Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2003, 12:09
WB_Oud
WB_Oud is offline
Tja... Daar zit mijn vriendin ook heel erg mee, maar als je je vriend goed kent, vind je toch altijd wel iets?
Advertentie
Oud 20-08-2003, 18:29
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik heb mijn vriend vorig jaar voor zijn verjaardag een tatoo gegeven, was wel errug duur. Maar hij vond het ook heel erg cool. (hij heeft hem wel gewoon zelf uitgezocht enzo hoor).

En ik heb hem zoveel cadeautjes gegeven. Kleding doet het ook vaak goed bij hem, en accesoires (schrijf je dat zo?) doen het ook erg goed. Maar hij geeft ook erg veel om zijn uiterlijk.

Maar 19 september is ie weer jarig, maar ik weet niet zo geod wat ik moet kopen.....
Oud 23-08-2003, 18:15
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
WB schreef op 15-08-2003 @ 13:09:
Tja... Daar zit mijn vriendin ook heel erg mee, maar als je je vriend goed kent, vind je toch altijd wel iets?
ik ken m'n vriend vrij goed, maar ik heb werkelijk geen idee wat hij anders zou willen hebben. Waar zijn jongens nou in geinteresseerd? Kleine frutsels voor op je kamer vallen al af, kaarsen enzo ook, want dat vinden ze meestal geen reet aan. CD's haalt ie van internet af, dvd's huurt ie of heeft hij al gezien. Luchtje is zo afgezaagd en heeft ie meestal ook al zat van.

Tja, dan word het toch echt wel lastig!
Oud 24-08-2003, 09:32
rosayet
rosayet is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 23-08-2003 @ 19:15:
Kleine frutsels voor op je kamer vallen al af, kaarsen enzo ook, want dat vinden ze meestal geen reet aan.
Hmm.... mijn vriend houd toch wel van kaarsen etc.
Z'n kamer staat er vol mee.... vind hij romantisch, zegt hij!
Dus kaarsen kunnen het in mijn ogen ook best goed doen!
Oud 24-08-2003, 18:27
Firefly182
Firefly182 is offline
da's wel beter, mijn vriend vind dat niet eens leuk. Hij is er trouwens ook nooit. 5 dagen per week werkt ie, dus hij slaapt alleen op z'n kamer. 't had net zo goed een gevangeniscel kunnen zijn met een computer.
Oud 24-08-2003, 18:36
Slettelina *
Slettelina * is offline
Een nijntje knuffel.. Deed het zeer goed bij mij
Oud 25-08-2003, 14:23
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 24-08-2003 @ 19:27:
da's wel beter, mijn vriend vind dat niet eens leuk. Hij is er trouwens ook nooit. 5 dagen per week werkt ie, dus hij slaapt alleen op z'n kamer. 't had net zo goed een gevangeniscel kunnen zijn met een computer.
Same here, mijn kamer hoeft alleen maar een bed en een radio in te staan.
Oud 27-08-2003, 20:03
Dulce
Dulce is offline
Een cd'tje met zijn favoriete liedjes doet het altijd goed. En die kan je achteraf altijd blijven beluisteren!

En een voorwerp dat hij altijd bij zich kan hebben zoals een ring of een sleutelhanger slaagt ook wel aan.
Oud 27-08-2003, 20:21
Suziewafel
Suziewafel is offline
Ik had een foto van ons tweeën die ik meenam op vakantie, hij vond het wel jammer dat hij die niet had. Dus foto laten bijmaken en in een mooi lijstje gestoken

verder kom ik ook altijd terug op een fles drank..
Oud 28-08-2003, 06:44
Lady_L
Lady_L is offline
Mijn vriend is eind september jarig! Alleen heb ik niet echt een idee wat ik hem moet geven! Ik zat zelf te denken aan een horloge (omdat de zijne kapot is) met achterop iets leuk gegrafeerd! Maar ik weet geen tekst, heeft iemand nog leuke ideeen? En kent iemand ook internet sites voor leuke (mannen) horloges?
Oud 29-08-2003, 16:41
rosayet
rosayet is offline
M'n vriend is bijna jarig en ik wil hem graag een t-shirt of iets dergelijks geven waar we allebei opstaan.
Ik heb dus een foto van ons beide en deze wil ik graag op het t-shirt gedrukt hebben.
Maar weet iemand waar ik dit kan laten doen? En hoeveel kost zoiets?
Oud 30-08-2003, 12:35
zus
zus is offline
Mijn vriend wordt bijna 18. Als hij jarig is, hebben we op 1 dag na precies een maand. Ik heb echt geen idee wat ik moet geven. Iemand ideeen??
Oud 31-08-2003, 11:18
Qimm
Qimm is offline
Leuke cadeau-tip

Kamasutra
Oud 31-08-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
rosayet schreef op 29-08-2003 @ 17:41:
M'n vriend is bijna jarig en ik wil hem graag een t-shirt of iets dergelijks geven waar we allebei opstaan.
Ik heb dus een foto van ons beide en deze wil ik graag op het t-shirt gedrukt hebben.
Maar weet iemand waar ik dit kan laten doen? En hoeveel kost zoiets?
bij de hema, weet niet hoe duur
Oud 31-08-2003, 17:26
Divina Flor
Divina Flor is offline
Kosten van t-shirts laten bedrukken verschillen wat. Bij sommige krijg je dan een t-shirt.
Ik geloof dat het ong. 7-10 euro kost.

Weet overigens iemand tot wanneer er aardbeien te koop zijn?
- dat ik niet over 3 maanden in de supermarkt sta en ze er niet meer zijn..-
Oud 03-09-2003, 08:22
checko
checko is offline
Citaat:
Qimm schreef op 31-08-2003 @ 12:18:
Leuke cadeau-tip

Kamasutra
heb je zoiets nodig dan???
Oud 03-09-2003, 08:22
checko
checko is offline
Citaat:
kissy schreef op 30-08-2003 @ 13:35:
Mijn vriend wordt bijna 18. Als hij jarig is, hebben we op 1 dag na precies een maand. Ik heb echt geen idee wat ik moet geven. Iemand ideeen??
dagje naar een pretpark/ dierentuin??
Oud 03-09-2003, 08:43
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 27-06-2003 @ 21:43:
Ik heb over 12 daagjes een jaar verkering, en dan ga ik met mn vriend naar Antwerpen. Eerst lekker ouderwets naar de dierentuin, en dan iets eten daar denk ik...Ik geef hem trouwens als cadeau die persoonlijke postzegels, met een foto van ons..echt een leuke idee...
dat had ik ook net bedacht ook omdat we een jaar samen zijn.
was het fijn?
Oud 03-09-2003, 17:45
bassgirl
bassgirl is offline
echt een fijn topic ja.. mn vriend is over precies een weekje 18.. maar ik heb ook geen idee wat hij wil hebben, denk dat ie een foto wel lief vind zegt ie weleens, maar om nou alleen een foto te geven...

sommige hier hebben 't over zo'n kussensloop met een leuke tekst erop... waar kun je die kopen?
Oud 03-09-2003, 20:49
Verwijderd
www.felicivin.nl
Oud 04-09-2003, 12:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb laatst met PSP geknutseld met een paar foto's van ons, en dat had wel een aardig resultaat. Af laten drukken op fotopapier en gegeven, hij vond het wel leuk...
Verder vind ik het ook moeilijk wat ik hem wil geven voor zijn verjaardag, maar intussen heb ik een (cliche) ideetje: dagje dierentuin en een knuffeltje... Nu maar hopen dat-ie 't wel een beetje leuk vindt...
Oud 04-09-2003, 13:23
PoekieWoekie
PoekieWoekie is offline
Ik vind het ook vet moeilijk.. mijn vriend spaart garfield pockets dus had ik 10 ontbrekende moeilijk te verkrijgen titels gekocht.. vond ie erg leuk, en met kerst had ik toevallig veel geld dus had ie een dure ring gekregen.. maar nu weet ik ook nix
Ik ben gelukkig eerder jarig, dus zie wel wat ik krijg
Oud 04-09-2003, 17:17
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef op 03-09-2003 @ 09:43:
dat had ik ook net bedacht ook omdat we een jaar samen zijn.
was het fijn?
Ja, het was echt supertof! Had de nacht van te voren bij hem geslapen, dus we waren wel errug moe dé dag.. maar dat was het wel waard..
Dus eerst een lekker romantisch avondje gehad, vroeg naar bedje, laat slapen etc..enne dan de volgende ochtend vroeg op, hup, met de auto naar het dichtsbijzijnde treinstation in België, en dan op naar Antwerpen..was echt supergaaf, wel snel uitgekeken in de dierentuin, maar nog ff de stad in geweest...
Weet eigenlijk al niet meer waar we gegeten hebben, niet in Antwerpen in ieder geval, ik geloof zelfs bij de Mac..Mja, t was gewoon supergaaf!

Was alleen jammer dat ik nix kreeg.. maar hij verzint iets als we anderhalf jaar verkering hebben, en ik vrees dat we naar Londen gaan...Vind k wel leuk, maar zo duur...Mja, doet ie zelf..

Maar dierentuin is echt een aanrader..Lekker gezellig, tussen de kleine kindjes..En neem allebei een dag vrij, dan kan je op een doordeweekse dag, ist niet zo druk!

Succes drmee, en als je nog iets wil zeggen kan je me beter PM-en, ben hier namelijk niet veel!

Xies
Oud 05-09-2003, 14:07
* Marne *
* Marne * is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 31-08-2003 @ 18:26:
Kosten van t-shirts laten bedrukken verschillen wat. Bij sommige krijg je dan een t-shirt.
Ik geloof dat het ong. 7-10 euro kost.
Maar kunnen ze dat dan bijv. ook op een kussensloop zetten inplaats van op een t-shirt?
Oud 05-09-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
* Marne * schreef op 05-09-2003 @ 15:07:
Maar kunnen ze dat dan bijv. ook op een kussensloop zetten inplaats van op een t-shirt?
volgens mij wel hoor!
Oud 07-09-2003, 08:01
engeltje202
engeltje202 is offline
Ik weet niet of deze al genoemd is maar het is héél romantisch als je (toekomstige) vriendje een rode roos meeneemt op de 1e date!
Oud 07-09-2003, 08:04
engeltje202
engeltje202 is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 24-08-2003 @ 19:27:
Lijkt me niet zo'n leuke vriend maja kan ook erg aardig zijn toch?
Wou ik ff zeggen
Oud 07-09-2003, 20:58
Lijnie
Lijnie is offline
ff nog over die id- tags, dr staat op die site nix over betalen, iemand enig idee hoe dat dan psies werkt?? adres was www.idplaatjes.nl
Oud 07-09-2003, 21:02
WB_Oud
WB_Oud is offline
Moet je bij bestellen kijken, daar zie je alles staan.
Oud 08-09-2003, 20:44
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
*booh* schreef op 08-09-2003 @ 17:52:
M'n vriend word 18 september 17...en 'k heb dus ook iets van een cadeau nodig. Hij's helemaal gek van auto's (2fast 2furious) en ik wil eigenlijk een poster daar van geven ofzo...voordelen: niet duur, hij heeft het nog niet, kijkt er veel naar, vind het leuk waarschijnlijk...doen of niet doen?
Of iemand andere leuke ideeen die met iets van auto's te maken hebben?
Lijkt me een leuk idee (als hij tenminste plek heeft op zijn kamer voor die poster)!
Oud 09-09-2003, 16:36
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
www.sellarea.nl

Zitten best originele cadeautjes tussen
Oud 10-09-2003, 13:12
Boef
Boef is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 08-09-2003 @ 21:44:
Lijkt me een leuk idee (als hij tenminste plek heeft op zijn kamer voor die poster)!
K ga't niet doen , er zijn geen mooie meer van, en zoveel plaatst heeft ie niet eens meer geloof'k...nu is't dus zoeken naar iets anders, en'k heb echt geen idee :/
Oud 10-09-2003, 15:00
Verwijderd
Weet iemand soms waar je een poster kan laten maken? wil nl een poster maken van mij voor zn verjaardag of gewoon ffies, want dat wilt ie graag
Oud 10-09-2003, 19:26
Boef
Boef is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-09-2003 @ 16:00:
Weet iemand soms waar je een poster kan laten maken? wil nl een poster maken van mij voor zn verjaardag of gewoon ffies, want dat wilt ie graag
Bedoel je een foto op een poster, dat kan bij elke fotowinkel wel geloof'k...als je gewoon zelf een afbeelding op een poster wil ehbben weet ik 't niet zo snel
Oud 11-09-2003, 07:39
Verwijderd
Ja, gewoon van mijn foto een poster gemaakt
Oud 11-09-2003, 15:09
Boef
Boef is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-09-2003 @ 08:39:
Ja, gewoon van mijn foto een poster gemaakt
Negatief naar een foto winkel brengen. bij dixons doen ze het in ieder geval, bij kruidvat ofzo (als je daar normaal foto's zou laten ontwikkelen) weet ik het niet zeker.
Oud 11-09-2003, 20:04
zus
zus is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 05-06-2003 @ 12:16:
Ik heb er 2 gegeven..
1 met mn gegevens
en 1 met " voor de wereld ben je maar iemand, maar voor iemand de wereld"
ik wil dat wel heel graag, maar snap er nix van. Ik druk op bestel maar dan kan je maar 1 id-plaatje invullen en wil er 2. Maar als ik op 2 idplaatjes druk zie ik nergens waar ik de 2e kan invullen...
Oud 12-09-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
kissy schreef op 11-09-2003 @ 21:04:
ik wil dat wel heel graag, maar snap er nix van. Ik druk op bestel maar dan kan je maar 1 id-plaatje invullen en wil er 2. Maar als ik op 2 idplaatjes druk zie ik nergens waar ik de 2e kan invullen...
als je op twee klikt, krijg je twee id-plaatjes met dezelfde tekst. Om twee verschillende te krijgen moet je ook twee enkele id-plaatjes bestellen.
Succes!
Kus
Oud 12-09-2003, 14:15
Verwijderd
Ik had hier het idee voor een poster gepost. Ik ben inmiddels achter dat het kan etc.
Voor degenen die het ook wel leuk lijkt:

een digitale dat kan niet. dan is het grootste formaat 20x30 maar van een negatief kan je wel een afbeelding op posterformaat 'bestellen' (dit is 50x75) en dit kost 8,05 euro en de levertijd is 4 werkdagen. Dan kan je ook kiezen uit glans of mat.

Kus,
Ilona
Oud 12-09-2003, 16:55
zus
zus is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-09-2003 @ 15:13:
als je op twee klikt, krijg je twee id-plaatjes met dezelfde tekst. Om twee verschillende te krijgen moet je ook twee enkele id-plaatjes bestellen.
Succes!
Kus
dank je!
Oud 15-09-2003, 15:00
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Na een dagje amsterdam had ik een boxershort met tulpen meegenomen Waarom weet ik nog steeds niet maar hij vond het heel geinig.

Toen we een half jaar hadden zijn we naar een cabaretvoorstelling geweest. Daarna bleef ik bij hem slapen en had hij heel zijn kamer met hartjes vesierd en overal kaarsjes en kreeg ik een bosje roosjes en een kettinkje.

Zomaar tussendoor heb ik hem een keer een miniatuur autootje gegeven van een golf 1 omdat hij daar gek op is.

Voor mij heeft hij een keer een betty boop string gekocht omdat ik dat een leuke string vond.

Hij wordt in december 18 en hij wil heel graag zijn rijbewijs dus geef ik hem zijn eerste rijles.

Toen we een jaar hadden heb ik alle leuke dingen die ik me kon herinneren opgeschreven (dat was een erg lange brief) en ik heb een keer een leuk fotoalbumpje samengesteld met tekstenerbij en foto's verknippen enz.
Oud 15-09-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
xxxJolientjexxx schreef op 15-09-2003 @ 16:00:
Na een dagje amsterdam had ik een boxershort met tulpen meegenomen Waarom weet ik nog steeds niet maar hij vond het heel geinig.
hihi.. mijn vriend woont dus in amsterdam en een keer ging hij met zn beste vriend de stad in en omdat dat mn ex is en hij niet wou dat ik mee ging, ben ik met mn zusje de stad in geweest en heb voor mijn vriend een heel stoere boxershort gekocht. Eentje met witte voorkant met koekiemonsters' hoofd heel erg groot erop en de achterkant van dat koekiemonsterblauw
Hij heeft m best vaak aan en t weekend zei ie nog: zo, ga ik nu even mn lievelingsboxershort aan doen en dan mooi met die boxer voor rondhuppelen
Oud 16-09-2003, 22:36
Verwijderd
ik kan me niet inbeelden dat mannen t leuk vinden om dingen zoals knuffeltjes, hartjes, en vreselijke cliche gedichtjes te krijgen... maar ik kan er ook ernom naast zitten
dit is niet persoonlijk naar iemand hoor, maar ik zelf zou t echt 1000x nix vinden en ik ken genoeg jongens om beetje te weten wat ze nou juist wel en niet leuk vinden....

kan hier een jongen het tegendeel bewijzen???
Oud 17-09-2003, 09:23
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 16-09-2003 @ 23:36:
ik kan me niet inbeelden dat mannen t leuk vinden om dingen zoals knuffeltjes, hartjes, en vreselijke cliche gedichtjes te krijgen... maar ik kan er ook ernom naast zitten
dit is niet persoonlijk naar iemand hoor, maar ik zelf zou t echt 1000x nix vinden en ik ken genoeg jongens om beetje te weten wat ze nou juist wel en niet leuk vinden....

kan hier een jongen het tegendeel bewijzen???
Normaal niet, maar van haar wel.
Oud 17-09-2003, 14:16
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 17-09-2003 @ 10:23:
Normaal niet, maar van haar wel.
kijk, das nou een mooi antwoord
Oud 18-09-2003, 09:43
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik kreeg vorige week van mijn vriend een heel erg leuk zomaar kadotje:
een gift bag met allemaal lolly's erop,
en daarvan had hij de bodem gevuld met allemaal engelse drop en lolly's.
Verder had hij er een monkey mud mask in gestopt,
een zweedbandje met van die vinger zweetbandjes erbij.
Willy Wonka snoep van Sjakie en de Chokolade fabriek, een pennenblikje met snoepjes erop.
Mini Marshmellow's,
van die zakdoekjes die ruiken
en nu ben ik natuurlijk weer wat vergeten.

Maar het was echt een verwen pakket, want ik ben dol op snoepen. En dat maskertje was ook super lekker
Oud 18-09-2003, 13:44
Hagel
Hagel is offline
2 dagen geleden zon ketting met idplaatje besteld bij die site, heb em nu al binnen en hij is leukleukleuk

ik heb de matte kleur gedaan.
Oud 19-09-2003, 17:29
js0-
js0- is offline
heeft iemand nog n leuke tip voor me voor een verjaardagscadeau'tje voor mn vriendin? ik kanmaar niets leuks bedenken, heel vervelend..
Oud 19-09-2003, 18:08
Boef
Boef is offline
Citaat:
js0- schreef op 19-09-2003 @ 18:29:
heeft iemand nog n leuke tip voor me voor een verjaardagscadeau'tje voor mn vriendin? ik kanmaar niets leuks bedenken, heel vervelend..
Hoe oud is ze? waar houdt ze van?
wil je iets persoonlijks geven, of een cadeau dat je ook aan een "gewone" vriendin geeft? (eerste neem'k aan?) Kken d'r niet verder, maar een vriendin van me kreeg laatst een beker met een foto van haar vriendje en haar voor een verjaardag ofzo. Maybe iets...
Oud 20-09-2003, 18:26
Eempjuh
Eempjuh is offline
Citaat:
Narod schreef op 18-09-2003 @ 14:44:
2 dagen geleden zon ketting met idplaatje besteld bij die site, heb em nu al binnen en hij is leukleukleuk

ik heb de matte kleur gedaan.
wat heb je er op gezet???
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten