| Advertentie | |
|
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
tsk.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik koop nooit iets op straat, behalve als ik eens geld te veel heb de daklozenkrant, dus ik ben ook nooit opgelicht op straat
. En als de markt ook mee telt, dan nog niet, maar daar koop ik ook alleen bloemen en sokken en dat soort dingetjes. Geld weggeven aan mensen die daar om vragen doe ik alleen als ze dat specifieren ("Ik wil graag een broodje en koffie kopen en dat kost daar *wijst naar cafe* 2,40, maar ik heb maar 2,20, kijk *laat muntjes in hand zien*...heeft u misschien 20 cent voor me?"), geen dure kleding dragen, verstaanbaar praten en niet naar alcohol ruiken.
|
|
|
||
|
Citaat:
? " "Zou je misschien dan wat geld willen geven?" Ik geef het hem maar uit de goedheid van mijn hart . Hij douwt me daarna een boekje in de handen en zegt: "En ook wat voor het boekje."
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik heb ooit voor een euro in Rome op straat een pak van 20 mooie kaarten gekocht; bij wijze van uitzondering stond er eens een vent met goede waar tegen een goede prijs..
Het kįn dus wel, maar ik heb me daar op de Spaanse trappen bijvoorbeeld ook een roos of 3 laten aansmeren tegen veel te veel geld.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Werk, Geld & Recht |
Opgelicht via Marktplaats; aangifte doen of niet? Jonabona97 | 4 | 23-03-2016 22:52 | |
| Werk, Geld & Recht |
Marktplaats oplichtingen. Jack Londen | 8 | 03-03-2013 13:40 | |
| De Kantine |
al eens opgelicht via internet? *** Sido *** | 50 | 27-05-2004 21:04 | |
| Drugs & Alcohol |
opgelicht needlefreak | 81 | 19-11-2003 14:03 | |
| De Kantine |
Opgelicht! rockyj | 18 | 23-06-2002 18:26 | |