Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze stelde toch een vrij normale vraag. En ze hoeft haar karakter al helemaal niet zomaar te gaan aanpassen. Ze is wie ze is.. uit 1 post op het forum kun jij sowieso niet opmaken of het een leuke meid is of niet. |
![]() |
|||
Citaat:
Als het ongewenst is dat mensen haar daarop attenderen, op welke manier dan ook, moet ze hier niet om advies vragen. De buitenwereld is hard, met dergelijke isolatie en bescherming van de buitenwereld wordt zij niet volwassen. Ik pak zaken graag aan bij de hoorns, dan bereik je tenminste iets. Citaat:
|
Verwijderd
|
Jij ziet 1 post van haar, nl dat ze niet goed weet hoe ze die jongen op wie ze verliefd is dat moet vertellen.. vrij logisch.. hebben wel meer mensen.. de halve wereld ongeveer.. zelfs mensen die verder helemaal niet zo onzeker zijn.
En daaruit kan jij opmaken dat ze 1 of andere ziekelijke angst heeft? Dit is gewoon lachwekkend, sorry. ![]() Ik ga hier trouwens niet verder over door, anders wordt het topic verpest.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
wat zijn jullie tog weer allemaal lief voor elkaar! weet gewoon niet goed hoe ik m alles duidelijk moet maken... mja geef m wel meer hints enzo...! nouja goeie adviezen zijn altijd welkom en we zien wel hoe t loopt! thanx anywayzzz!
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
hellûp mie swolha | 4 | 15-05-2004 07:13 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hellup! Lis@nne | 2 | 21-03-2002 19:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
HELLUP PLEASE!! Ben k zwanger????? HotAngel | 4 | 29-12-2001 12:23 | |
ARTistiek |
ik moet info hebben over de way of life ofzo!! hellup ff sunflouwer | 0 | 28-09-2001 13:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
HELLUP!! Essay in het engels in de vorm v/e brief.... @Moon | 1 | 19-09-2001 10:45 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
HELLUP!!!! Please!! | 3 | 10-05-2001 21:26 |