Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik vergat!
Spanjaarden! *huhhuuu* en zo'n beetje braziliaans/venezuelaans/arubaans uiterlijk zeg maar.. licht getint, donkere ogen, donker haar.. oh, en lage stem en accenten.. heel veel soorten gebrekkig engels met een spaans accent overheerst echter ![]() en vlaams onverstaanbaar in een sexy taal praten is ook sexy Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 23:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar niet te iers.. een man praatte eens iers tegen mij en ik verstond er echt geen woord van! maar verstaanbaar engels met ierse/schotse/australische klanken ![]() |
![]() |
|
mn bijna-vriendje is pas sexy...pfffff
![]() mooi beetje lang maar niet tot schouders ofzo haar lekker door de war nonchalante losse kleren GOEDE skateschoenen verder interesseren merken enzo m niks...EN hij heeft een anticon button op zn tas NET als ik [dat is sexy doordat dat een van de dingen is waaraan je merkt dat hij veel nadenkt en bepaalde dingen erg belangrijk vind en dat is heel erg fijn en dus sexy vind ik] ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 16:11. |
![]() |
|
mmmmm, het is nog beter als ie muzikant is...
kijk, bijv. die zanger van radiohead zou ik normaal niet nakijken op straat, maar door die geweldige liedjes krijgt ie toch meer sex-appeal. dus hoe genialer het brein, hoe sexier ik het vind
|
lang haar.. daar ben ik echt gek op.. verder is humor en een lieve lag ook welcome...
Darren Hyes toen ![]() en nu (okee deze is ook al weer 2 jaar oud) ![]()
Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 22:06. |
![]() |
|
nou, weetje, ik wil gewoon iemand die accepteerd dat ik geen stralend witte tanden heb en een klein beetje vet op mijn buik heb, nou, en volgens mij voldoen daar heel veel mensen aan. en het zou een leuke bijkomstigheid zijn alsie eruit ziet als omar van tha mars volta, of jake gyllenhaal ofzo, maar dat is totaal niet van belang. goh, ik ben best mnakkelijk, eigenlijk!
|
Ik zie meestal de kleine dingen..
mooie strakke kaaklijn (3-dagen baardje) groene ogen met donkere wenkbrauwen (en *knip* je hebt me al) 'strakker' shirtje met grappige opdruk (geen afgezaagd dat is afknapper) met een wijde broek eronder en langer haar (en *knip* je hebt me) truckerspet, leren bandje, eigenzinne wax in je haar, donkere ogen, donkere huid, misterieus gedrag (en één eigenschap van de genoemde kan er al voor zorgen dat je sexy bent)
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |