Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk Friso moet zelf weten met wie hij trouwt (behalve als-tie toestemming gaat vragen aan de regering, dan is het niet alleen meer zijn zaak.)
Zaak is wel dat Mabel (waarschijnlijk) gelogen heeft; en dat is fout. En tis heus wel begrijpelijk dat je daarover liegt, omdat je het verleden wilt vergeten, iedereen doet dat wel eens, maar goed is het niet; zeker niet als je reservekoningin van Nederland zal worden (zolang alex en max geen kinderen hebben) Als Friso echt heel graag met Mabel wilt trouwen, is het waarschijnlijk slimmer om geen toestemming aan de regering te vragen; dan houd Friso de eer aan zichzelf, en hoeven de mensen die zich zorgen maken om Mabel's verleden zicht iig geen zorgen te maken over dat het een toekomstige koningin zou kunnen worden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom zou een machtige en niet onaantrekkelijke maffiabaas als Klaas Bruinsma zo'n lelijk wijf op z'n boot willen hebben
![]() Michael Corleone scoorde in The Godfather tenminste een Italiaanse chick ![]() ![]() Ontopic: zoals Zaina en ESCO zeggen, geboefte zoekt geboefte. Het koningshuis bestaat uit tuig, mislukte watermanagers en profiteurs. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het koningshuis 3 keer niks
maar ik vind één ding toch raar ik keek net naar b&w en daaruit werd duidelijk dat Friso het 2e of 3e reserve koning-zijn belangrijker vind dan die Mabel!! want hij wil toch goedkeuring, krijgt hij die niet en trouwt hij toch dan is zijn positie als reservekoning in gevaar Dit zou hij toch allemaal al geweten moeten hebben? en dan ga je toch niet alsnog zeggen dat je liever echt reservekoning bent dan met iemand trouwt waarvan je een verloving al bekend gemaakt hebt etc. etc. ik vind het maar raar, ben ik nog te volgen...? heeft er nog iemand gekeken? komt peter r. de vries nu a.s. donderdag weer met een onthulling? want zoiets kondigde ie aan. ik ben wel benieuwd in ieder geval. but it's like: same shit, different day. over ieder lid van het koninklijk huis valt wel iets akeligs op te diepen |
![]() |
|
Je zou kunnen zeggen dat Mabel gewoon puur voor de macht gaat, en als Friso haar af moet slaan zal ze wel een Mobergtype begeren...
Ik hoop dat ze nu een streep onder haar verleden heeft gezet, maar datzelfde verleden van haar kan ontzettend belastend zijn voor de reputatie van het koninklijk huis. Zolang ze naar het volk zwaait loopt het wel los, totdat er plots een telelensfoto opduikt waarop ze samen innig met die Bruinsma staat op zijn bootje. Kan die Friso niet weer gewoon homo zijn, 't lijkt mij wel een gepast toonbeeld van Nederland, zo'n chocoprins erbij. REIE (is één handdruk verwijderd van Mabel)
||
Verwijderd
|
Citaat:
klinkt mij een beetje Privé-achtig in de oren |
![]() |
|
ik las dus vandaag in de krant dat ze zegt dat ze wel eens bij hem geslapen heeft op de boot.. en daarom heeft ze dus WEL gelogen over het feit dat ze hem opppervlakkig kende want dan zou je niet blijven slapen.. de relatie moet dus wel intiemer zijn geweest!!
Waarom liegt ze er dan over!! is dus gewoon dom want anders kreeg je er geen gezeik over.. nu komt ze heel onbetrouwbaar over en lijkt het alsof ze iets wil verbergen.. tja er zit een luchie aan het zaakie ![]()
|
![]() |
http://home.zonnet.nl/coiffy/
leuke site over dit onderwerp, van een oom van mij.
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus wat zij zei, een oppervlakkig contact met Bruinsma klopt volgens mij niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, is die friso niet directe troonopvolger na Alex. Als zij met Friso trouwt, en alex en maxima plotseling doodgaan door puur toeval natuurlijk
![]() Maar ach, afschaffen dat koningshuis, Lang leve de republiek ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat hele koningshuis zo overdone. Beatrix met haar gecontroleer helemaal. Ik kan er werkelijk niet met m'n gedachten bij dat ze telkens alles en iedereen moet controleren voor het een voet op haar 'erf' zet. Het is dan leuk en aardig dat 'ze' alles wil beschermen ten goede van het volk, maar dit vind ik niet normaal. Ik snap heus wel dat ze liever wilde dat alles blauw bloed zou geweest zijn, maar dat is nu eenmaal niet zo, en om dan alles zo uit te pluizen vind ik heel erg overdreven. Want ik denk dat het daar heus wel mee te maken heeft. Als Friso gewoon netjes met een 1 of ander leuk prinsesje wilde trouwen, hadden zij lang niet alles zo onderzocht.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Iemand die criminelen opzoekt is toch wel wat appart, het gaat niet om verkeerde vrienden, maar om top criminelen. Ik denk dat er og wel een sprake van belangen verwikkeling zouden kunnen komen als zij aan de macht mocht komen. Ik zou dan toch liever zien dat zij het niet word, maar nog liever zou ik willen dat het gehele koningshuis oprot
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Maar nogmaals, ze heeft zelf nix crimineels gedaan, op dat vermeende gerampestamp met de dominee na, maar om dat nou crimineel te noemen ![]() om Athell's briljant verwoorde commentaar maar even te quoten: Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar goed, aan dat hele Nederlandse koningshuis zit een luchtje. Ik zou zeggen : weg ermee. Leve de republiek! En dan kunnen die Oranjes vrijuit trouwen met iedereen die ze maar willen. IS iedereen blij.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Vanochtend stond op de voorpagina een mooi verhaal van Dhr. Visser, vroeger persoonlijke vriend van Bruinsma. Hij ontkrachtigt de verhalen van Charlie.
Volgens mij lult die Charlie ontzettend uit z'n nek, maarja, wie ben ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als de keuze is de voorzitter van de zeilvereniging die ook nog vriend van hem was of één-of-andere foute crimineel die zich populair wil maken bij de Vries, dan kies ik voor de eerste.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind Mabel geweldig! (zie avatar en sig
![]() ![]() |