Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2002, 20:14
ssjpan
ssjpan is offline
ik zit nu in de 3e (havo) en ik heb bio gekozen voor volgend jaar maar er word gezegd dat dat heel moelijk is. Is dat ook zo en moet je veel leren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2002, 21:44
Mel P
Mel P is offline
Ik heb ook bio gekozen en zit nu in de 4e, maar ik ervaar het echt als best wel relaxed. Soms wel een beetje leren, maar niet echt moeilijk. Alleen moest ik wel allemaal microscooptekeningen maken, das wat minder... Maar je moet echt niet bang zijn van dat bio, want het valt best wel mee
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 22:05
koelkastje
koelkastje is offline
Je kiest toch een vak omdat het je leukt lijkt (oke ik koos bio in 4v omdat het het 'kleinste' vak was) en iedereen ziet het leren anders, wat de ene veel vindt, vind de ander weer weinig. Gewoon doen, niet laten afschrikken door andere. Dat zelfde geldt voor het geval 'moeilijk' ik vind bio niet moeilijk, andere weer wel. Het is alle erg persoonlijk. Je meot het denk ik toch zelf ervaren.
Oud 23-04-2002, 23:00
Tampert
Tampert is offline
bio = exacte vakken

AV => ExV
Oud 24-04-2002, 14:56
ekki
ekki is offline
ik vind het ontzettend leuk en niet zo heel moeilijk (ik sta het hoogst voor bio).

nou nog ff kijken hoe moeilijk dat examen is...

overigens, het is makkelijker als je wat scheikundige of natuurkundige vakken erbij hebt. maar als je dat niet hebt is het ook goed te doen, hoor.
Oud 26-04-2002, 11:18
Taekwon-do lover
Taekwon-do lover is offline
biologie is super interessant maar er zitten vijr moelijke onderdelen bij hoor van Dna bijvoorbeeld. Maar het is een goeie keus!
succes
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 18:05
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Taekwon-do lover schreef:
biologie is super interessant maar er zitten vijr moelijke onderdelen bij hoor van Dna bijvoorbeeld. Maar het is een goeie keus!
succes
dank je
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:43
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Jah, met dat erfelijkheids-gedoe vind ik af en toe best lastig; je kunt er vrij makkelijk fouten in maken.

Ik sta er nie echt zo best voor, dat komt o.a. door het DNA-hoofdstuk De meeste hoofdstukken die ik nu heb gehad is een kwestie van snappen/begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 21:56
saartje
saartje is offline
Dat zeiden ze tegen mij ook en ik vind het echt een eitje
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 16:26
Wuzzelez
Wuzzelez is offline
Ik heb mijn Havo diploma al weer een jaartje (proefkonijn 2e fase) en doe nu HTS werktuigbouwkunde. Ik heb in havo 4 ook biologie gekozen als extra vak bij het profiel NT. Biologie heb ik als een eitje ervaren, ik hoefde het maar een keer door te lezen en ik wist het (dit was niet bij alle vaken zo hoor!). Maar over het algemeen is de Havo helemaal niet zo moeilijk alleen moet je als je biologie in de 1e en 2e klas als moeilijk hebt ervaren de boel wel bijhouden!
Oud 02-05-2002, 12:09
pinnetje
pinnetje is offline
biologie is een kei leuk en interessant vak, maar ik vind dat het wel veel leerwerk is, maar als je het leuk en interessant vind is het ook niet erg om te leren!!!!!!

veel su6
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten