Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2003, 08:19
suikerprinses
suikerprinses is offline
Bad guys hebben gewoon iets aantrekkelijks... En het ligt eraan wat je onder nice guys verstaat. Want de nice guys die ik ken, zijn niet uitermate aantrekkelijk ofzow
Van sommige mannen denk je nog dat het nice guys zijn (mn ex) maar later blijkt dan ook weer dat dat niet het geval is...
Ik bedoel: het is moeilijk in te schatten of de mannen nice of bad zijn!? Want er zullen vast wel zuipende scooterventjes zijn die wel lief zijn voor hun vriendinnetjes *ik heb ze alleen nog nooit gezien...*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2003, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Flindertje schreef op 19-09-2003 @ 09:19:
Bad guys hebben gewoon iets aantrekkelijks... En het ligt eraan wat je onder nice guys verstaat. Want de nice guys die ik ken, zijn niet uitermate aantrekkelijk ofzow
Van sommige mannen denk je nog dat het nice guys zijn (mn ex) maar later blijkt dan ook weer dat dat niet het geval is...
Ik bedoel: het is moeilijk in te schatten of de mannen nice of bad zijn!? Want er zullen vast wel zuipende scooterventjes zijn die wel lief zijn voor hun vriendinnetjes *ik heb ze alleen nog nooit gezien...*
Maar je vond mij toch cute? leugenaar..

of vind je mij een bad ass?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:18
Verwijderd
en wat is er nou als je geen bad dude bent en geen nice dude, ben je dan hopeloss verloren
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 19-09-2003 @ 14:18:
en wat is er nou als je geen bad dude bent en geen nice dude, ben je dan hopeloss verloren
Dan ben je ehmm.... normaal..
en dan.. tja
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:07
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Needlesting schreef op 17-09-2003 @ 20:07:
Nice guys finish last: Is het mythe of feit?
Ronduit gelul. Een spreuk verzonnen door jongens die zichzelf heel aardig vinden maar geen leuke meid kunnen versieren.
Pure zelfjustificatie in manipulatieve vorm. Zo'n houding helpt je natuurlijk nooit om persoonlijk te groeien.
Oud 19-09-2003, 20:42
SuperSanne
SuperSanne is offline
een "bad boy" uithangen kan je helpen BEPAALDE meiden aan te trekken, echter deze relaties zullen NOOIT lang standhouden. Als je je aardig, beleefd en veder gewoon sociaal opsteld, zullen sommige meiden nits in je zien, maar een hoop andere weer wel, en daar kun je wél een duurzame relatie mee opbouwen wat volgens mij toch wel effe belangrijker is
Oud 19-09-2003, 21:06
kiek
kiek is offline
Bij mij niet...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 21:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 19-09-2003 @ 21:07:
Ronduit gelul. Een spreuk verzonnen door jongens die zichzelf heel aardig vinden maar geen leuke meid kunnen versieren.
Inderdaad.

Kijk, je kunt zo aardig zijn, maar als je je bek niet open durft te trekken moet je wel buitengewoon schattig zijn wil een meisje zelf actie ondernemen. Meiden verwachten, hoe 'geemancipeerd' ze ook zijn, dat de jongen initiatief neemt. En initiatief durven nemen, zelfvertrouwen dus, gaat prima samen met aardig zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 21:34
Verwijderd
ja.

ik kreeg op school de vraag "hoe ziet je ideale vrouw er uit?" gesteld.

ik zei: qua uiterlijk: slank/normaal lichaam en een lief koppie, meer eisen stel ik eigenlijk niet, ik ga mer voor het innerlijk.

dan ben je kennelijk geen echte vent ofzo, kennelijk wordt je geacht "grote tieten en een lekkere reet" te antwoorden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Pure zelfjustificatie in manipulatieve vorm. Zo'n houding helpt je natuurlijk nooit om persoonlijk te groeien.
Thanks for clearing that up
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 23:13
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Needlesting schreef op 17-09-2003 @ 20:38:
Niks te veel Green Day...luister ik eigenlijk niet eens...

Maar dat wordt soms gezegd, dat meisjes eerder voor een 'coole' bad guy (roken, scooter, veel zuipen, veel neuken) kiezen dan voor een aardige jongen (dan blijft het altijd bij platonische liefde (vriendschap dus))...

dus: mythe of feit?

Toch is het zo. De meeste, op het eerste gezicht knappe, meisjes kiezen liever voor een scooterboy dan voor een aardige knul.

Teminste hoe ik het zie
Oud 20-09-2003, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 19-09-2003 @ 22:15:
Inderdaad.

Kijk, je kunt zo aardig zijn, maar als je je bek niet open durft te trekken moet je wel buitengewoon schattig zijn wil een meisje zelf actie ondernemen. Meiden verwachten, hoe 'geemancipeerd' ze ook zijn, dat de jongen initiatief neemt. En initiatief durven nemen, zelfvertrouwen dus, gaat prima samen met aardig zijn.
Niet altijd, en niet iedereen... als ik maar weet dat hij me leuk vindt, neem ik heus wel initiatief (vooropgesteld dat ik ook wat met hem wil, he ).
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 09:25
tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
Needlesting schreef op 17-09-2003 @ 20:07:
Nice guys finish last: Is het mythe of feit?
mee eens
Oud 20-09-2003, 11:57
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-09-2003 @ 22:15:
Meiden verwachten, hoe 'geemancipeerd' ze ook zijn, dat de jongen initiatief neemt.
WHAHAHAHAHA!!!!! keep dreaming....
Oud 20-09-2003, 12:19
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Beter kan het niet gezegd worden!
Oud 20-09-2003, 13:37
Verwijderd
Grappig hoe sommige mensen denken dat ze god zijn en hun mening als een feit neerzetten...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 13:53
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 20-09-2003 @ 12:57:
De meeste wel hoor
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 17:03
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 20-09-2003 @ 12:57:
Sorry hoor, maar van de meiden met wie ik wat 'gehad' (dus zoenen en meer) heb, is er welgeteld 1 op mij afgestapt. Nou, poe!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 17:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-09-2003 @ 01:18:
Niet altijd, en niet iedereen...
Tuurlijk niet, dat heb je als je generaliseert, er zijn altijd uitzonderingen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 17:07
poesiefox
poesiefox is offline
*steekt vinger op*

Eh, ik ben degene die het initiatief neemt hoor. Dat heb ik tenminste zelf onder controle. En dat varieert van de eerste verleidingsmove tot zeggen dat ik verliefd ben tot zelfs ronduit dat ik sex wil.

Edit: we zijn daar zo doortrapt in, dat we de mannen zelfs het idee geven dat zij het zijn die de eerste stap zetten, maar in werkelijkheid effenen we de weg voor ze. Wij geven een paar voorzetjes, en de inkopper, als jullie er al zeker van zijn dat we geen nee meer zullen zeggen, laten we aan jullie over. Da's beter voor jullie ego.

Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 17:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-09-2003 @ 18:07:
Eh, ik ben degene die het initiatief neemt hoor. Dat heb ik tenminste zelf onder controle. En dat varieert van de eerste verleidingsmove tot zeggen dat ik sex wil.
Ook toen je 18-20 was?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:40
Verwijderd
Ach dat valt allemaal wel mee. Ik dacht het ook altijd, het is ook best vervelend als je ziet dat iedere klootzak een meisje kan krijgen en dat het enige waar jij goed voor bent is om mee te praten als er problemen zijn.

Nice guys zijn ook degenen die goede 'gewone' vriendinnen hebben en die weten dat jij gewoon een goede gast ben die hun vriendinnen goed zal behandelen.. en voor je het weet koppelen ze je (of ze proberen het iig).

Het is altijd makkelijker om een ander de schuld te geven of de schuld te geven aan iets waar je zelf weinig aan kan doen.... gewoon actie ondernemen (ok doe ik zelf ook niet maar toch als je niks doet dan zal er ook niks gebeuren)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 20:04
Ferrum
Ferrum is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 17-09-2003 @ 22:04:
Dus Jos Verstappen is een nice guy ?
Reageren

Regels voor berichten