Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2003, 21:00
musicnote
musicnote is offline
als ik iets heb van een spreekbeurt, muziekoptreden enz heb.. dan neem ik valeriaan (druppels). ik word er dan wel wat rustiger van van te voren.. maar als ik dan eenmaal op het podium sta begin ik (vooral mn handen) toch weer helemaal te trillen.
weet iemand iets anders dan de valeriaan dat hiervoor werkt? kan ik het beste even naar de dokter gaan, of heeft dat geen zin omdat zoiets niet bestaat?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 09:04
Verwijderd
Ik denk dat je inderdaad het beste even langs de dokter kunt gaan. Er bestaat zo ontzettend veel tegen zenuwen en angsten ed, maar het meeste is niet bij de apotheek verkrijgbaar. (Hoewel je ook daar nog even na zou kunnen vragen of ze er misschien nog iets anders voor hebben.)

Waar je eventueel ook aan zou kunnen denken is, om ipv alles maar met medicijnen te onderdrukken, je er niet aan zou kunnen gaan werken met bv. een therapeut, zodat die medicijnen misschien helemaal niet meer nodig zijn. Het probleem bij de oorzaak aanpakken ipv het symptoom te bestrijden dus.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:05
Ilsje
Ilsje is offline
als je zoals leonoor al zegt niet aan de stress zelf werkt maar t probeert te onderdukken emt medicijnen kan je t beste aan je huisarts vragen wat voor jou meest geschikt is. je zou zelf ook 1 en ander kunnen proberen. mijn buurvrouw zweert bij bach therapie druppeltjes.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 23:47
Verwijderd
homeopathie vind ik maar niks...

je huisarts kan je oxazepam voorschrijven.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten