Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat ik maar es een keer die hele waslijst aan eisen op ga schrijven... Ben echt TE kieskeurig
![]() Maar, om aan uiterlijk een voorbeeldje te geven: tada Rrr. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
veel aandacht geven aan mij, geintereseerd zijn in mij, trots zijn op mij. veel voor me over hebben.
eigen mening, intelligent, niet te koppig, goed verzorgd en tikje ijdel, in zijn voor leuke dingen, samen kunnen praten en vrijen. hij moet betrouwbaar zijn en stevig in zijn schoenen staan. spontaan en grappig maar ook serieus. hij moet durven en willen zeggen wat hij voelt en wil en mij begrijpen. of dat in ieder geval te proberen. en ongeveer tegelijk met mij zin hebben in dezelfde dingen. verder moetie niet te veel zeuren en moet hij voetbal haten.. dit was een beschrijving van mn huidige vriend.. op dat voetbal na.. helaas ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Och, ik kan allemaal dingen verzinnen die ik leuk zou vinden in een vriendje, maar dat zijn nauwelijks eisen. De perfecte minnaar zou natuurlijk waanzinnig aantrekkelijk zijn, intelligent, goed gevoel voor humor, geweldig goed in bed, leest veel/schrijft, houdt van ongeveer dezelfde dingen als mij, en is niet allergisch voor katten.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() - intelligent, maar hij hoeft niet superslim te zijn, want dat ben ik ook niet. - geduldig - nuchter - verzorgd uiterlijk - naar goede muziek luisteren dat was het wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe kun je nou afknappen op iemand die mooie schoenen zegt? Dat geeft juist aan dat-ie niet meteen naar je tieten staart ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een stabiel persoon, onafhankelijk en zelfstandig.
Intelligent, open-minded, humoristisch, liefdevol, creatief en enige overeenkomsten qua interesses met mij (o.a muziek, films, kunst, uitgaan etc) En voor zichzelf gestelde doelen heeft die hij ook nastreeft. Eerlijk over wat hij denkt en voelt, en ook weet dat uit te drukken. en absoluut geen kluizenaar die de deur nooit uitkomt. qua uiterlijk zijn er dingen die me wel aantrekken, maar het slaat op zich nergens op. Want ik ben er laatst wel weer achterkomen dat ik op de meest uiteenlopende types val, als hij er maar verzorgd uitziet en karateristieke kop heeft. maar het belangrijkste is dat het gewoon mn maatje is. |
![]() |
|
Ach, waarom zou je een heel lijstje met eisen opstellen voor je vriendin/vriend.
Voor mij is het gewoon belangrijk dat ik haar aantrekkelijk en aardig vind. Dat ze me een geweldig gevoel geeft, daarvoor moet ze niet aan een bepaald lijstje voldoen, ze moet me gewoon 'aanspreken'.
|
tjsah..
vanalles ![]() ik weet t niet...moet gewoon goed voelen leuk koppie...leuk karakter leuk persoontje ![]() en t moet klikken met mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zie het nut er voor mezelf gewoon niet in om een relatie met iemand te beginnen op basis van 'wel aardig vinden' aangezien ik dat gevoel ook met mijn vrienden heb. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar ik rook dan weer wel hippie-wiet. en ben een platenliefhebber *begint op een contact advertentie te lijken*
|
- hij moet lief zijn (maar niet té)
- en schoon ![]() - zelfkennis hebben - betrouwbaar zijn - interesse in mij kunnen tonen - ook zijn eigen leven hebben - en mooie ogen zijn een 'must' ![]() en verder moettie gewoon zichzelf kunnen zijn. gelukkig voldoet mijn vriendje aan alle 'eisen' ![]()
|
uiterlijk: lang donker haar en een klein baardje, ongeveer 1,90, beetje gespierd mag best
![]() karakter: niet te lief, maar wel een beetje op sommige momenten, niet te vol van zichzelf, optimistisch, vriendelijk, hij moet humor hebben, mag best een prater zijn want daar hou ik wel van interesses: muziek, lezen, films, gezelligheid ![]()
|
Verwijderd
|
Uiterlijk:
- Verzorgd - Vrouwelijk (Makeup, mooie nagels, mooi haar) - Mooie handen (liefst met mooie nagels en ringen) - Redelijk slank (volslank kan ook mooi zijn) - Mooie uitstraling - Niet te groot/grof Innerlijk: - Serieus - Intelligent - Lief - Openminded over Alles - Gewoon over sex enzo kunnen praten - Sterke persoonlijkheid Verdere dingen: - Niet roken - Sex redelijk centraal in een relatie (ik ga er niet over liegen dat dat belangrijk voor me is ![]() - Het liefst muzikaal/creatief Gelukkig voldoet mijn vriendin aan al deze eisen dus ik ben heel erg gelukkig ![]() |
![]() |
|
Hmm mijn ideale vriend is bijna hetzelfde als mijn huidige alleen wat meer begripvol in sommige situaties en met dingen.
Maar hij is moet dus zijn ( en is iegelijk) lief, zorgzaam, knap, beetje jaloers, leuke uitstraling, heeft humor, mooi lichaam, staat voor me klaar, behandeld me als een princesje, goed in bed.. Zucht ik wil nu vriendje bij me hebben.. ![]()
|
*lief
*knap *leuke kleren *grappig *kuiltjes in z'n wangen *dreads *puppy-eyes ![]() *goeie muzieksmaak *niet dom *eigenwijs *gezellig *spontaan *knuffelig *niet te dun *moet van achtbanen en pretparken houden mijn vriendje (hoe cliché, maar wel waar ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Enquête ivm idealen goeltje | 3 | 07-02-2008 20:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat is jouw ideale man/vrouw? Optima | 116 | 11-08-2006 10:48 | |
Liefde & Relatie |
De ideale Olifantje | 111 | 27-08-2004 01:00 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Enquetetje Droomvlucht | 175 | 11-08-2002 20:18 |