Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2003, 16:42
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
wie gaat er nou drugs nemen om af te vallen
iedereen heeft zijn redenen om drugs te gebruiken.
om zich beter te voelen, problemen te vergeten, voor het plezier, om stoer te doen,...
weet ik veel wat nog allemaal...
en er zullen er ook wel zijn om te vermageren. so what?
Oud 01-10-2003, 17:29
Verwijderd
nou drugs voor je plezier is toch wel wat chiller denk
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:02
LUAP
LUAP is offline
Dat vind ik dan gewoon zwak ..je kan het toch wel opbrengen om 1 of 2 keer in de week naar de sportschool te gaan ....
Oud 01-10-2003, 19:06
Niko-chan
Niko-chan is offline
nou ik kan wel een reden bedenken waarom jullie de vooorkeur geven aan drugs in plaats van fitness jullie nickname's zeggen blijkbaar genoeg...ahum ahum junk
Oud 01-10-2003, 19:09
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Pindows-Xp schreef op 01-10-2003 @ 20:06:
nou ik kan wel een reden bedenken waarom jullie de vooorkeur geven aan drugs in plaats van fitness jullie nickname's zeggen blijkbaar genoeg...ahum ahum junk
*kuch* nerdje *kuch*
Oud 01-10-2003, 19:09
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Dat vind ik dan gewoon zwak ..je kan het toch wel opbrengen om 1 of 2 keer in de week naar de sportschool te gaan ....
ik heb nooit drugs gebruikt om te vermageren maar ik ga mensen die dat wel doen niet veroordelen.
je kunt dan ook zeggen dat mensen die drugs gebruiken om problemen te vergeten of zich beter te voelen ook zwak zijn.
en mensen die drugs gebruiken om meer plezier te hebben ook zwak zijn. want veel mensen zijn van mening dat het zwak is als je drugs nodig hebt om je beter te kunnen amuseren.
Oud 01-10-2003, 19:12
Niko-chan
Niko-chan is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 01-10-2003 @ 20:09:
*kuch* nerdje *kuch*
kuch junk kuch over 2 jaar in de goot kuch nerdje financieel stabiel kuch junk dood kuch nerdje blij
Oud 01-10-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
LUAP schreef op 01-10-2003 @ 20:02:
Nee, dat kan niet iedereen. Er zijn ook nog mensen die sporten een ware hel vinden en een pure pijniging.
En het gaat hier echt niet om luiheid of zwakheid, je zult mij ook nooit in de sportschool vinden omdat ik geen 2 keer in de week wil afzien om eruit te zien als het werelds schoonheidsideaal. Ik doe dan liever leuke dingen en als ik dan toch persé moet afvallen omdat iedereen dat van mij verlangt, ga ik daar ook geen buitensporige inspanningen voor doen die ik sowieso al niet leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:14
De Veroorzaker
Citaat:
Pindows-Xp schreef op 01-10-2003 @ 20:12:
kuch junk kuch over 2 jaar in de goot kuch nerdje financieel stabiel kuch junk dood kuch nerdje blij
haha vooral zo blijven denken, jammer dat ik je over een paar jaar niet het tegendeel kan bewijzen.

en heel eerlijk: liever een junk in de goot dan een nerd met een kutleven
Oud 01-10-2003, 19:16
Niko-chan
Niko-chan is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 01-10-2003 @ 20:09:
ik heb nooit drugs gebruikt om te vermageren maar ik ga mensen die dat wel doen niet veroordelen.
je kunt dan ook zeggen dat mensen die drugs gebruiken om problemen te vergeten of zich beter te voelen ook zwak zijn.
en mensen die drugs gebruiken om meer plezier te hebben ook zwak zijn. want veel mensen zijn van mening dat het zwak is als je drugs nodig hebt om je beter te kunnen amuseren.
op sommige punten ben ik het met je eens maar tis gewoon mijn mening dat als je drugs gebruikt om af te vallen zeer zwak is....je kan toch als mens gewoon even afvallen of desnoods naar een sportschool en over dat amuseren...ik zelf gebruik af en toe ook drugs en ik kan ook zonder drugs plezier beleven...tis gewoon heel anders...met drugs
Oud 01-10-2003, 19:17
LUAP
LUAP is offline
Ik heb het helemaal niet over schoonheidsidealen, maar ik heb het erover dat het GEEN oplossing is ...om aan de drugs te gaan om af te vallen ...ik denk dat je dan beter een dieetje kan volgen..
Oud 01-10-2003, 19:18
Verwijderd
Pindows-geval, mag ik u erop wijzen dat ik een vriendelijke en beleefde taal tegen mijn medeforummers hier ten zeerste op prijs stel? Als u andere meningen bent toegedaan, gelieve die op een nette manier te verkondigen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:20
Niko-chan
Niko-chan is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 01-10-2003 @ 20:14:
haha vooral zo blijven denken, jammer dat ik je over een paar jaar niet het tegendeel kan bewijzen.

en heel eerlijk: liever een junk in de goot dan een nerd met een kutleven
jaah heel jammer...maargoed dus je wilt zeggen dat je liever in de goot terechtkomt...dat je dan euhmm pak maar beet...als je rond de 25 ben een verzekerd leventje heb...werk,geld,huisje enz?
Oud 01-10-2003, 19:21
Niko-chan
Niko-chan is offline
Citaat:
Mutant schreef op 01-10-2003 @ 20:18:
Pindows-geval, mag ik u erop wijzen dat ik een vriendelijke en beleefde taal tegen mijn medeforummers hier ten zeerste op prijs stel? Als u andere meningen bent toegedaan, gelieve die op een nette manier te verkondigen.
als hij/zij mij aanvalt met een belediging als nerd dan moet ik wat terug zeggen of niet?
Oud 01-10-2003, 19:22
LUAP
LUAP is offline
HAHA ik heb liever een huisje ...dan dat ik met een naald en een 'wit neusje' in de goot lig ..
Oud 01-10-2003, 19:23
LUAP
LUAP is offline
Jaah ik ga toch ook niet zeggen dat die mensen allemaal JUNKS ZIJN EN DIE ALLEMAAL ERNSTIG NAGEKEKEN MOETEN WORDEN BIJ PARNASSIA?!?!?! ik hou het netjes ...
Oud 01-10-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Pindows-Xp schreef op 01-10-2003 @ 20:21:
als hij/zij mij aanvalt met een belediging als nerd dan moet ik wat terug zeggen of niet?
Dat moet zeker niet ten 1e en ten 2e, u begon met het woord junk en ten 3e in uw weerwoord gebruikt u het woord dood en blij in 1 kuch, dat maakt mij geen blije fb .

jaja LUAP, huisjeboompjebeestje en rose plastic flamingo's in de voortuin...

En nu over met het nutteloze geblaat wat nix meer met de vraag van de topicstarter heeft te maken.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:26
LUAP
LUAP is offline
jaah zo zie ik mezelf later wel ... jij niet dan ???? of zit je liever bij een afkickkliniek !?
Oud 01-10-2003, 19:27
De Veroorzaker
Citaat:
Mutant schreef op 01-10-2003 @ 20:25:

En nu over met het nutteloze geblaat wat nix meer met de vraag van de topicstarter heeft te maken.
omdat jij het zegt dan maar
Oud 01-10-2003, 19:28
LUAP
LUAP is offline
NEEEEEJ ok! we gaan terug naar de topic...want dit slaat ook nergens op toch!?
Oud 01-10-2003, 19:29
Niko-chan
Niko-chan is offline
Citaat:
Mutant schreef op 01-10-2003 @ 20:25:

achjaaah... anders had ik je ff hard geflamed
Oud 01-10-2003, 19:30
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
warom niet naar de sportschool? omdat dat te duur is. en waarom geen andere sport? omdat dat ook te duur is.
en ik moet het zelf betalen.

daarom ga ik die dingen nemen omdat ik mezelf liever op hang dan dat ik het figuur terug krijg wat ik een aantal maanden geleden had.

ik zit nu ook gewoon niet lekker in mn vel en als dat op die manier te verhelpen is wat is dan het probleem?

btw gister stackers besteld en als het goed is krijg ik ze morgen binnen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:31
LUAP
LUAP is offline
maar uiteindelijk ben je daar toch ook veel geld aan kwijt?!
Oud 01-10-2003, 19:32
De Veroorzaker
Citaat:
"Beltaine" schreef op 01-10-2003 @ 20:30:
warom niet naar de sportschool? omdat dat te duur is. en waarom geen andere sport? omdat dat ook te duur is.
en ik moet het zelf betalen.
Sportschool: 20 euro per maand

wat kosten die stackers?
Oud 01-10-2003, 19:33
Niko-chan
Niko-chan is offline
nerd vraag:wat zijn stackers uitleg bitte...
Oud 01-10-2003, 19:33
LUAP
LUAP is offline
je kan beter zo'n Montignac-dieetje gaan halen heeft misschien meer effect
Oud 01-10-2003, 19:34
Verwijderd
Ja maar ze kosten je geen inspanning, je loopt niet tussen al die opgepompte mensen (wat ik hier in de sportscholen dus wel zie), en het is altijd goedkoper dan 2 keer in de week naar de sportschool.

En ik weet dat stackers werken .
En BEltaine, is het zo erg dan? Ik bedoel, ik had een maatje 36 en nu 46 en soms zou ik idd wel weer gemakkelijk kleding willen vinden, maar op zich boeit het me nog vrij weinig... Ik voel me goed en anderen schijnen t niet te merken.

@Deveroorzaker: 4 jaar geleden, 30 gulden voor een maand.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Pindows-Xp schreef op 01-10-2003 @ 20:33:
zoek es op dit forum, als nerd moet je toch wel kunnen uitvinden hoe de zoekfunctie werkt
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:35
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 01-10-2003 @ 20:32:
Sportschool: 20 euro per maand

wat kosten die stackers?
31 euro incl verzendkosten en dan heb je dr 100.
en 1 per dag is ruim genomen 3 maanden.

en hier was de sportschool trouwens meer dan 20 euro per maand.
als ik 2 keer per week wilde. hoeveel weet ik niet meer precies..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
LUAP schreef op 01-10-2003 @ 20:33:
je kan beter zo'n Montignac-dieetje gaan halen heeft misschien meer effect
Dus niet. Er is in mijn geval maar 1 ding geweest wat aan stackers kon tippen en dat was totaal niet meer eten dus...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:37
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Mutant schreef op 01-10-2003 @ 20:34:
Ja maar ze kosten je geen inspanning, je loopt niet tussen al die opgepompte mensen (wat ik hier in de sportscholen dus wel zie), en het is altijd goedkoper dan 2 keer in de week naar de sportschool.

En ik weet dat stackers werken .
En BEltaine, is het zo erg dan? Ik bedoel, ik had een maatje 36 en nu 46 en soms zou ik idd wel weer gemakkelijk kleding willen vinden, maar op zich boeit het me nog vrij weinig... Ik voel me goed en anderen schijnen t niet te merken.

@Deveroorzaker: 4 jaar geleden, 30 gulden voor een maand.
voor mij wel.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:37
Niko-chan
Niko-chan is offline
Citaat:
Mutant schreef op 01-10-2003 @ 20:35:
zoek es op dit forum, als nerd moet je toch wel kunnen uitvinden hoe de zoekfunctie werkt
bijdehandje...kan iemand et gewoon uitleggen lijkt me veel relaxter
Oud 01-10-2003, 19:38
LUAP
LUAP is offline
Jaah waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!?
Oud 01-10-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Pindows-Xp schreef op 01-10-2003 @ 20:37:
bijdehandje...kan iemand et gewoon uitleggen lijkt me veel relaxter
Stackers zijn een smartproduct met ephedra en colanoot en andere toegevoegde stoffen die je hongergevoel wegnemen en het vet inkapselen zodat wat je eet ook weer uitschijt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:40
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Pindows-Xp schreef op 01-10-2003 @ 20:33:

eerst mensen afkeuren (of wat dan ook) omdat ze het gebruiken en vervolgens vragen wat het nou precies is.
goedzo
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:42
LUAP
LUAP is offline
TEN EERSTE : WE HADDEN HET NIET OVER STACKERS!!! we hadden het over drugs in het algemeen ...!
TEN TWEEDE : ik wilde gwn weten wat dat waren ....aangezien er iemand over begon...
Oud 01-10-2003, 19:43
Niko-chan
Niko-chan is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 01-10-2003 @ 20:40:

eerst mensen afkeuren (of wat dan ook) omdat ze het gebruiken en vervolgens vragen wat het nou precies is.
goedzo
puur uit interesse
Oud 01-10-2003, 19:45
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
LUAP schreef op 01-10-2003 @ 20:42:
TEN EERSTE : WE HADDEN HET NIET OVER STACKERS!!! we hadden het over drugs in het algemeen ...!
TEN TWEEDE : ik wilde gwn weten wat dat waren ....aangezien er iemand over begon...
Dan is het helemaal dom want drugs valt niet over het algemeen te nemen, alcohol is vaak schadelijker dan veel dingen die als drugs bestemepeld worden.
Oud 01-10-2003, 19:48
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
LUAP schreef op 01-10-2003 @ 20:42:
jaja

Citaat:
"drugs" om af te vallen.. dus.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 21:13
Verwijderd
ik had gewaarschuwd. Offtopic-reacties van net worden verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 07:02
zeehond23
zeehond23 is offline
Maar als je dan zo graag wilt afvallen, neem dan pep en ga ff in de sport school bezig zijn, en je zal zien dat de pep dus optioneel is!
Oud 02-10-2003, 09:44
Verwijderd
D'r is een heel verschil tussen het nemen van stackers die ervoor gemaakt zijn en het nemen van speed. Stackers, nouja, jouw probleem, het zal nooit iets permanent oplossen en je blijft er waarschijnlijk aan vast zitten als je je figuur wilt behouden. Maar SPEED nemen om af te vallen, hallo dan ben je toch niet goed in je hoofd?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:26
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
********** schreef op 02-10-2003 @ 10:44:
D'r is een heel verschil tussen het nemen van stackers die ervoor gemaakt zijn en het nemen van speed. Stackers, nouja, jouw probleem, het zal nooit iets permanent oplossen en je blijft er waarschijnlijk aan vast zitten als je je figuur wilt behouden.
je maag wordt vanzelf kleiner als je minder eet.
en op gewicht blijven kan ik wel.

Citaat:
Maar SPEED nemen om af te vallen, hallo dan ben je toch niet goed in je hoofd?
agree
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 14:21
Verwijderd
zijn er mensen die al eens heel veel afgevallen zijn met behulp van ephedra? en zo ja wat waren de ervaringen tijdens het gebruik ervan?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 14:40
Mir-idiotA
lees eerst dit klotetopic door dan...

pfft....ik blijf iig bij me standpunt
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 27-10-2003 @ 15:21:
zijn er mensen die al eens heel veel afgevallen zijn met behulp van ephedra? en zo ja wat waren de ervaringen tijdens het gebruik ervan?
Kom je daar niet achter als je dit topic doorleest?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 23:12
Verwijderd
jawel

maar als ik zo de reacties lees dan denk ik [ok], ik ga het gewoon eens proberen met die stackers

maarrr

zijn er hier ook mensen die zo veel last hadden van de negatieve gevolgen dat ze er mee genokt zijn? of verslavingsverschijnselen? want ik kan me voorstellen dat je heel blij bent als je er veel van afvalt, maar... druk je dan de nadelen weg ?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 23:23
funkypunk
funkypunk is offline
humm, tweestrijd...
het is ook wel eens bij mij opgekomen om zwaar aan de speed te gaan of zoiets om alleen maar af te vallen, maar het drugsgebruik heeft meer consequenties dan gewichtsverlies.
nu heb ik allang ontdenkt dat er hier lui zijn met veel meer ervaring, dus misschien aan jullie om dat ook te gaan uit leggen. Zo'n meisje info verschaffen zonder het over de keerzijde te hebben is enigszins risky
Oud 28-10-2003, 00:05
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 28-10-2003 @ 00:12:
jawel

maar als ik zo de reacties lees dan denk ik [ok], ik ga het gewoon eens proberen met die stackers

maarrr

zijn er hier ook mensen die zo veel last hadden van de negatieve gevolgen dat ze er mee genokt zijn? of verslavingsverschijnselen? want ik kan me voorstellen dat je heel blij bent als je er veel van afvalt, maar... druk je dan de nadelen weg ?
Verslavingsverschijnselen heb ik niet gehad. En de negatieve kanten vond ik niet zo overdreven storend, wel apart. Beetje stoned gevoel soms . EN op een gegeven moment krijg je gewenning en werken ze niet meer (da's mijn idee) en dan stop je vanzelf wel met t geld eraan uit te geven.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 00:06
Verwijderd
Citaat:
funkypunk schreef op 28-10-2003 @ 00:23:
humm, tweestrijd...
het is ook wel eens bij mij opgekomen om zwaar aan de speed te gaan of zoiets om alleen maar af te vallen, maar het drugsgebruik heeft meer consequenties dan gewichtsverlies.
nu heb ik allang ontdenkt dat er hier lui zijn met veel meer ervaring, dus misschien aan jullie om dat ook te gaan uit leggen. Zo'n meisje info verschaffen zonder het over de keerzijde te hebben is enigszins risky
Verschaffen wij info zonder het over de keerzijde te hebben??? Toch zeker niet igv speed denk ik, lees maar eens wat topics door...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten