Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het veel was zou je er best een procedure over kunnen beginnen, maar dat doe je natuurlijk niet zo makkelijk tegen je ouders, tenzij je echt compleet met ze in onmin leeft ofzo.
Gelukkig kunnen ze dat bij mij iig niet flikken, aangezien mijn rekening op mijn naam staat en ik volledig handelingsbekwaam ben./ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Soms wel
![]() ![]() ![]()
|
Alleen per ongeluk.. Vooral met bankafschriften, dan kijken ze niet naar de naam die erop staat
![]() Vind mijn moeder vreselijk, zegt duizend keer sorry..
|
Verwijderd
|
Mmm. Soms bankafschriften, maar brieven nooit. Die leggen ze ongeopend op mijn kamer neer.
Gelukkig, want anders zou ik het ze nog knap lastig maken. Andersom doe ik het trouwens wel: als er een brief komt met 'aan de familie W. *achternaam*' (mn vader heet Wim) dan maak ik het wel open. Hadden ze dat familie er maar niet bij moeten zetten. |
![]() |
|
![]() |
Ik dacht dat alleen in mijn tijd nog voorkwam, maar er zijn meer ouders die het gore lef blijkbaar hebben om zich zo met hun kinderen te bemoeien. En het is ook precies dat: bemoeizucht, nieuwsgierigheid, controle.
Ze willen zeker ook altijd weten waar je naar toe gaat, en met wie, en wat je daar gaat doen? En wie dat was was net aan de telefoon? En wat zei-ie? Wat is dat voor jongen eigenlijk? Wat doen zijn ouders? Zeker je vriendje! Heel irritant gebemoei, en er bleek geen kruid tegen gewassen. Het huis uitgaan, enige oplossing.
|
Gelukkig doen mijn ouders dat niet, nou ja mijn vader soms maar die is gewoon achterdochtig wat dat betreft. Hij gaat ook soms controleren waar ik mijn geld aan uitgeef via internet
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de rest hoor ik nooit wat van ze. Als ik s'avonds ergens naar toe ga dan zeg ik; dag mam! ik ga naar rotterdam. Zie je morgen weer. En met telefoneren vragen ze ook nooit wie het was ofzow. Maar die post kunnen ze maar niet van af blijven ![]()
|
nee, dat is hier echt niet gebruikelijk. Soms maakt m'n moeder bankafschriften wel open, maar daar weet ze van dat ik er niets geheim te houden heb. Andere post is van mij, en blijft van mij
![]() Wat wel s gebeurt, is dat ik per ongeluk post van m'n broertje openmaak, omdat ik niet weet of t voor mij of voor hem is (we hebben dezelfde voorletter). maar ja... da's toch nooit persoonlijke post...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie ŕ reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Seksualiteit |
De penis, erectie en de voorhuid JMfan | 30 | 29-01-2007 11:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |