Advertentie | |
|
![]() |
|
zal ik jullie eens laten schrikken?
![]() ik heb ook een nokia ![]() eerst had ik een 3310, dat was een klote ding, met slechte accu. daarna heb ik een jaar een 6310 gehad, die heb ik nu doorverkocht, en nu heb ik een 6310i (mede doordat ik anders een nieuwe carkit zou moeten komen) en met de 6310's heb ik geen problemen gehad... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb echt al 4 nokia's gehad ofzo en ze deden het allemaal prima, nooit problemen mee gehad of iets dergelijk.
Dus neem gewoon een telefoon die er mooi uit ziet en waar je mee kan bellen want tsja waar heb je hem anders voor nodig als 11 jarige ![]() die 4 telefoons : ik heb abbo en dan krijg je om het jaar ofzo een nieuwe telefoon ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het enige wat ze ermee doen is smsen en bellen over de meest stomme dingen. Maar toch is het goed dat al die kleine kinderen zo'n ding hebben, van al dat geld word weer een deel gebruikt om de infrastructuur modern te houden, en daar heeft iemand die wel een gsm nodig heeft, weer profijt van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wacht, ik formuleer het even anders: Uit eigen ervaringen heb ik geconcludeerd dat Nokia telefoons sneller LIJKEN kapot te gaan dan mobiele telefoons van welk ander merk ook. Ik benadruk dat ik hier niet in naam van de Belgische bevolking spreek. nou goed? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
uhm ,ik weet wel n paar goeie sites, om goedkoop aan een nokia 8310 te komen, legaal hoor
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nokia roewleert! Ik heb een 3330, die werkt uitstekend! Daar heb je ook frontjes en beltonen en logoos enzo voor
![]() ![]() Neem een iets oudere foon dan heb je wel meer accessoires ervoor... Maarja, welke jij leuk vin he! Leuk je naam ![]()
|
ga naar www.gsmplaza.nl oid en kijk! en anders naar de stad... zoveel winkels die gsms verkopen tegenwoordig.
|
Geen Nokia nemen. Klote & gedateerde kleurenschermen (STN 4096 kleuren), slecht geluid (4-toons polyfone beltonen de monofone beltonen met mn Ericsson T68 zijn beter) En sommige Nokia's hebben schermproblemen en de accutijd is ronduit slecht
Trouwens, een Nokia 8310 heeft niets van dat al, geen kleurenscherm, geen polyfone beltonen... En kost belachelijk veel, rond de 300 euro! Voor 66 euro meer heb je 'n Sony Ericsson T610 met 65k kleurenscherm, 32-toons polyfone beltonen en een geïntegreerde MMS-camera. Nokia 3310 = groot, dik, zwaar, gedateerd. Geen Wap, kleurenscherm, geheugen, polyfone beltonen, GPRS. Het model is al 3 jaar oud en toch durven ze er nog zo'n 90 euro voor te vragen in de winkel of op internet. Schandalig! Voor 50 euro minder dan de 8310 een Samsung S100 met 65k kleurenscherm, 16-toons poly, JAVA-games. Neem 'n Samsung of 'n SonyEricsson ofzoiets ![]() Wil je persé een coole, trendy, kleine Nokia hebben dan raad ik je de Nokia 6100 da's een van de weinigen die wel leuk is als je niet veel eisen stelt aan het scherm en de kwaliteit van de beltonen. Kost E 279-, Kijk eens op www.kieskeurig.nl daar vind je 'm wel, kun je hem op internet bestellen. Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 00:15. |
![]() |
||
Citaat:
Casio A5401CA SPECIFICATIONS > 153 kbps data capable > 106 grams > 1.1 inch, 15,680,000 color LCD > 160 min Talktime > 200 hr Standby > Embedded 1.24-megapixel CCD camera w/ panorama & 8x digital zoom photography feature (maakt dus foto's van 1280x960 pixels) 40 poly ringer 16 MB memory Jammergenoeg alleen voor 't CDMA2000 netwerk.. ![]() ![]() Met ongeveer dezelfde specificaties als bovenstaande, hier de Sharp SH53: ![]() Beide modellen zijn net in Japan (CMDA2000 is netwerk in japan) uit, en het gaat nog wel n tijdje duren voordat er hier in Nederlands iets vergelijkbaars komt voor het GSM / toekomstige UMTS-netwerk hier. Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 00:22. |
![]() |
|
uhm een samsung s100 goedkoper als de 8310?nou nee, maargoed maakt niet uit, en ja al die nieuwe dingen uit Japan,daar zijn we nog niet klaar voor hier...
||
Citaat:
De t68i is minder dan de 8310, kleurenscherm is dus niet altijd een pre. De 8310 is wel een goed toestel, degelijke software en geen fratsen. Het scherm is helaas kwetsbaar, en kan breken bij lomp gebruik (ik heb het ook gehad, maar met een nieuw schermpje van 15 euro is het verholpen) Tip; Nokia 6310i ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De 6310i is vrij fors, maar heeft wel weer bluetooth en Irda en JAVA, maar geen kleurenscherm + polyfone beltonen, dan Samsung S100 @ GSMcorrect.nl : € 250 Nokia 8310 @ GSMplaza: € 224 Ericsson T68i @ Telecom4u! € 214 (k, de Nokia is dan wel iets goedkoper maar toch schandalig duur voor zo'n verouderd model telefoontje, maarja, da's Nokia ![]() Ligt gewoon n beetje aan de fabrikant, Nokia houdt de prijs van de 3310 ook kunstmatig hoog, t model is al 3 jaar oud en het moet nog 80 euro kosten op internet! btw de Ericsson T610 is nog maar net uit of hij kost 'maar' € 366-, terwijl de Nokia 7250 (379 euro) wel iets duurder is maar veel minder features heeft |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Je GSM of je seksleven? supergirl#1 | 28 | 29-11-2009 22:17 | |
Software & Hardware |
[GSM] vraagje over toepassingen bij nokia6100 Sangria | 2 | 19-09-2004 12:23 | |
Software & Hardware |
[GSM] Simlockvrij anansi_de_spin | 24 | 29-01-2004 11:21 | |
Algemene schoolzaken |
enquête GSM-gebruik Hannahanneke | 57 | 16-04-2002 20:40 | |
Software & Hardware |
Beste GSM The Sentinal | 12 | 16-10-2001 11:10 | |
Software & Hardware |
GSM Nokia !Welke is de beste? The Sentinal | 20 | 18-05-2001 19:38 |