Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je kunt dan ook zeggen dat mensen die drugs gebruiken om problemen te vergeten of zich beter te voelen ook zwak zijn. en mensen die drugs gebruiken om meer plezier te hebben ook zwak zijn. want veel mensen zijn van mening dat het zwak is als je drugs nodig hebt om je beter te kunnen amuseren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het gaat hier echt niet om luiheid of zwakheid, je zult mij ook nooit in de sportschool vinden omdat ik geen 2 keer in de week wil afzien om eruit te zien als het werelds schoonheidsideaal. Ik doe dan liever leuke dingen en als ik dan toch persé moet afvallen omdat iedereen dat van mij verlangt, ga ik daar ook geen buitensporige inspanningen voor doen die ik sowieso al niet leuk vind. |
![]() |
||
Citaat:
en heel eerlijk: liever een junk in de goot dan een nerd met een kutleven
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jaja LUAP, huisjeboompjebeestje ![]() En nu over met het nutteloze geblaat wat nix meer met de vraag van de topicstarter heeft te maken. |
![]() |
|
![]() |
warom niet naar de sportschool? omdat dat te duur is. en waarom geen andere sport? omdat dat ook te duur is.
en ik moet het zelf betalen. daarom ga ik die dingen nemen omdat ik mezelf liever op hang dan dat ik het figuur terug krijg wat ik een aantal maanden geleden had. ik zit nu ook gewoon niet lekker in mn vel en als dat op die manier te verhelpen is wat is dan het probleem? btw gister stackers besteld en als het goed is krijg ik ze morgen binnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat kosten die stackers?
|
Verwijderd
|
Ja
![]() En ik weet dat stackers werken ![]() En BEltaine, is het zo erg dan? Ik bedoel, ik had een maatje 36 en nu 46 en soms zou ik idd wel weer gemakkelijk kleding willen vinden, maar op zich boeit het me nog vrij weinig... Ik voel me goed en anderen schijnen t niet te merken. @Deveroorzaker: 4 jaar geleden, 30 gulden voor een maand. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en 1 per dag is ruim genomen 3 maanden. en hier was de sportschool trouwens meer dan 20 euro per maand. als ik 2 keer per week wilde. hoeveel weet ik niet meer precies.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
D'r is een heel verschil tussen het nemen van stackers die ervoor gemaakt zijn en het nemen van speed. Stackers, nouja, jouw probleem, het zal nooit iets permanent oplossen en je blijft er waarschijnlijk aan vast zitten als je je figuur wilt behouden. Maar SPEED nemen om af te vallen, hallo dan ben je toch niet goed in je hoofd?
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
en op gewicht blijven kan ik wel. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jawel
maar als ik zo de reacties lees dan denk ik [ok], ik ga het gewoon eens proberen met die stackers maarrr zijn er hier ook mensen die zo veel last hadden van de negatieve gevolgen dat ze er mee genokt zijn? of verslavingsverschijnselen? want ik kan me voorstellen dat je heel blij bent als je er veel van afvalt, maar... druk je dan de nadelen weg ? |
![]() |
|
humm, tweestrijd...
het is ook wel eens bij mij opgekomen om zwaar aan de speed te gaan of zoiets om alleen maar af te vallen, maar het drugsgebruik heeft meer consequenties dan gewichtsverlies. nu heb ik allang ontdenkt dat er hier lui zijn met veel meer ervaring, dus misschien aan jullie om dat ook te gaan uit leggen. Zo'n meisje info verschaffen zonder het over de keerzijde te hebben is enigszins risky ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
ENQUETE voor mijn eindwerk Manni_D | 26 | 25-02-2008 14:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen Dumbass | 20 | 13-02-2005 13:17 | |
Drugs & Alcohol |
interviews over drugs verkeersbord | 13 | 07-06-2004 10:19 | |
De Kantine |
Zwartboek van de wereld niceman1984 | 29 | 29-03-2004 19:08 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |