Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een crosskabel is overigens niet (meer) nodig, de meeste netwerkkaarten hebben geeneens meer een aansluiting ervoor. Maar het kan het proberen waard zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het moet toch óf aan je kabel liggen, óf aan je netwerkkaart.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hallo?? een crosscable gaat gewoon in een normale UTP poort, het enigste verschil tussen een gewone UTP kabel en een cross is dat ewr wat draadjes omgedraaid.. Heeft niks met poorten ed te maken... Controleer anders eens met een andere kabel, maybe is er wat mis met je kabel.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het enige is dat moderne switches auto MDI MDI-X hebben, waardoor je dus crosslink of straight (patch) kabel er gewoon in kan stoppen, en de switch zelf detecteert of het crosslink of straight is.
Dus geen aparte uplink poort meer nodig.
||
Citaat:
Anyway, je hebt gelijk, want ik heb nu ook een gewone UTP/Coax netwerkkaart waar een crosskabeltje naar de router loopt.
|
mmm..heb ik ook. Als de com vastloop en ik start hem opnieuw op dan zegt hij dat de kabel er ook niet in zit. terwijl dat wel zo is. Wat je kan doen is het volgende. Trek eerst de kabel bij de modem er uit. Dan weer terug erin. Dan is er volgens de com weer een stekker erin [ de kabel dus]. Dan alles uitzetten. Zowel modem als computer. Dus de stekker er uit trekken [ letterlijk]. Elect..stekker dus. En dan alles weer opnieuw opstarten. misschein we een bizare oplossing, maar euh...bij mijn doet die het
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Netwerkkabel niet aangesloten - Draadloos internetten Verwijderd | 4 | 14-01-2011 09:29 | |
De Kantine |
Waar kan jij niet tegen? Cookie | 185 | 05-02-2006 18:35 | |
Software & Hardware |
|Netwerk] 1 kabel niet aangesloten > wel internet Rachel | 8 | 01-08-2004 00:56 | |
Software & Hardware |
[WinXP] Netwerkkaart niet herkend Onlyme | 4 | 08-04-2004 08:36 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Probleem Th@ Wolf | 1 | 12-07-2003 22:45 | |
De Kantine |
Kleine ergernissen Verwijderd | 19 | 22-11-2002 22:33 |