Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bezwaar 1: De meeste Nederlandse Antillianen zijn hier geboren en getogen, en hebben niets of niemand op de Antillen, hooguit nog wat verre familie. Bezwaar 2: De Antillen horen bij het Koninkrijk der Nederlanden. Je zet ze dus niet uit, je verplaatst ze. Bezwaar 3: Als je ze naar de Antillen brengt, verplaats je ook hun overlast. Je scheept dan de Antillen op met de probleemjongeren uit Nederland. Niet echt aardig, of wel? Bezwaar 4: Als je deze Antillianen naar de Antillen zou brengen, dan kun je niet voorkomen dat ze net zo snel weer terug komen. Binnen de greznen van het Koninkrijk der Nederlanden kunnen zij vrij reizen, en dus ook terug naar Nederland. En met een beetje pech komen ze ook nog eens terug met een reet vol bolletjes. Bezwaar 5: Op de Antillen wordt het helemaal moeilijk om deze jongeren weer op het goede pad te krijgen. Op de Antillen is het qua werkloosheid en armoede onder de bevolking niet zo best gesteld.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Oh ja: Turken en Marokkanen met Nederlands paspoort kun je ook niet terugsturen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
waar jij op doelt is dat zij zwart zijn en "wij" blank. en wat wou je dan doen aan de surinamers en of antillianen die hier al generaties lang wonen? en misschien moet je je eens indenken hoe die lui tegen het leven aankijken. denk niet dat hun toekomstje er zo rooskleurig uitziet, voor velen is het de goot. en dat zie je tegenwoordig steeds meer, waarom, omdat de maatschappij soms te hoge eisen aan de mensen stelt, prestatie is alles wat telt tegenwoordig. en daar kunnen heel wat mensen, heel slecht tegen. en als je dan ook nog tussen 2 culturele muren zit, kan dat best lastig worden. en nee ik zeg niet dat je ze met fluwelen handschoentjes moet vastpakken. die wapenstok mag best wat vaker gebruikt worden. |
![]() |
||
Citaat:
oja en altijd als er iemand wordt vermoord is de dader altijd een antilliaan (allochtoon) ![]() ze mogen best wat harder optreden hoor, maar je moet niet met die onzin aankomen dat alle Antillianen slecht zijn (want daar komt t op neer als ik je reactie lees)
Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 18:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En omdat ik meen dat ik deze reactie niet kan eindigen zonder een verwensing, wens ik je bij deze wijsheid toe! Hopelijk mag je tergend lang gruwen bij het idee ooit wijs te worden.
|
Overigens is de situatie in Tilburg schrijnend en schreeuwt deze werkelijk om een oplossing. Hoewel ik weet dat ik me de analogie niet mag permitteren, maak ik hem toch: valse honden, hoewel vaak zo opgevoed, krijgen in onze maatschappij bij verstek een spuitje zodra ze hun valsheid hebben laten blijken...
|
Stekelenburg is inderdaad veel te soft. Pas nog die dodelijke steekpartij, nu dit weer. Toen bekend werd dat in een Tilburgse moskee mensen werden opgeroepen zich tegen het westen te keren e.d. wilde de hele buurt een sluiting van de moskee, maar Stekelenburg vond een gesprek met alle betrokkenen wel genoeg. Altijd probeert hij de zaken te relativeren, waarin hij echter veel te ver gaat.
30 man politie en 1 arrestatie.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat mij alleen irriteert is dat sommige mensen niet willen aanvaarden dat juristen (althans, de goede) beter kunnen omgaan met bepaalde feitelijke kennis dan de doorgesneden Nederlandse burger. Maar die discussie ga ik niet opnieuw voeren. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ken juristen in opleiding die allebei een volstrekt ander oordeel over bepaalde zaken hebben maar ze zijn allebei goede juristen (in opleiding). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe zat dat nou ook alweer precies met dat plan van Jacobse&van Es -van Kooten en de Bie- om Nederland op te delen in een tiental staten waar elke etnische groepering een eigen plek krijgt -ik kan me iets herinneren van SuriBrabant-.
Nederlanders mogen dat in de Randstad gaan zitten en daar kom je alleen binnen met een pasje. ![]() Laat je piemel niet in je broek zitten! Doe mee en laat je ballen zien! Samen voor ons allen, laten wij elkaar nooit vallen Samen voor ons allen! Geen gezeik, iedereen rijk! |
![]() |
|||
Citaat:
Dit is een artikel van januari 2002. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar je bent nog helemaal geen jurist. ![]() Ik ben weliswaar Aspirant-psycholoog en bedrijfskundige en behaal goede resultaten, maar dat zegt nog helemaal niets.
|
Verwijderd
|
Waar we het hier over hebben heeft sowieso helemaal niets met de juristerij te maken. Het feit of iemand goed is in zijn vak staat los van zijn politieke denkbeelden.
Overigens is het natuurlijk wel een drogreden om op grond van het feit dat iemand een gerenommeerd jurist is, aan te nemen dat wat hij zegt, waar is. Piet Hein Donner wordt door sommigen ook een gerenommeerd jurist genoemd. Toch is door een aantal bekende advocaten al betwijfeld of hij eigenlijk wel iets snapt van Nederlands strafrecht. |
![]() |
||
Citaat:
de·mo·cra·tie (de ~ (v.), ~ën) 1 staatsvorm waarbij het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers uit eigen gelederen 2 staat waarin het volk regeert Een burgemeester zou naar 'zijn mensen' moeten luisteren. |
![]() |
||
Citaat:
btw. democratie is kut
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens werd in het oude Griekenland al ingezien dat het onmogelijk was ieders stem te horen. Daarom hadden zij voor veel besluiten al een vertegenwoordigend systeem. Democratie is gewoon slecht. Burgers hebben vaak niet de kennis om ergens over te beslissen. Democratie is weliswaar het minste van alle kwaden, maar het is nog steeds niet optimaal. |
![]() |
||
Citaat:
|
Dat de zwarten over het algemeen beduidend minder goed presteren binnen onze maatschappij dan blanken of aziaten valt niet te ontkennen. Ik geloof niet dat alle rassen 'gelijk' zijn, net zomin als ik geloof dat man & vrouw gelijk zijn. Bij man & vrouw is het reeds bewezen dat de hersenen op een andere manier functioneren. Dus waarom zou er geen verschil kunnen zijn tussen zwart, blank en aziaat? In Amerika bijvoorbeeld, tonen de statistieken duidelijk aan dat hoe hoger het aantal procent zwarten in een stad, hoe meer criminaliteit, werkloosheid en stadsverloedering er optreedt. Links zou onmiddellijk het moraliserende vingertje opsteken en zeggen dat het de fout is van de onderdrukking door de blanken en het eigenlijk rechtsstreeks terug te voeren is tot de slavernij (wat nu ondertussen toch al een poosje geleden is). Ik geef toe dat zwart en blank niet altijd gelijk zijn voor de wet in de States, maar zelfs als je daar rekening mee houdt scoren de zwarten duidelijk lager op maatschappelijk gebied in vergelijking met de andere rassen. Wat is de oorzaak daarvan? Zowel de blanken als de aziaten hebben elk complexe beschavingen opgebouwd nu en in het verleden. Zwarten zijn toch nooit veel verder geraakt dan het leven in stamverband. Er moet daar toch een reden achter zitten? Ik spreek hier nu wel over de zwarte bevolking in het algemeen, dwz: er zijn uitzonderingen die het wel ver schoppen in de maatschappij, zoals Powell of Koffi Anan. Dat niemand z'n ras kan kiezen wil nog niet zeggen dat we gelijk zijn. In praktijk beoordeel ik iemand ook enkel op z'n daden en niet op z'n huidskleur.
![]() Ik vind ook dat je onze cultuur niet volledig mag afschermen van invloeden van buitenaf. Een cultuur mag niet statisch worden zoals een godsdienst, maar ze mag evenmin verdrongen worden door een vreemde cultuur. Dus je moet de invoerders van de vreemde cultuur, de immigranten, binnen de perken houden. Niet meer dan 5% van de totale bevolking ofzo, die allemaal een toelatingsexamen moeten doen alvorens ze onze nationaliteit kunnen krijgen. Eerst plichten en dan rechten. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit gaat me wel een beetje te ver. Ik zal niet ontkennen dat er geen wetenschappelijk bewijs tegen de rassentheorie is, maar er is ook zeker geen bewijs voor. Je gaat er hier nu vanuit dat de slechte situaties in veel landen waar het grootste gedeelte van de bevolking zwart is, misschien te wijten is aan het feit dat ze zwart zijn. En dat wil er bij mij niet in.
|
![]() |
|
Ik babbelde vorig jaar in de vakantie met een Marrokaan op de trein naar Casa Blanca (waar ons Hotel lag
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Sann kan wel een saaingerschap gebruiken #1879 Verwijderd | 500 | 25-11-2013 12:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 |