|
|
ik vind de schaduwen bij neus en ogen zeer mooi, geeft duidelijk effect , wat iets minder bij de mond envoorhoofd te zien is...
en waarom zou het oor niet kloppen? het hele ventje is niet echt...dat is juist het fette! |
||||
|
|
|
Vielen dank
enneh, hij is geupdate! kreeg veel kritiek op andere boards over de wenkbrouwen en andere shit, en heb ze gebruikt om em beter te maken.. ik denk dat ie nu wel klaar is hehe..
|
||||
|
|
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE] |
||||
|
|
Niet mijn smaak, maar de techniek zit goed in elkaar.
Ik zou als ik jou was ergens painter 8 vandaan proberen te halen (ik kan em desnoods voor je uppen), ik ben er zelf ook pas mee bezig (zie hekstekening). Het is veel uitgebreider dan die 3 brushes in photoshop en je kan er als het ware echt mee verfen, van acryl tot kleurpotlood. Id say give it a try, er gaat echt een wereld voor je open
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Painter 8 heb ik al, snap er geen reet van, ik weet wat je d'r allemaal mee kan, maar photoshop 7 verschilt aanzienlijk met zijn voorgangers, met 1 photoshop brush kan je al geweldig creaties maken, je kan je brushes in 7 ook aanpassen namelijk... painter is me gewoon te ingewikkeld, ik wil d'r gewoon een kleine cursus in krijgen hehe..
Voor een photshop god, check Danimation's Gallery even, hij gebruikt enkel photoshop om te kleuren, geeft je een idee van de mogelijkheden met Photo 7 http://danimation2001.deviantart.com/gallery/ enjoy zou ik zeggen hehe
|
||||
|
|
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE] |
||||
|
|
grmbl, ik vind em ook wel ok, maar ik heb er geen high res van, ik heb trouwes al een tijdje een nieuwe sig, die ik zelf vetter vind, maar die past nie echt onder 't schilderwerk.. deze
![]() of bedoelde je die
|
||||
|
|
||||
|
|
Citaat:
Wishmaster schreef op 24-08-2003 @ 22:53:
grmbl, ik vind em ook wel ok, maar ik heb er geen high res van, ik heb trouwes al een tijdje een nieuwe sig, die ik zelf vetter vind, maar die past nie echt onder 't schilderwerk.. deze [afbeelding] of bedoelde je die Onder je 'schilderijen' zou ik die klassieke doen Zoals je het nu doet dus .
|
||||
|
|
|
||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| League Of Legends! | EenJongen23 | Games | 242 | 06-11-2013 20:10 |
| Jouw stijl van schrijven | Kitten | Verhalen & Gedichten | 70 | 21-02-2010 23:11 |
| nice guy's finish last | Verwijderd | Liefde & Relatie | 59 | 09-11-2005 09:39 |
| Muziek. | Quiana | Psychologie | 499 | 07-10-2004 12:34 |
| sumthing new.. | \/ince | ARTistiek | 17 | 24-08-2003 18:14 |
| playlist-topic | Tombooo | Muziek | 27 | 13-03-2003 00:28 |