Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als we toch oer-Hollands bezig zijn.. ![]()
||
Citaat:
![]() maar 't boeit mij helemaal niks dat Nederland een zeikland zou zijn geworden. Volgens mij was 't idd altijd al zo en ik doe d'r lekker aan mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat kan niet, dus moeten hun verplicht gaan bezuinigen op hun gezondheid, daar komt t dan min of meer op neer, of ze komen in zware schulden. En met ns t zelfde, die worden ook duurder, met minder diensverlening, mensen zonder auto moeten ook ergens komen, en als ze een belangrijke afspraak hebben waar ze op tijd moeten zijn of er hangt veel van af(ja er zijn ook zeikerds bij die alles willen hebben zoals hun t willen) die kunnen niet maken om te laat te komen. Ik vind dat mensen in zulke situaties reden hebben om te zeuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-jaaah daar hebben ze wat aan, in de schulden komen en dan beter onderwijs als je bejaard bent. Onveilig voelen die oudjes zich al een tijd en meer veiligheid zeggen ze aan te werken,al jaren.... joepie, hup kabinet ![]() en mensen die van een uitkering leven en veel moeten inleveren, en dus in de schulden komen, die nog vrij jong zijn, gaan zich dan juist aan crimineel gedragen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en uit welk rapport maak jij dat dan wel niet op? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben het eens dat er te veel gezeikt wordt en soms ook echt om de stomste dingen, maar ik weet niet of dat alleen in nederland is en of het iets van de laatste tijd is. Toen ik op de basisschool zat werd er ook al genoeg gezeken vond ik. Op uiterlijk, kleren, handelingen. Men zeikt liever iets af wat een beetje anders is, of wat iets slechter is, dan dat men complimenten geeft aan wat wel goed gaat. Deze samenleving verwacht zo erg dat alles 'perfect' moet gaan dat alles wat niet perfect is afgezeken moet worden.
En ik doe er volgens mij vaak net zo hard aan mee.... |
![]() |
|
Ik ben het 100 % met deze topic eens.
Eerst de hele tijd dat links geouwehoer met Paars. Dacht ik eindelijk dat er verbetering in kwam met Pim Fortuyn. Wordt de enige politicus die gvd niet zeurt vermoord!!!!! Dacht ik: dan stem ik maar rechts, ben ik eindelijk van dat linkse gezeur af. Wat doet rechts dan als ze aan de macht zijn: inderdaad, chronisch zeuren. Nu haat ik politiek dus echt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
aangezien nederland een goed en welvarend land is is het alleen maar logisch dat mensen om de kleine dingen gaan zeuren...maar daarbij alle gezeur heeft een punt en uiteindelijk wanneer er geluisterd word zal nederland er alleen maar op vooruit gaan...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil niet de hele discussie over Pim Fortuin weer aanzwengelen, maar je kunt niet om het feit heen dat Pim altijd dingen riep, maar zodra iemand over de (financiële) haalbaarheid ervan begon te praten, hij het liet afweten en begon te praten over 'meneer de boekhouder'. Gewoon een slap excuus om zijn onvermogen realistische plannen op te stellen te maskeren. Iedereen kan wat blaten en ineens een 'visionair' worden genoemd. Ik wil ook dat alle problemen opgelost worden en dat iedereen gelukkig is! Ben ik nu een visionair of krijg ik een optocht als ik verrot geknald word? Nee, dacht het niet. Toch is er geen verschil. Pim blaatte ook maar wat. Gelukkig hebben we van dat soort onzin nu geen last meer (we hebben nu last van een ander soort onzin, namelijk de doorgeschoten en niet-economisch wetenschappelijk onderbouwde bezuinigingswoede van J.P. c.s., wat misschien minstens zo erg is). |
![]() |
|
|