Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 18:15
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
cornershop schreef op 20-08-2003 @ 19:02:
iid

offtopic: mooie johnny depp
Jeetje ik mag toch wel mn mening uiten, ik heb ook mn eisenpakket voor een meisje hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2003, 19:21
tiram
tiram is offline
ja dat mag...maar het kwam er een beetje vrouw onvriendelijk uit..

maar geeft niks, t is je vergeven
Oud 20-08-2003, 19:27
luckyleo
luckyleo is offline
ieder zijn eigen smaak.
Ik val eigenlijk op normale doorsnee meisjes.
Meiden die niet erg dun zijn, maar die een gewoon lichaam hebben, met ook klein beetje vet eraan. Daarbij moeten de borsten in verhouding zijn met het lichaam.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 19:40
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ok ik heb alle reactie's een beetje gevolgd op dit toppic. En zoals ik denk denken de meesten.
Hoewel veel jongens/meisjes denken dat jongens alleen op grote borsten afgaan is dit dus duidelijk niet zo. De meeste kiezen voor een normaal meisje. Een 'mooier' of 'minder mooi' meisje dan normaal is dus ook geen probleem. Ik denk dat voor alle jongens het totaal beeld het belangrijkste is en niet te vergeten boven alles het karakter.

Ik denk dat het beeld dat van jongens gewoon word verpest door een klein groepje dat alleen maar achter de 'wijven' aangaat en elke avond liefst meer dan één 'nieuwe chick' mee naar huis neemt. (=overdreven, maar goed)

Hier past weer een mooie spreekwoord bij:

OP ELK POTJE PAST EEN DEKSELTJE
Oud 20-08-2003, 20:18
Baxx
Baxx is offline
nou ik hou niet echt van slanke dames (fotomodel)
geef mij maar iemand met een lekker buikje
en ja borte ja eigelijk let ik daar niet echt vaak op
ik ga meer voor hoe iemand is en uitstraling en het gezicht

maar buikje vind ik wel lekker en ja borste te groot vind ik dus niet mooi
Oud 20-08-2003, 20:26
Another Way
Another Way is offline
Tis idd waar dat het gezicht en haar (kleur) het belangerijkste is, je wilt geen PLORK. Zo zag ik laatst een meisje met een ontzettend lekker lichaam, helaas had ze een kop van een heroine hoer
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:45
Verwijderd
En het gekke is dat de jongens die zeggen dat ze niet per se grote borsten willen, ontzettend vaak zeggen 'ik zal wel weer raar zijn' of 'ik ben dan een uitzondering' of 'maar ja, zo ben ik' en dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:49
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-08-2003 @ 21:45:
En het gekke is dat de jongens die zeggen dat ze niet per se grote borsten willen, ontzettend vaak zeggen 'ik zal wel weer raar zijn' of 'ik ben dan een uitzondering' of 'maar ja, zo ben ik' en dat soort dingen
Tja, t is mij ook een raadsel hoe dat toch zo komt

@ Another Way: Het zal wel aan mij liggen hoor maar wtf is een PLORK [edit]Van Dale kent t iig niet [/edit]
Oud 20-08-2003, 21:01
Verwijderd
Van de jongens die tot nu toe reageerden, gaf
07,89 % de voorkeur aan dunne meisjes
18,42 % de voorkeur aan slanke meisjes
47,39 % de voorkeur aan normale meisjes
10,53 % de voorkeur aan mollige meisjes
00,00 % de voorkeur aan dikke meisjes

10,53 % had geen voorkeur
15,79 % zei dat het verschilt per meisje, en dat het bij haar moet passen

Verder gaf
15,79 % de voorkeur aan kleine borsten
31,58 % de voorkeur aan normale borsten
10,53 % de voorkeur aan grote borsten

15,79 % had geen voorkeur
26,32 % zei dat het bij de rest van het lichaam van het meisje moet passen

Voorzichtige conclusie: de meeste jongens houden van normale meisjes met normale borsten
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:02
Ijke
Ijke is offline
Hier past weer een mooie spreekwoord bij:

OP ELK POTJE PAST EEN DEKSELTJE [/B][/QUOTE]

- Maar sommige dekseltjes moet je een beetje bijschuren
Oud 20-08-2003, 21:05
Ijke
Ijke is offline
Als ik ff mag zeggen op wat voor jongens ik val , en ik denk de meeste meiden:

Je moet gewoon een beetje zeker van jezelf zijn, geen sulletje
Je moet reageren als anderen iets negatiefs over je zeggen of je bijv. een duw geven
Een beetje gel in je haar vinden we meestal erg leuk
Je schoenen kun je het beste met een meisje of vriend uitkiezen en niet met je moeder
Je moet jezelf niet helemaal geweldig vinden en steeds over je ex praten
Je mag best naar meisjes kijken ookal ben je misschien verlegen
Spontaniteit is erg aantrekkelijk

wie vult dit aan?
Oud 20-08-2003, 21:08
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Ijke schreef op 20-08-2003 @ 22:02:
Maar sommige dekseltjes moet je een beetje bijschuren
*neemt aan dat het dekseltje de man is*

Het is dat er al ergens een topic is geopend waar meisjes hun ideale man moesten beschrijven. Anders had ik dat nu gedaan.

Maar Ikje je bent wel erg complimenteus Zeker daar het bleek dat geen van de beschrijvingen dan ook maar in de beurt kwam van dit dekseltje Of ik kwam helemaal niet overeen of 1 van m'n lichamelijke eigenschappen werd wel afgewezen.
Oud 20-08-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ijke schreef op 20-08-2003 @ 22:05:
...en ik denk de meeste meiden:
-lijstje-
wie vult dit aan?
Oke, mijn aanvulling:
Je moet vooral niet te zeker van jezelf zijn, liever een sulletje dan een arro type
Je moet niet zo happen als mensen iets negatiefs over je zeggen
Gel in je haar is vervelend, dan voelt het niet meer lekker zacht en dan ga ik dus níét door je haar woelen tijdens de sex want dan krijg ik al dat vieze spul aan m'n vingers
Je schoenen kun je het beste zelf uitkiezen natuurlijk, maar wat boeit mij het nou wat voor schoenen je draagt, als je maar zelf je veters kunt strikken
Je moet jezelf niet helemaal geweldig vinden en steeds over je ex praten
Je mag best naar meisjes kijken ookal ben je misschien verlegen
Spontaniteit in gesprekken is een erg vervelende eigenschap; in het uitvoeren van ideeën moet je het niet overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:32
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Nou vraag ik je aaaaaaaaaaah *rent gillend weg*

was net gel in z'n haar aan t doen
vrouwen *haalt zuchtend schouders op*

Mijn tip voor de jongens wees jezelf, als er voor elke vrouw een man is dan zou het ook wel eens zo kunnen zijn dat er voor elke man een vrouw is.
Oud 20-08-2003, 21:40
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 20-08-2003 @ 22:32:
Nou vraag ik je aaaaaaaaaaah *rent gillend weg*

was net gel in z'n haar aan t doen
vrouwen *haalt zuchtend schouders op*

Mijn tip voor de jongens wees jezelf, als er voor elke vrouw een man is dan zou het ook wel eens zo kunnen zijn dat er voor elke man een vrouw is.
Ik wou dus maar zeggen, alle meisjes willen wat anders dus uiteindelijk is bijna elke jongen wel goed
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 22:15
matti
matti is offline
Ik vind het geheel erg belangrijk, maar voor beide gevallen niet extreem, zelf val ik op slanke meisjes maar dat wil niet zeggen dat wat forser gezette meisjes er niet mooi uit zien. de lengte en het hoofd kunnen dik of dun weer aanvullen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 22:20
Another Way
Another Way is offline
Als er geen gel was, was ik waarschijnlijk allang voor de trein gesprongen. Mijn haar ziet er ECHT NIET uit zonder gel, en als ik mn gel niet gebruik ziet mn gezicht er door dat klote haar ook totaal anders uit
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 22:55
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik hou het meest van meisjes met een sportief lichaam...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 00:34
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-08-2003 @ 21:45:
jah, in mijn vrienden kring ben ik daarmee zo'n beetje de enige. dus dan ben ik idd gek
Oud 21-08-2003, 10:55
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 19-08-2003 @ 17:10:
eerlijk gezegd knap ik echt af op dikke meiden... en meisjes met kleinere borsten vind ik vaak mooier...
Maar fotomodel-dun is ook een afknapper! Geef mij maar "normaal", dus tussen skelet en vetrolletjes in. En idd, kleinere borsten. Geen D of E dus.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:42
barbara.inc
barbara.inc is offline
Misschien is het handig als er gewoon es wat foto's worden geplaatst, dan kunnen daar meningen over gegeven worden...*gaat zoeken*

Zelf vind ik trouwens molliger jongens leuk, die liggen lekker
Oud 25-08-2003, 15:12
Drlove
Drlove is offline
een lang(1.75 en langer), slank meisje met cup a vind ik dus echt niks. Maar een klein meisje met cup a kan dan weer wel . Het belangrijkste is haar uitstraling. Als ze een beetje mollig is en ze kleed zich zo dat het niet opvalt boeit het niet. Probeer jezelf dan alleen niet in een klein topje te proppen want dat ziet er niet uit. Wat ik afschuwelijk vind zijn netkousen, beenwarmers, stropdassen en die gehaakte doorkijk topjes. Dan kan het meisje nog zo leuk zijn voor de rest, een van deze dingen en het is over. Toevallig behoren deze meisjes ook (meestal) tot de breezerbitches, een groep die mij nou echt totaal niet kan interesseren. Geef mij maar een spontaan meisje met een leuke vriendelijke uitstraling. Lichaam boeit niet.
Oud 25-08-2003, 15:58
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Drlove schreef op 25-08-2003 @ 16:12:
.........beenwarmers......
...........breezerbitches...........
Die vergelijking zou ik niet trekken, mijn vriendin houdt (helaas ) ook van beenwarmers en ze is alles behalve zo'n breezertutje.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 16:06
Drlove
Drlove is offline
Citaat:
WB schreef op 25-08-2003 @ 16:58:
Die vergelijking zou ik niet trekken, mijn vriendin houdt (helaas ) ook van beenwarmers en ze is alles behalve zo'n breezertutje.
vandaar ook meestal
Oud 25-08-2003, 16:12
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
perfect = iets gezet, brede heupen, volle, bij lichaam passende borsten, zacht huidje. Kortom, een echte vrouw en iets om vast te pakken. Niet dat je alleen wat huid over bot voelt.

dus absoluut geen 90-60-90 model, vreselijk.
Oud 25-08-2003, 16:51
tiram
tiram is offline
Oud 25-08-2003, 16:58
alpha
alpha is offline
ik ben dan wel een v'tje maar mag ik ook reageren??

Maatje 38-40 is gemiddeld en het mooist, vind ik. Dat wou ik even zeggen.
Oud 27-08-2003, 14:43
Jeannette
Jeannette is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 19-08-2003 @ 17:41:
Maakt me niets uit, maar ik vind het wel mooier als een wat dikker meisje grotere borsten heeft dan een wat dunner meisje. Verder vind ik té dik zijn een bewijs van het maar eten tot je niet meer kunt, en dat is een eigenschap waar ik wél mee in mijn maag zit (). Maar als wij een voorbeeld mogen nemen: Wishfuldreaming, zeer mooi meisje, prachtige ogen, ietwat gezet, laten wij dat niet ontkennen, maar het maakt haar zeker niet minder aantrekkelijk; wat mij betreft even aantrekkelijk of zelfs aantrekkelijker
Zolang het meisje lief is, en mooi in haar zijn en innerlijk, is ze qua uiterlijk ook mooi, en maakt wat vlees werkelijk niet uit!
HEYHEYHEY

niet te grof he ik ben ook te dik maar ik eet haast niks als ik een vriendin van mij zie eten die 45 kilo weegt word ik misselijk dus dik zijn heeft niet altijd met teveel eten te maken.

Bij mij ligt het in de familie
Oud 27-08-2003, 14:44
Skald
Skald is offline
Meer gezet.
Staat vrouwelijker.
Borsten zijn niet gek interessant, als het allemaal een beetje binnen proporties is.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:09
Another Way
Another Way is offline
veeels te dik, je ben igg dikker dan mij. Ga sporten en dieeten!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:41
Drlove
Drlove is offline
voor 15 jaar ben je idd wel redelijk dik. Maar gelukkig kleed je je niet zo dat het nog meer opvalt. Maar als je je goed voelt dan boeit het toch niet? Doe je trouwens iets van sport ofzo? zwemmen of iets soortgelijks? je hebt brede schouders
Oud 27-08-2003, 16:42
Jeannette
Jeannette is offline
Citaat:
Drlove schreef op 27-08-2003 @ 17:41:
voor 15 jaar ben je idd wel redelijk dik. Maar gelukkig kleed je je niet zo dat het nog meer opvalt. Maar als je je goed voelt dan boeit het toch niet? Doe je trouwens iets van sport ofzo? zwemmen of iets soortgelijks? je hebt brede schouders
Ik doe al tien jaar judo ik speel in de top ja dus ik sport veel ja en ik heb gezwommen!
Oud 27-08-2003, 16:43
Another Way
Another Way is offline
Die dubble kin mag wel weg, en die buik waar de mijne 3x in past helemaal. Je armen en benen gaan nog wel. Ga anders langs de dietiste om te vragne hoe je het beste kan afvallen
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:45
Jeannette
Jeannette is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-08-2003 @ 17:09:
veeels te dik, je ben igg dikker dan mij. Ga sporten en dieeten!
Ik sport al 10 jaar ik doe judo elke dag train ik bleh uitgeluld en dieeten is ongezond op jonge leeftijd weet je wel ik ben al eens bijna van mn stokkie af gegaan maja das jouw mening

Maar ik ben ook breed door spieren!
Oud 27-08-2003, 16:46
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Jeannette schreef op 27-08-2003 @ 17:45:
Ik sport al 10 jaar ik doe judo elke dag train ik bleh uitgeluld en dieeten is ongezond op jonge leeftijd weet je wel ik ben al eens bijna van mn stokkie af gegaan maja das jouw mening

Maar ik ben ook breed door spieren!
Als je geen kritiek kan hebben moet je ook geen foto plaatsen. Ik moet toegeven dat ik me nogal inhou, anders zit je dadelijk met en minderwaardigheids complex, en dat wil je vast niet

Ach ja dat gewicht is wel handig met Judo
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:47
Skald
Skald is offline
Als je al lang aan judo doet en dagelijks traint hoort zo'n uiterlijk erbij, dat is een bewuste keuze. Wat is je lengte?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:49
Verwijderd
Ik val voornamelijk voor uistraling..

En aangezien de wat dunnere meisjes de uitstraling in hun gezicht kwijtraken val ik toch eerder op wat iets gezetter... een mooie vol gezicht... het liefst met bolle wangetjes en mooie volle lippen en....

Ow.. en de borsten... Nou ja.. Geen siliconen.. dat is yugh. Gewoon.. een redelijk maat, die bij de meid past.. Geen D bij een kleine meid...

Dus tja.. iets gezetter dus aangezien ik het gezicht dan stukken mooier vind..

Ow.. en ik vind lang haar (lees schouders of langer) ook erg mooi
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 20:08
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
tiram schreef op 19-08-2003 @ 16:14:
Ja ik vroeg me ff af wat jongens nou eigenlijk ECHT mooi vinden. Dunne meisjes (en dan bedoel ik dun als ik fotomodelletjes) of wat meer gezette meisjes. En moet ze veel borsten hebben of juist weinig?
Of maakt het helemaal niks uit?

Was ff nieuwsgierig, want wij als meisjes zijn altijd ontzettend onzeker omdat het voor ons altijd voelt alsof we op ons uiterlijk beoordeelt worden (toch dames..?) Terwijl er bij jongens veel minder te beoordelen valt...zo voelt het tenminste...

Laat t maar ff weten!
- fotomodellen zijn lelijk, dus iets dikker maar niet log ofsow...
- veel of weinig borsten: maakt niet uit, zolang ze maar borsten heeft
Oud 27-08-2003, 20:24
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
whizzer schreef op 20-08-2003 @ 17:51:
mwoah, niet modellen dun zegmaar, beetje speklaagje vind ik toch wel fijn. Daarnaast hou ik, ik zal wel een uitzondering, helemaal niet van hele grote borsten. meer van een 'hand vol'.

Ik beoordeel meisjes natuurlijk ook wel op hun uiterlijk, maar niet erg op hoe knap ze zijn, maar beetje leuke uitstraling is veel belangrijker vind ik. En ze moet wat te melden hebben.....
HeHe jou mag ik wel gassie. ook al ben ik dan een meisje ik ben het wel met je eens. (ennuh ben niet lesbisch ofzo hoor vind ze reactie erop gewoon tof)
Oud 27-08-2003, 21:11
Jeannette
Jeannette is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-08-2003 @ 17:46:
Als je geen kritiek kan hebben moet je ook geen foto plaatsen. Ik moet toegeven dat ik me nogal inhou, anders zit je dadelijk met en minderwaardigheids complex, en dat wil je vast niet

Ach ja dat gewicht is wel handig met Judo
Een minderwaardigheidscomplex krijg ik pas als ik zo weinig respect voor andere had als jij! Sorry dat ik dat zeg. en ik voel me goed hoor en het zit gewoon in de genen.
En Judo is geen sumoworstelen als je dat denkt en er zijn ook meiden van 50 kilo die mij neergooien hoor!
Oud 28-08-2003, 06:43
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Jeannette schreef op 27-08-2003 @ 22:11:
Een minderwaardigheidscomplex krijg ik pas als ik zo weinig respect voor andere had als jij! Sorry dat ik dat zeg. en ik voel me goed hoor en het zit gewoon in de genen.
En Judo is geen sumoworstelen als je dat denkt en er zijn ook meiden van 50 kilo die mij neergooien hoor!
Weinig respect? Ik zeg alleen maar de kei harde waarheid, en ik denk dat andere jongens precies hetzelfde als mij zouden denken, wake up and smell the coffee! Je wou gewoon dat iedereen zij dat je slank ben ofzo, anders had je dat plaatje ook niet weg gehaald. Als je vraagd wat jongen er van vinden moet je niet zeuren dat je kritiek krijgt, je vroeg er zelf om.

Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 06:48.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:20
Jeannette
Jeannette is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-08-2003 @ 07:43:
Weinig respect? Ik zeg alleen maar de kei harde waarheid, en ik denk dat andere jongens precies hetzelfde als mij zouden denken, wake up and smell the coffee! Je wou gewoon dat iedereen zij dat je slank ben ofzo, anders had je dat plaatje ook niet weg gehaald. Als je vraagd wat jongen er van vinden moet je niet zeuren dat je kritiek krijgt, je vroeg er zelf om.
Ik wil niet slank zijn jawel slanker maar niet super slank ofzo en ik ken genoeg jongens die er anders over denken hoor!!!!
maak je geen zorgen maar ik ga niet meer op je in hoor want ik denk dat jij hier degene bent die geen kritiek kan hebben!!

Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 10:24.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:26
Jeannette
Jeannette is offline
Citaat:
Skald schreef op 27-08-2003 @ 17:47:
Als je al lang aan judo doet en dagelijks traint hoort zo'n uiterlijk erbij, dat is een bewuste keuze. Wat is je lengte?
Ik ben 1.80
Oud 28-08-2003, 10:33
LISM
LISM is offline
Een beetje dik mag wel...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:54
Spiderman
Spiderman is offline
Citaat:
tiram schreef op 19-08-2003 @ 16:14:
Ja ik vroeg me ff af wat jongens nou eigenlijk ECHT mooi vinden. Dunne meisjes (en dan bedoel ik dun als ik fotomodelletjes) of wat meer gezette meisjes. En moet ze veel borsten hebben of juist weinig?
Of maakt het helemaal niks uit?

Was ff nieuwsgierig, want wij als meisjes zijn altijd ontzettend onzeker omdat het voor ons altijd voelt alsof we op ons uiterlijk beoordeelt worden (toch dames..?) Terwijl er bij jongens veel minder te beoordelen valt...zo voelt het tenminste...

Laat t maar ff weten!
Het gaat vooral om de eerste indruk. Als die goed is komt de rest vanzelf wel. Just be nice That's all.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 11:05
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-08-2003 @ 20:58:
Niet alle jongens vinden slanke meisjes het mooist. Dat is gewoon bullshit. En met die uitspraken die je hier maakt mag je wel even uitkijken, je kan mensen denk ik diep de grond in duwen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 11:13
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 19-08-2003 @ 20:48:
hypocriet.

Ik vind je eerste opmerking ongegrond,uit de lucht gegrepen ,wat zielig en behoorlijk tegenstrijdig met de rest van je verhaal.

Maar ik interpreteer het vast gewoon verkeerd. Toch?

jah
Oud 28-08-2003, 11:15
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 19-08-2003 @ 21:03:
Ik heb eerder een "probleem" met je eerste uitspraak. Overgewicht wordt namelijk niet altijd veroorzaakt door te veel te eten. Het kan veroorzaakt worden door problemen met de schildklier, te weinig te eten, slecht werkende darmen,.........................................................
jep
Oud 28-08-2003, 11:20
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Quiana schreef op 19-08-2003 @ 21:00:
Bij jongens valt veel minder te beoordelen? Pardon?

Vind dun mooier dan dik, maar het hangt ervan af,
vind niet snel iemand dik oid. Meestal.
ik vind persoonlijk dik mooier bij jongens (en kvind ook indd nie snel mensen in algemeen dik)

maar eigenlijk moe daar dan n apart topic voor gmaakt worden denk k
Oud 28-08-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 28-08-2003 @ 07:43:
wat ben jij een looser zeg.. neem iemand gewoon zoals ie is.. en trouwens: als je een foto in je fotoboek zet wil dat niet perse zeggen dat je wilt weten wat iemand van je vindt.. je wilt toch ook weleens weten met wie je op het forum zit? het is hier geen miss beauty competitie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten