Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Z'n kamer staat er vol mee.... vind hij romantisch, zegt hij! ![]() Dus kaarsen kunnen het in mijn ogen ook best goed doen!
|
da's wel beter, mijn vriend vind dat niet eens leuk. Hij is er trouwens ook nooit. 5 dagen per week werkt ie, dus hij slaapt alleen op z'n kamer. 't had net zo goed een gevangeniscel kunnen zijn met een computer.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend is eind september jarig! Alleen heb ik niet echt een idee wat ik hem moet geven! Ik zat zelf te denken aan een horloge (omdat de zijne kapot is) met achterop iets leuk gegrafeerd! Maar ik weet geen tekst, heeft iemand nog leuke ideeen? En kent iemand ook internet sites voor leuke (mannen) horloges?
![]() |
![]() |
|
![]() |
M'n vriend is bijna jarig en ik wil hem graag een t-shirt of iets dergelijks geven waar we allebei opstaan.
Ik heb dus een foto van ons beide en deze wil ik graag op het t-shirt gedrukt hebben. Maar weet iemand waar ik dit kan laten doen? En hoeveel kost zoiets?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() was het fijn?
|
echt een fijn topic ja.. mn vriend is over precies een weekje 18.. maar ik heb ook geen idee wat hij wil hebben, denk dat ie een foto wel lief vind zegt ie weleens, maar om nou alleen een foto te geven...
sommige hier hebben 't over zo'n kussensloop met een leuke tekst erop... waar kun je die kopen?
|
Ik heb laatst met PSP geknutseld met een paar foto's van ons, en dat had wel een aardig resultaat. Af laten drukken op fotopapier en gegeven, hij vond het wel leuk...
Verder vind ik het ook moeilijk wat ik hem wil geven voor zijn verjaardag, maar intussen heb ik een (cliche) ideetje: dagje dierentuin en een knuffeltje... Nu maar hopen dat-ie 't wel een beetje leuk vindt... |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het ook vet moeilijk.. mijn vriend spaart garfield pockets dus had ik 10 ontbrekende moeilijk te verkrijgen titels gekocht.. vond ie erg leuk, en met kerst had ik toevallig veel geld dus had ie een dure ring gekregen.. maar nu weet ik ook nix
![]() Ik ben gelukkig eerder jarig, dus zie wel wat ik krijg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus eerst een lekker romantisch avondje gehad, vroeg naar bedje, laat slapen etc..enne dan de volgende ochtend vroeg op, hup, met de auto naar het dichtsbijzijnde treinstation in België, en dan op naar Antwerpen..was echt supergaaf, wel snel uitgekeken in de dierentuin, maar nog ff de stad in geweest... Weet eigenlijk al niet meer waar we gegeten hebben, niet in Antwerpen in ieder geval, ik geloof zelfs bij de Mac..Mja, t was gewoon supergaaf! Was alleen jammer dat ik nix kreeg.. ![]() Maar dierentuin is echt een aanrader..Lekker gezellig, tussen de kleine kindjes..En neem allebei een dag vrij, dan kan je op een doordeweekse dag, ist niet zo druk! Succes drmee, en als je nog iets wil zeggen kan je me beter PM-en, ben hier namelijk niet veel! Xies |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wou ik ff zeggen ![]()
|
ff nog over die id- tags, dr staat op die site nix over betalen, iemand enig idee hoe dat dan psies werkt?? adres was www.idplaatjes.nl
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes! Kus |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had hier het idee voor een poster gepost. Ik ben inmiddels achter dat het kan etc.
Voor degenen die het ook wel leuk lijkt: een digitale dat kan niet. dan is het grootste formaat 20x30 maar van een negatief kan je wel een afbeelding op posterformaat 'bestellen' (dit is 50x75) en dit kost 8,05 euro en de levertijd is 4 werkdagen. Dan kan je ook kiezen uit glans of mat. Kus, Ilona |
![]() |
|
![]() |
Na een dagje amsterdam had ik een boxershort met tulpen meegenomen
![]() Toen we een half jaar hadden zijn we naar een cabaretvoorstelling geweest. Daarna bleef ik bij hem slapen en had hij heel zijn kamer met hartjes vesierd en overal kaarsjes en kreeg ik een bosje roosjes en een kettinkje. Zomaar tussendoor heb ik hem een keer een miniatuur autootje gegeven van een golf 1 omdat hij daar gek op is. Voor mij heeft hij een keer een betty boop string gekocht omdat ik dat een leuke string vond. Hij wordt in december 18 en hij wil heel graag zijn rijbewijs dus geef ik hem zijn eerste rijles. Toen we een jaar hadden heb ik alle leuke dingen die ik me kon herinneren opgeschreven (dat was een erg lange brief) en ik heb een keer een leuk fotoalbumpje samengesteld met tekstenerbij en foto's verknippen enz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij heeft m best vaak aan en t weekend zei ie nog: zo, ga ik nu even mn lievelingsboxershort aan doen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kan me niet inbeelden dat mannen t leuk vinden om dingen zoals knuffeltjes, hartjes, en vreselijke cliche gedichtjes te krijgen... maar ik kan er ook ernom naast zitten
dit is niet persoonlijk naar iemand hoor, maar ik zelf zou t echt 1000x nix vinden en ik ken genoeg jongens om beetje te weten wat ze nou juist wel en niet leuk vinden.... kan hier een jongen het tegendeel bewijzen??? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik kreeg vorige week van mijn vriend een heel erg leuk zomaar kadotje:
een gift bag met allemaal lolly's erop, en daarvan had hij de bodem gevuld met allemaal engelse drop en lolly's. Verder had hij er een monkey mud mask in gestopt, een zweedbandje met van die vinger zweetbandjes erbij. Willy Wonka snoep van Sjakie en de Chokolade fabriek, een pennenblikje met snoepjes erop. Mini Marshmellow's, van die zakdoekjes die ruiken en nu ben ik natuurlijk weer wat vergeten. Maar het was echt een verwen pakket, want ik ben dol op snoepen. En dat maskertje was ook super lekker
||
Citaat:
wil je iets persoonlijks geven, of een cadeau dat je ook aan een "gewone" vriendin geeft? (eerste neem'k aan?) Kken d'r niet verder, maar een vriendin van me kreeg laatst een beker met een foto van haar vriendje en haar voor een verjaardag ofzo. Maybe iets... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic #4 x-spekkie-x | 309 | 21-11-2012 14:00 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau-Topic #3 snoopy | 501 | 27-01-2010 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Topic voor tips wat te doen met elkaar (dates, dagelijks enz.) Verwijderd | 500 | 31-05-2007 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic # 2 Chloe Siere | 499 | 23-10-2005 18:15 | |
Liefde & Relatie |
Het Ultieme Kerstcadeau? (voor je liefde?) Evolution | 18 | 08-12-2003 20:02 | |
Beleidszaken |
[L&R] Het grote waar gaan we heen topic Verwijderd | 10 | 20-06-2003 18:51 |