Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maaruh hoezo ben jij anders, anders als wie? oke ik zeur, maar ik vind ut altijd vaag als mensen zeggen dat ze anders zijn als de rest. Want wie is de rest? De kakkerrage of die happy alto gevallen van tegenwoordig en wat ben jij dan? jij zit daartussen in ofzo? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
how hard can it be??
||
Citaat:
Ennum, Niets van m weten? Nee, jij golft elk weekend met m zeker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Alto's" van nu (zie mijn eerdere beschrijving) lopen rond te schreeuwen dat ze allemaal zichzelf zijn, terwijl ze toch dezelfde kleren en ideeën hebben. Beetje jammer dus. Mijn punt is: ik heb piercings, en draag kisten en wijde broeken, waardoor ik nogal eens voor alto wordt uitgemaakt. Ik wil dus niet geassocieerd worden met bovenstaande subcultuur, omdat ik mezelf er geenszins mee identificeer. |
![]() |
||
Citaat:
Je kan best jezelf zijn met de ideeën die je van een ander hebt over genomen. Waarom? Gewoon, omdat je het eens bent met iemands mening en die toch verdomd logisch klinkt. Ben je dan meteen jezelf niet meer?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En nee ik snap het niet nee, maar dat heb ik wel vaker. En eigenlijk boeit het me ook geen flikker, maar misschien maakt het de discussie wat boeiender ![]()
|
Jezus, wat kunnen mensen hier zeiken
![]() In mijn ogen zijn maar een aantal mensen lelijk: De gene met een lelijke ziel. Ik vind het een beetje erg belachelijk om kakkers of alto's of weet ik veel wat uit te maken op lelijkheid. Iemand wordt sowieso lelijker als ie je kledingstijl niet heeft, omdat mensen wil je het of wil je het niet op elkaars uiterlijk lopen te letten en dat komt allemaal omdat mensen m,achtsdrang hebben. Als mensen er maar knap en sterk uit zien, dan voelen ze zich altijd beter dan de mensen die er lelijk uitzien. Het heeft allemaal met macht te maken en dat is gewoon de natuur. Het is gewoon een beetje zinloze discussie eigenlijk. Beetje triest, dat de 'alto's' die juist kiezen om alternatief te zijn, omdat ze zich niet met het lage niveau van de maatschappij mee willen gaan en juist kiezen voor hun eigen manier van leven en doen, hier als een maatschappijkip lopen te zaniken dat kakkers lelijker zijn ![]() Ook een beetje minder van de 'kakkers' dat die hier andere mensen af gaan zitten kraken. Ik vind en blijf het vinden dat dit een zinloze discussie is. Het gaat er toch om dat je kunt leven en kunt genieten, wat boeit het nou hoe iemand er uit ziet en of ie lelijker is of niet. Wanneer ik gelukkig ben, mag de rest lekker door de stront zakken hoor. Vecht het maar uit jullie ![]()
|
Sjongejonge, allemaal een beetje gefrustreerd? Laat iedereen lekker zijn gangetje gaan, er zijn maar weinig mensen die definitief lelijk zijn, aangezien smaken erg verschillen. Ik vind altomeisjes meestal wel schattig
![]() Verder nutteloze discussie dit. En ik vind het verder wel verdacht dat de topicstarter geen fotoboekpagina heeft... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind het ook wel verdacht dat de topicstarter geen fotoboekpagina heeft... ![]()
||
Citaat:
Maar er wordt in dit draadje alleen maar gediscussieerd over de vraag of het zo is. Das eigenlijk toch best jammer. Als de topicstarter het meer hypothetisch had neergezet, waren er misschien (of misschien ook wel niet) minder mensen over gevallen, en had er een aardige discussie kunnen onstaan...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
viel mij idd ook bestwel op, keek ik vrijwel meteen naar toen ik dit topic zag... maargoed..valt niet echt goed met haar in discussie te gaan..nevermind.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Genante/grappige/oude posts van jezelf. Missy | 57 | 09-08-2009 02:49 | |
Muziek |
Bevrijdingspop >>> Ga jij? Waar? Welke bands? Etc Verwijderd | 38 | 07-05-2003 17:47 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Liefde & Relatie |
waar vallen jongens op? BrunetJuh | 57 | 30-06-2002 15:58 | |
Lifestyle |
alto's ?? girl4you | 43 | 25-06-2002 18:44 | |
Lifestyle |
alto cursus vals licht | 24 | 02-04-2002 20:43 |