Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Pure zelfjustificatie in manipulatieve vorm. Zo'n houding helpt je natuurlijk nooit om persoonlijk te groeien.
|
een "bad boy" uithangen kan je helpen BEPAALDE meiden aan te trekken, echter deze relaties zullen NOOIT lang standhouden. Als je je aardig, beleefd en veder gewoon sociaal opsteld, zullen sommige meiden nits in je zien, maar een hoop andere weer wel, en daar kun je wél een duurzame relatie mee opbouwen wat volgens mij toch wel effe belangrijker is
![]()
||
Citaat:
Kijk, je kunt zo aardig zijn, maar als je je bek niet open durft te trekken moet je wel buitengewoon schattig zijn wil een meisje zelf actie ondernemen. Meiden verwachten, hoe 'geemancipeerd' ze ook zijn, dat de jongen initiatief neemt. En initiatief durven nemen, zelfvertrouwen dus, gaat prima samen met aardig zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja.
ik kreeg op school de vraag "hoe ziet je ideale vrouw er uit?" gesteld. ik zei: qua uiterlijk: slank/normaal lichaam en een lief koppie, meer eisen stel ik eigenlijk niet, ik ga mer voor het innerlijk. dan ben je kennelijk geen echte vent ofzo, kennelijk wordt je geacht "grote tieten en een lekkere reet" te antwoorden ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch is het zo. De meeste, op het eerste gezicht knappe, meisjes kiezen liever voor een scooterboy dan voor een aardige knul. Teminste hoe ik het zie
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
*steekt vinger op*
Eh, ik ben degene die het initiatief neemt hoor. Dat heb ik tenminste zelf onder controle. En dat varieert van de eerste verleidingsmove tot zeggen dat ik verliefd ben tot zelfs ronduit dat ik sex wil. Edit: we zijn daar zo doortrapt in, dat we de mannen zelfs het idee geven dat zij het zijn die de eerste stap zetten, maar in werkelijkheid effenen we de weg voor ze. Wij geven een paar voorzetjes, en de inkopper, als jullie er al zeker van zijn dat we geen nee meer zullen zeggen, laten we aan jullie over. Da's beter voor jullie ego. ![]()
Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 17:12. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach dat valt allemaal wel mee. Ik dacht het ook altijd, het is ook best vervelend als je ziet dat iedere klootzak een meisje kan krijgen en dat het enige waar jij goed voor bent is om mee te praten als er problemen zijn.
Nice guys zijn ook degenen die goede 'gewone' vriendinnen hebben en die weten dat jij gewoon een goede gast ben die hun vriendinnen goed zal behandelen.. en voor je het weet koppelen ze je (of ze proberen het iig). Het is altijd makkelijker om een ander de schuld te geven of de schuld te geven aan iets waar je zelf weinig aan kan doen.... gewoon actie ondernemen (ok doe ik zelf ook niet maar toch als je niks doet dan zal er ook niks gebeuren) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waarom kom ik altijd in de ''friendzone'' R-R | 65 | 24-07-2013 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Friendzone Verwijderd | 18 | 03-04-2013 06:56 | |
Liefde & Relatie |
nice guy's finish last Verwijderd | 59 | 09-11-2005 08:39 | |