Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Van de jongens die tot nu toe reageerden, gaf
07,89 % de voorkeur aan dunne meisjes 18,42 % de voorkeur aan slanke meisjes 47,39 % de voorkeur aan normale meisjes 10,53 % de voorkeur aan mollige meisjes 00,00 % de voorkeur aan dikke meisjes 10,53 % had geen voorkeur 15,79 % zei dat het verschilt per meisje, en dat het bij haar moet passen Verder gaf 15,79 % de voorkeur aan kleine borsten 31,58 % de voorkeur aan normale borsten 10,53 % de voorkeur aan grote borsten 15,79 % had geen voorkeur 26,32 % zei dat het bij de rest van het lichaam van het meisje moet passen Voorzichtige conclusie: de meeste jongens houden van normale meisjes met normale borsten |
![]() |
|
Als ik ff mag zeggen op wat voor jongens ik val , en ik denk de meeste meiden:
Je moet gewoon een beetje zeker van jezelf zijn, geen sulletje Je moet reageren als anderen iets negatiefs over je zeggen of je bijv. een duw geven Een beetje gel in je haar vinden we meestal erg leuk Je schoenen kun je het beste met een meisje of vriend uitkiezen en niet met je moeder Je moet jezelf niet helemaal geweldig vinden en steeds over je ex praten Je mag best naar meisjes kijken ookal ben je misschien verlegen Spontaniteit is erg aantrekkelijk wie vult dit aan?
||
Citaat:
Het is dat er al ergens een topic is geopend waar meisjes hun ideale man moesten beschrijven. Anders had ik dat nu gedaan. Maar Ikje je bent wel erg complimenteus ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet vooral niet te zeker van jezelf zijn, liever een sulletje dan een arro type Je moet niet zo happen als mensen iets negatiefs over je zeggen Gel in je haar is vervelend, dan voelt het niet meer lekker zacht en dan ga ik dus níét door je haar woelen tijdens de sex want dan krijg ik al dat vieze spul aan m'n vingers Je schoenen kun je het beste zelf uitkiezen natuurlijk, maar wat boeit mij het nou wat voor schoenen je draagt, als je maar zelf je veters kunt strikken Je moet jezelf niet helemaal geweldig vinden en steeds over je ex praten Je mag best naar meisjes kijken ookal ben je misschien verlegen Spontaniteit in gesprekken is een erg vervelende eigenschap; in het uitvoeren van ideeën moet je het niet overdrijven. |
![]() |
|
Nou vraag ik je aaaaaaaaaaah *rent gillend weg*
![]() was net gel in z'n haar aan t doen ![]() vrouwen *haalt zuchtend schouders op* ![]() Mijn tip voor de jongens wees jezelf, als er voor elke vrouw een man is dan zou het ook wel eens zo kunnen zijn dat er voor elke man een vrouw is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien is het handig als er gewoon es wat foto's worden geplaatst, dan kunnen daar meningen over gegeven worden...*gaat zoeken*
Zelf vind ik trouwens molliger jongens leuk, die liggen lekker ![]()
|
![]() |
een lang(1.75 en langer), slank meisje met cup a vind ik dus echt niks. Maar een klein meisje met cup a kan dan weer wel
![]()
|
perfect = iets gezet, brede heupen, volle, bij lichaam passende borsten, zacht huidje. Kortom, een echte vrouw en iets om vast te pakken. Niet dat je alleen wat huid over bot voelt.
dus absoluut geen 90-60-90 model, vreselijk.
||
![]() |
Citaat:
niet te grof he ik ben ook te dik maar ik eet haast niks als ik een vriendin van mij zie eten die 45 kilo weegt word ik misselijk dus dik zijn heeft niet altijd met teveel eten te maken. Bij mij ligt het in de familie
|
![]() |
voor 15 jaar ben je idd wel redelijk dik. Maar gelukkig kleed je je niet zo dat het nog meer opvalt. Maar als je je goed voelt dan boeit het toch niet? Doe je trouwens iets van sport ofzo? zwemmen of iets soortgelijks? je hebt brede schouders
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben ook breed door spieren!
||
Citaat:
![]() Ach ja dat gewicht is wel handig met Judo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik val voornamelijk voor uistraling..
En aangezien de wat dunnere meisjes de uitstraling in hun gezicht kwijtraken val ik toch eerder op wat iets gezetter... een mooie vol gezicht... het liefst met bolle wangetjes en mooie volle lippen en.... Ow.. en de borsten... Nou ja.. Geen siliconen.. dat is yugh. Gewoon.. een redelijk maat, die bij de meid past.. Geen D bij een kleine meid... Dus tja.. iets gezetter dus aangezien ik het gezicht dan stukken mooier vind.. Ow.. en ik vind lang haar (lees schouders of langer) ook erg mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- veel of weinig borsten: maakt niet uit, zolang ze maar borsten heeft
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En Judo is geen sumoworstelen als je dat denkt en er zijn ook meiden van 50 kilo die mij neergooien hoor!
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 06:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maak je geen zorgen maar ik ga niet meer op je in hoor want ik denk dat jij hier degene bent die geen kritiek kan hebben!!
Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 10:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jah ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar eigenlijk moe daar dan n apart topic voor gmaakt worden denk k
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens leuk aan meisjes ? xxanoniempjexx | 27 | 31-05-2015 07:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Fabeltje voor school Verwijderd | 13 | 26-04-2006 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Seksualiteit |
Schoolarts Verwijderd | 106 | 01-04-2005 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu??? **~yvie~** | 13 | 18-06-2003 22:43 |