daar zie je bij mij toch niks van want ik ben geschoren daar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OVER JE HOOFD! NIET JE SCHAAMHAAR! ![]() Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 19:36. |
![]() |
|
Mensen met rode haren zijn gewoon wie ze zijn
Bij de één is het wel mooi, bij de ander niet Ik heb zelf rood haar en ik vind het niet geweldig, maar ik moet er niet aan denken als ik opeens zwart of blond haar zou hebben En over die witte huid: volgens mij zijn er geen (of in ieder geval zéér weinig) mensen die rood haar hebben en een donkere huid
|
de enige 2 longlastig relaties die ik heb gehad waren met roodharige meisjes... en als ik eerlijk ben was de sex in die relatie ook niet mis
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lang rood haar bij een meisje? love-in-the-air | 89 | 22-09-2013 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #58 Vlindertje | 500 | 24-04-2009 21:54 | |
Psychologie |
scheldt jij mensen uit naar wat ze dragen? fuchsia | 143 | 07-12-2005 16:03 | |
Lifestyle |
Post hier je plaatjes van lekkere geile goths. Verwijderd | 346 | 07-07-2005 15:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Een discussie in de les Verwijderd | 8 | 18-05-2005 18:21 |