|
|
Bekijk resultaten poll: Wie vind jij de beste Nederlandse trainer op dit moment? | |||
Ronald Koeman |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 28.17% |
Co Adriaanse |
22 | 30.99% |
Guus Hiddink |
10 | 14.08% |
Dick Advocaat |
1 | 1.41% |
Andere... namelijk............ |
18 | 25.35% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
die griek is een zweed ![]()
|
![]() |
Bij middenmoters is co de beste trainer. Die kan uit een toch beperkte spelersgroep het maximale halen, zie az en willem 2.
Hiddink is het best bij een topploeg vol met vedettes, zoals real madrid (ook al liep dat niet geweldig), psv eind jaren 80 met romario en consorte, en oranje op wk '98. Koeman is een toptrainer in wording, als hij dat al niet is. Koeman doet het goed bij ajax, al stapte hij op een ideaal moment in. Co heeft de basis gelegd voor dit succes. Zijn enige probleem is dat hij niet met de media om kan gaan. Van gaal is het best met gretige kneedbare jonge spelers, zoals ajax in 95. Met vedettes bijv. rivaldo bij barca kan hij nie omgaan. Advocaat vind ik geen toptrainer heeft nog nooit iets gepresteerd: psv - oranje - glasgow. Al met al denk ik dat Koeman de beste trainer is, hij is pas een paar jaar in het vak als trainer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat Koeman vooral in staat is spelers individueel beter te maken, kijk maar eens naar een Chivu, een Ibrahimovic... Spelers die beter worden dankzij Koeman. Adriaanse is meer de man van het team. Koeman heeft echter niet zo'n oog voor talent als Co, als je ziet dat Koeman een Soetaers naar Ajax haalt...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Koeman kan nu met een erg getalenteerde goede ploeg aan de gang gaan, dankzij Co. |
![]() |
|
![]() |
Je hoeft niet per se prijzen behaald te hebben om een goede trainer te zijn vind ik. Natuurlijk wordt hier een trainer wel op afgerekend, en dat is vrij normaal vind ik.
Co Adriaanse omdat hij de voorzet gaf aan Koeman en die kopt de bal keihard binnen. En natuurlijk om het geweldige succes van AZ dit jaar. Hier speelt hij een hele grote rol bij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zie het al voor me op die posters langs de weg: "Aanstaande Dinsdagavond: AZ - Real Madrid" of "AZ - Manchester United". ![]() Wie weet gaat dit nog gebeuren ook...
||
Citaat:
DIe vind zichzelf volgens mij veel te goed voor dit zooitje, aan de andere kant zou het wel een mooie kans zijn om te bewijzen dat hij echt een goede trainer is want overal wel altijd commentaar op maar tot daden komt het vrijwel nooit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ich wünsche euch einen saaien guten Morgen! #1724 Verwijderd | 500 | 04-10-2012 18:01 | |
Liefde & Relatie |
help- vechten Scars Reamain | 95 | 04-02-2005 20:05 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 | |
Muziek |
Raymzter - Kut marrokaan Femme-Fatale | 191 | 23-07-2004 14:41 | |
Lifestyle |
mooie mannen & mooie vrouwen Denise84 | 214 | 20-12-2002 15:14 |