Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 21-10-2003 @ 21:15:
Inderdaad, anders. Ik ben anders, maar ik wens NIET als alto bestempeld te worden. Omdat ik GEEN blij 14-jarig huppelkutje ben met 10000 plastic gekleurde armbandjes, buttons op mn Eastpak en überlelijke nepdreads.

Zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Delphi18 schreef op 18-10-2003 @ 17:10:
Ik heb het fotoboek bekeken en het valt me op, dat de alto-meisjes (veel) lelijker zijn dan de gemiddelde vrouwelijke bezoeker van scholieren.com.

Waarom is dat?

Zou het zo kunnen zijn, dat ze in het dagelijks leven niet kunnen concurreren met de 'gewone' meisjes en daarom voor het alto-bestaan kiezen?
de meeste alto-meisjes zijn ook pot bah
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 14:42
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
bertbart schreef op 22-10-2003 @ 15:40:
gelukkig
Oud 22-10-2003, 14:58
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Niet dat jij daar last van hebt, toch
Oud 22-10-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 21-10-2003 @ 21:15:
Inderdaad, anders. Ik ben anders, maar ik wens NIET als alto bestempeld te worden. Omdat ik GEEN blij 14-jarig huppelkutje ben met 10000 plastic gekleurde armbandjes, buttons op mn Eastpak en überlelijke nepdreads.

Zo.
Hm beetje vaag...je bent anders? maar toch geen alto, want dat heb een slechte naam tegenwoordig volgens jou...
Maaruh hoezo ben jij anders, anders als wie? oke ik zeur, maar ik vind ut altijd vaag als mensen zeggen dat ze anders zijn als de rest. Want wie is de rest? De kakkerrage of die happy alto gevallen van tegenwoordig en wat ben jij dan? jij zit daartussen in ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
ja dat valt me ook altijd op, of nog eerder bij goths
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 15:07
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
omajunk schreef op 22-10-2003 @ 16:01:
Hm beetje vaag...je bent anders? maar toch geen alto, want dat heb een slechte naam tegenwoordig volgens jou...
Maaruh hoezo ben jij anders, anders als wie? oke ik zeur, maar ik vind ut altijd vaag als mensen zeggen dat ze anders zijn als de rest. Want wie is de rest? De kakkerrage of die happy alto gevallen van tegenwoordig en wat ben jij dan? jij zit daartussen in ofzo?
Er zijn ook normale mensen die verzorgd haar, een verzorgd uiterlijk en een goede muzieksmaak hebben zonder dat ze alle mode hersenloos nalopen, glitterkleding dragen of lelijke fel gekleurde schoenen dragen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 22-10-2003 @ 16:02:
ja dat valt me ook altijd op, of nog eerder bij goths
het is onder goths dan ook hartstikke in om bi te zijn
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 15:12
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 22-10-2003 @ 16:07:
Er zijn ook normale mensen die verzorgd haar, een verzorgd uiterlijk en een goede muzieksmaak hebben zonder dat ze alle mode hersenloos nalopen, glitterkleding dragen of lelijke fel gekleurde schoenen dragen.
en net als dat zijn er ook mensen die verzorgd haar hebben dat bijv mooi gekleurd is (as in...niet helemaal een uitgewassen kleur oid) of op een verzorgde manier onverzorgd eruit ziet, zichzelf goed verzorgen en leuke wijde broeken aanhebben zonder dat ze meteen het standaardbeeld van 'alto' willen imiteren

how hard can it be??
Oud 22-10-2003, 15:17
Freeway Fawn
Freeway Fawn is offline
Citaat:
puk_666 schreef op 21-10-2003 @ 19:52:
ville valo is de zanger van HIM hijs gwoon geweldig.... hijs niet homo zijn vriendin is nog niet zo lang geleden bij m weggegaan... en love metal is de naam van de laatste cd van HIM... en je moet niet gaan lopen zeiken over ville als je niets van hem weet....
Ville is niet geweldig. Hij heeft een zeurderige stem. En dat z'n vriendin bij hem weg is gegaan, is waarschijnlijk omdat ze erachter kwam dat hij toch wel heel erg een billenboefje is.
Ennum, Niets van m weten? Nee, jij golft elk weekend met m zeker
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 15:18
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
little nemo schreef op 22-10-2003 @ 16:12:
en net als dat zijn er ook mensen die verzorgd haar hebben dat bijv mooi gekleurd is (as in...niet helemaal een uitgewassen kleur oid) of op een verzorgde manier onverzorgd eruit ziet, zichzelf goed verzorgen en leuke wijde broeken aanhebben zonder dat ze meteen het standaardbeeld van 'alto' willen imiteren

how hard can it be??
Heel hard, maar ik beweer toch ook niet dat dat niet het geval is.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 22-10-2003 @ 16:01:
Je zegt zelf: anders dan de rest. Lijkt me duidelijk toch?

"Alto's" van nu (zie mijn eerdere beschrijving) lopen rond te schreeuwen dat ze allemaal zichzelf zijn, terwijl ze toch dezelfde kleren en ideeën hebben. Beetje jammer dus.

Mijn punt is: ik heb piercings, en draag kisten en wijde broeken, waardoor ik nogal eens voor alto wordt uitgemaakt. Ik wil dus niet geassocieerd worden met bovenstaande subcultuur, omdat ik mezelf er geenszins mee identificeer.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 17:24
Verwijderd
uhuh ok
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 17:29
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 22-10-2003 @ 17:11:
"Alto's" van nu (zie mijn eerdere beschrijving) lopen rond te schreeuwen dat ze allemaal zichzelf zijn, terwijl ze toch dezelfde kleren en ideeën hebben. Beetje jammer dus.
Woei, dus feitelijk gezien horen er 6 miljard VERSCHILLENDE opvattingen over het leven te zijn, alleen zodat we tenminste niet hetzelfde zijn en lekker onszelf zijn!

Je kan best jezelf zijn met de ideeën die je van een ander hebt over genomen. Waarom? Gewoon, omdat je het eens bent met iemands mening en die toch verdomd logisch klinkt. Ben je dan meteen jezelf niet meer?
Oud 22-10-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 22-10-2003 @ 18:29:
Woei, dus feitelijk gezien horen er 6 miljard VERSCHILLENDE opvattingen over het leven te zijn, alleen zodat we tenminste niet hetzelfde zijn en lekker onszelf zijn!

Je kan best jezelf zijn met de ideeën die je van een ander hebt over genomen. Waarom? Gewoon, omdat je het eens bent met iemands mening en die toch verdomd logisch klinkt. Ben je dan meteen jezelf niet meer?
je snapt er weer niets van. Het gaat er niet om dat er 6*10^9 opvattingen zijn, het gaat erom dat ze zichzelf propageren als zodanig terwijl ze dat niet zijn.,
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 18:53
puk_666
puk_666 is offline
Citaat:
Freeway Fawn schreef op 22-10-2003 @ 16:17:
Ville is niet geweldig. Hij heeft een zeurderige stem. En dat z'n vriendin bij hem weg is gegaan, is waarschijnlijk omdat ze erachter kwam dat hij toch wel heel erg een billenboefje is.
Ennum, Niets van m weten? Nee, jij golft elk weekend met m zeker
ja toevallig wel ja
Oud 22-10-2003, 18:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
deadlock schreef op 22-10-2003 @ 19:19:
je snapt er weer niets van. Het gaat er niet om dat er 6*10^9 opvattingen zijn, het gaat erom dat ze zichzelf propageren als zodanig terwijl ze dat niet zijn.,
En waarom zijn ze dat niet dan? Omdat ze bepaalde ideeën delen?

En nee ik snap het niet nee, maar dat heb ik wel vaker. En eigenlijk boeit het me ook geen flikker, maar misschien maakt het de discussie wat boeiender
Oud 22-10-2003, 20:16
Verwijderd
jezus wat ben jij een zwakzinnige sparmedewerker zeg. Ik leg het niet meer uit, want je bent er te dom voor.
Ga alsjeblieft het volgende schap spiegelen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 21:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jeezus wat kunnen sommige mensen toch zeiken over niks. ga een hobby zoeken ofzo.
Oud 23-10-2003, 01:17
Delphi18
Delphi18 is offline
Ghehe.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 08:53
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 22-10-2003 @ 10:10:
offtopic:
en nu jouw foto topicstarter, als je een beetje lef hebt.
Aangezien je het topic dus nog wel leest ben je wel vrij kansloos als je je eigen foto nu niet post.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:12
Eend
Eend is offline
Jezus, wat kunnen mensen hier zeiken
In mijn ogen zijn maar een aantal mensen lelijk: De gene met een lelijke ziel. Ik vind het een beetje erg belachelijk om kakkers of alto's of weet ik veel wat uit te maken op lelijkheid. Iemand wordt sowieso lelijker als ie je kledingstijl niet heeft, omdat mensen wil je het of wil je het niet op elkaars uiterlijk lopen te letten en dat komt allemaal omdat mensen m,achtsdrang hebben. Als mensen er maar knap en sterk uit zien, dan voelen ze zich altijd beter dan de mensen die er lelijk uitzien. Het heeft allemaal met macht te maken en dat is gewoon de natuur. Het is gewoon een beetje zinloze discussie eigenlijk.

Beetje triest, dat de 'alto's' die juist kiezen om alternatief te zijn, omdat ze zich niet met het lage niveau van de maatschappij mee willen gaan en juist kiezen voor hun eigen manier van leven en doen, hier als een maatschappijkip lopen te zaniken dat kakkers lelijker zijn

Ook een beetje minder van de 'kakkers' dat die hier andere mensen af gaan zitten kraken. Ik vind en blijf het vinden dat dit een zinloze discussie is.
Het gaat er toch om dat je kunt leven en kunt genieten, wat boeit het nou hoe iemand er uit ziet en of ie lelijker is of niet. Wanneer ik gelukkig ben, mag de rest lekker door de stront zakken hoor. Vecht het maar uit jullie
Oud 23-10-2003, 10:22
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Sjongejonge, allemaal een beetje gefrustreerd? Laat iedereen lekker zijn gangetje gaan, er zijn maar weinig mensen die definitief lelijk zijn, aangezien smaken erg verschillen. Ik vind altomeisjes meestal wel schattig . Ik heb er verder ook niks tegen, doe lekker zoals je zelf wilt, je zult altijd bepaalde mensen aantrekken en bepaalde mensen afstoten, maakt niet uit wat voor "stijl" je hebt.
Verder nutteloze discussie dit.

En ik vind het verder wel verdacht dat de topicstarter geen fotoboekpagina heeft...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:44
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Eend schreef op 23-10-2003 @ 11:12:

In mijn ogen zijn maar een aantal mensen lelijk: De gene met een lelijke ziel.
Oud 23-10-2003, 13:26
Delphi18
Delphi18 is offline
Citaat:
********** schreef op 23-10-2003 @ 09:53:
Aangezien je het topic dus nog wel leest ben je wel vrij kansloos als je je eigen foto nu niet post.
Oei...ik heb iemand op zijn teentjes getrapt.
Jij zal dan wel behoorlijk alternatief zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:31
De Veroorzaker
Citaat:
Barbapappa schreef op 23-10-2003 @ 11:22:
Sjongejonge, allemaal een beetje gefrustreerd?

En ik vind het verder wel verdacht dat de topicstarter geen fotoboekpagina heeft...
heel erg gefrustreerd

En ik vind het ook wel verdacht dat de topicstarter geen fotoboekpagina heeft...
Oud 23-10-2003, 16:14
melkpakje
melkpakje is offline
ik vind dat ze best een punt heeft
maar ik ken ook genoeg mooie altomeisjes hoor, dus volgens mij valt het wel mee.
Oud 23-10-2003, 16:22
Floortje
Floortje is offline
Waarom zouden alto meisjes ineens lelijker zijn dan normale meisjes?? ze zijn tog ook gewoon meisje of niet
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:29
extinction
extinction is offline
Citaat:
FlooRTJuH schreef op 23-10-2003 @ 17:22:
Waarom zouden alto meisjes ineens lelijker zijn dan normale meisjes?? ze zijn tog ook gewoon meisje of niet
Áls je er van uit mag gaan dat alto-meisjes over het algemeen lelijker zijn dan niet alto-meisjes, dan kunnen daar 100 economische, psychologische, sociologische verklaringen voor zijn. Het kan dus wel.
Maar er wordt in dit draadje alleen maar gediscussieerd over de vraag of het zo is.
Das eigenlijk toch best jammer. Als de topicstarter het meer hypothetisch had neergezet, waren er misschien (of misschien ook wel niet) minder mensen over gevallen, en had er een aardige discussie kunnen onstaan...
Oud 23-10-2003, 16:29
De Veroorzaker
Citaat:
melkpakje schreef op 23-10-2003 @ 17:14:
ik vind dat ze best een punt heeft
maar ik ken ook genoeg mooie altomeisjes hoor, dus volgens mij valt het wel mee.
uhm....

*loopt huilend topic uit*
Oud 23-10-2003, 18:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 23-10-2003 @ 17:29:

*loopt huilend topic uit*
Mietje
Oud 23-10-2003, 18:43
De Veroorzaker
Citaat:
Noekie schreef op 23-10-2003 @ 19:36:
Mietje
ook voor mij kan het te ver gaan

heb medelijden
Oud 23-10-2003, 18:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, ik ben meedogenloos.
Oud 24-10-2003, 15:06
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
deadlock schreef op 22-10-2003 @ 21:16:
jezus wat ben jij een zwakzinnige sparmedewerker zeg. Ik leg het niet meer uit, want je bent er te dom voor.
Ga alsjeblieft het volgende schap spiegelen.
Mwoeah dom wou ik mezelf niet noemen, misschien naïef...
Oud 24-10-2003, 15:08
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Qamra schreef op 24-10-2003 @ 16:06:
Mwoeah dom wou ik mezelf niet noemen
Daarom doet hij dat.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 20:53
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 08:20
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 24-10-2003 @ 16:08:
Daarom doet hij dat.
Owke, weet ik dat ook weer..

*opnoteert*
Oud 25-10-2003, 12:02
Zaina
Zaina is offline
Oud 25-10-2003, 13:26
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 15:29
Miles
Miles is offline
ik vind het wel gaaf dat ze niet zo mainstream zijn met die puntschoenen enz.

k draag skatekleren, of dat nou het orgineelste is...
Oud 25-10-2003, 15:30
extinction
extinction is offline
Citaat:
Bruggo41 schreef op 25-10-2003 @ 16:29:
ik vind het wel gaaf dat ze niet zo mainstream zijn met die puntschoenen enz.

k draag skatekleren, of dat nou het orgineelste is...
*kuch*daargaathetnietom*kuch*
Oud 25-10-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Nebuchadnezzar schreef op 18-10-2003 @ 17:23:
ik denk vaak precies het omgekeerde als ik door dat fotoboek blader, smaken verschillen blijkbaar
maar mij zie je er geen zinloze toppic over openen
ja dat had ik ook
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 17:08
Dory
Dory is offline
Gelukkig heb ik geen fotoboek!
Oud 25-10-2003, 17:45
PV
PV is offline
lelijk is een mening
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 17:59
De Veroorzaker
Citaat:
PV schreef op 25-10-2003 @ 18:45:
lelijk is een mening

Oud 25-10-2003, 18:02
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 25-10-2003 @ 18:59:
[afbeelding]

Ghehe, ook echt een real-life voorbeeld
Oud 25-10-2003, 18:56
Verwijderd
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 25-10-2003 @ 18:59:
[afbeelding]

Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 19:35
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 23-10-2003 @ 16:31:
heel erg gefrustreerd

En ik vind het ook wel verdacht dat de topicstarter geen fotoboekpagina heeft...
dit mag nog wel even gequote worden

viel mij idd ook bestwel op, keek ik vrijwel meteen naar toen ik dit topic zag...
maargoed..valt niet echt goed met haar in discussie te gaan..nevermind..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 20:07
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Citaat:
Delphi18 schreef op 18-10-2003 @ 17:10:

Zou het zo kunnen zijn, dat ze in het dagelijks leven niet kunnen concurreren met de 'gewone' meisjes en daarom voor het alto-bestaan kiezen?
mensen willen het niet toegeven, maar het is een heel realistische reden, en heel goed mogelijk, zeker, hoewel delphi het wel ander had kunnen verwoorden
Oud 26-10-2003, 02:26
Verwijderd
predatpr is niet lelijkl. predator 0wnt....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten