Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 15:54
Illusie
Illusie is offline
sinds een flinke poos is het uit met mijn vriend. 't was mijn eerste serieuze vriendje en nog "erger": ik was dol op 'em. de eerste tijd was heel leuk enzo, en later werd het steeds moeilijker. nah goed, het is natuurlijk ook niet voor niets uitgegaan.

de eerste tijd heb ik nodig gehad om van mijn verliefdheid af te komen. hij wilde mij dan wel niet meer, ik vond hem nog altijd wel heel erg leuk. daarna werd ik kwaad en pas daarna vond ik iets van berusting.

in die laatste periode heb ik contact met hem gezocht. ik wilde hem vertellen dat ik niet meer kwaad op hem was. via via hoorde ik namelijk dat hij zich nog steeds schuldig voelde vanwege het verdriet dat hij mij aandeed. maar hij liet mij (door mij te negeren) duidelijk merken dat hij niet gediend was van contact.
of dat hij mij in ieder geval niet van uitleg wilde voorzien, want daar vroeg ik ook naar.

ook al voel ik nu totaal niets meer voor hem en ben ik ook niet meer kwaad (omdat ik weet dat het zo beter is), zit ik nog steeds met vragen.

ik vind het verdrietig dat hij mij nog steeds niks wilt uitleggen, zelfs niet een jaar na dato.

hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Oud 25-08-2003, 16:00
WB_Oud
WB_Oud is offline
Een lange brief sturen met daarin je gevoelens, gedachten en vragen. Hij kan die nauwelijks negeren.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 16:03
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Heb je al vaak contact met hem geprobeerd te krijgen? Misschien heeft hij dit niet ontvangen? Mail/bel/sms je hem ofzo?
Misschien kun je anders een keer naar hem toe gaan...Dan kan hij er niet meer onderuit zeg maar...Je hebt recht op antwoord dus het lijkt me echt niet raar om naar hem toe te gaan...

Succes!
Oud 25-08-2003, 16:05
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 25-08-2003 @ 17:03:
Je hebt recht op antwoord dus het lijkt me echt niet raar om naar hem toe te gaan...

Succes!
Knap dat je dat vanachter je computer kan beoordelen, je weet de geschiedenis toch niet? Ik niet in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 16:07
Illusie
Illusie is offline
Citaat:
WB schreef op 25-08-2003 @ 17:00:
Een lange brief sturen met daarin je gevoelens, gedachten en vragen. Hij kan die nauwelijks negeren.
dat was dus mijn contactpoging die hij negeerde. ik weet zeker dat hij die ontvangen heeft.
Oud 25-08-2003, 16:08
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
WB schreef op 25-08-2003 @ 17:05:
Knap dat je dat vanachter je computer kan beoordelen, je weet de geschiedenis toch niet? Ik niet in elk geval.
Nee oke, maar ze wil antwoorden en het lijkt me dat ze recht heeft die te krijgen...maar ach, wie ben ik om dat te denken
Oud 25-08-2003, 17:59
luckyleo
luckyleo is offline
misschien kun je het beter laten berusten. Ik zou er ook niet op zitten wachten als een ex me een jaar na dato nog op dingen komt vragen. Het is al een jaar terug. Ik zou zelf denken: laat het toch rusten schat.
Maar als jij het echt graag wilt weten dan kan je dat hem serieus uitleggen in een brief. Dat komt serieus over en als ie echt een man is dan reageert ie daarop. Doet ie dat niet, dan zou ik hem snel vergeten en geen aandacht er meer aan besteden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:10
Verwijderd
IK heb een ex en hij wou ook nooit met me praten enzo.. en toch zei ik elke keer hoi tegen m op msn en als ie niet reageerde dan liet ik t zo en nu wil t toeval dat ie opeens weer met me begon te praten..
anders moet je m ffies laten.. ffies niet aan zn kop zeiken.. heb ik toen ook een tijdje gedaan..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:12
tacidvs
tacidvs is offline
Aangetekende brief sturen.
Oud 02-09-2003, 14:33
pessimistje
pessimistje is offline
jammer dan, ergens anders mee bezig houden!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 14:46
Verwijderd
Na een jaar? Je er bij neer leggen, waarom zou jij met hem willen praten als je ten eerste al over hem heen bent en hij dat ten tweede niet wil?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten