Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
line-up is al bekend...www.id-t.com
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() PvD heeft zelf gezegd dat hij het niet voor het geld doet "I don't want to be a pop star" em hij doet al jaren zn eigen ding, zonder daar van af te wijken. Alsof Dana geen hardstyle draait voor het geld. Zij, en zowat alle hardstyle DJs draaide eerst hardcore, maar nu draaien ze Hardstyle omdat daar meer $$ mee te verdienen is, wake up and smell the coffee dude!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Zaalindeling is zo goed als compleet:
INNERCITY 20 december, RAI Amsterdam 21:00-07:00 Apotheose Tiesto Paul van Dyk Sven Vath Stanton Warriors Benjamin Bates Jaimy Downtown Industrial Dave Clarke Takkyu Ishino Christian Varela Agoria Bart Skils Salvador - Afro-South American centre of musical lifestyle Dj Real El Canario The Partysquad Dj Chuckie/Hitmeister D More tbc Stadion de Maracana Johan Gielen Jean John ''00'' Flemming Joop/Cor Fijneman AJ Crypt Brasillia Mauro Picotto Fergie Luna Marcel Woods Don Diablo Pavo Amazone Lucien Foort Futureshock Dex 'n FX Remy Marcus Copa Cabanna (Hosted By R.U.S.H) Felix da Housecat Junior Jack & Kid Creme Erick E Victor Coral & Brian S Ricky Rivaro MC: Nickie Nicole Jericoacoara: Rob Boskamp D-Rashid feat Andrei Russo on percussion Monte la Rue Rasheed Benjamin Cleon Macnack
|
Ik ben niet van plan te gaan en wel om de volgende redenen:
- 't Kost veels te duur - de line-up vond ik niet echt indrukwekkend - de Rai is té groot; ik heb meer tijd doorgebracht met rondlopen dan met dansen - dat éénrichtingsverkeer-systeem werkt voor geen meter - het lompe-boeren gehalte is me iets te hoog
|
Ik ga deze week een kaartje halen denk.(voordat ik me loon weer aan andere bullshit uitgeef)
Wordt voor mij de eerste keer dat ik naar zo'n soort feest ga. Dus ik ga gewoon met open blik ernaartoe, de zalen aflopen en blijven staan waar ik goede muziek hoor.(tenzij mensen nog vinden dat ik ergens geweest MOET zijn en waarom, dan kan ik er misschien rekening mee houden.) Is het serieus dat er een 1richtingsverkeersituatie is? Maargoed, normaal ga ik naar feesten met de muziekstyle die in de Salvador en Copa Cabana wordt gedraaid maar ik ga zoiezo eerst bij de andere zalen kijken. Want dat is eigenlijk onbekend terrein voor me. Maar het lijkt me heel leuk.
|
![]() |
Ben nog geen 18. Maar wil wel met een aantal vrienden naar Inncerity. We zijn alleen 17 en geen babyface. HOe zit het met de beveiliging? Heb gehoord dat het meevalt en dat we wel werden toegelaten?
Weten jullie iets hoe het met de beveiliging is. Hoe er word gecontroleerd. We zijn wel met een groep. 3 jongens van 17. en 3 van 21. Alvast bedankt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Denk je dat de kans groot is dat we worden geweigerd?(foto van mij: Klik hier) en zijn er nog meer mensen die kunnen reageren?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind gewoon dat ik er nog een keer geweest moet zijn, en daarbij is het nog steeds vet, maar wel duur ja. Zijn er andere feesten die je mij/ons allemaal aan kan raden (nee niet de underground feesten die via via verspreid worden, die mag je hier niet eens neerzetten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik zou ej vooral aanraden om voor feesten de partyagenda van www.beatfreax.nl na te slaan d'r staan daar een hoop feesten bij die ik zeker ga bezoeken probeer bijvoorbeeld eens: traffic in de melkweg in amsterdam, is een kleinschalig, Ubergezellig techno feest dat werkelijk keer op keer weer beter is
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Trance en Hardstyle livesets Verwijderd | 35 | 27-01-2005 11:43 | |
Lifestyle |
Innercity-outfit Verifieer | 26 | 04-11-2003 19:56 | |
Muziek |
Innercity Verwijderd | 8 | 10-10-2003 15:44 | |
Muziek |
Live sets TECHNique | 36 | 31-10-2002 07:26 | |
Muziek |
Speculeren; wie denk je dat op Innercity komt? Utopia | 25 | 02-10-2002 18:02 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs bij feesten als Impulz, Trance Energy, Sensation, Innercity...ect. Verwijderd | 26 | 06-02-2002 12:53 |