Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Echter, mocht het een allochtoon zijn geweest, dan zullen een hoop mensen zonder enig relativeringsvermogen zich fel tegen allochtonen gaan keren.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
hij is geraakt boven zijn linkeroor, en midden in zijn nek en rond zijn hart. Zijn benen waren tegen zijn rug aan onder hem gevouwen. Waarschijnlijk op slag dood, omdat er geen bloed uit zijn wonden stroomde.
Dat werd verteld door een ooggetuige die vrij snel bij pim fortuyn was, nog voordat de ambulance er was. |
![]() |
|
hij was gewoon een bedreiging voor iedereen....de verkiezing is zo dichtbij, en hij stond gewoon voor!!!! daar kunnen mensen niet tegen, en er is NIETS kinderachtiger dan dat
||
Verwijderd
|
Citaat:
IK HOOR NET OP 3FM DAT HIJ NOG LEEFT. HIJ ADEMT HEEL SCHOKKERIG VOLGENS EEN OOGGETUIGE Straks een persconferentie van de politie volgens rtl5 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om z'n gelijk te benadrukken. Lijkt me sterk, maar zou kunnen |
![]() |
||
Citaat:
we zijn net zoals de amerikanen, er zijn slechte mensen en goede mensen! om zoiets te doen is niet AMERIKAANS, het is gewoon ZIEK. Je mag mensen niet in hokjes stoppen en er een label op plakken. Alleen omdat een vergelijkbaar incident in amerika is gebeurd, betekend niet dat je de dader mag vergelijken met amerikanen!!!!
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Uit respect van dit treurige voorval, vraag ik je respect om 5 minuten stilte om 21:00... Stuurt dit door, want wij Nederlanders hebben WEL een hart....
ik vind it toch wel ZO triest!!! Dat MSN is op zich leuk hoor... maar ik krijg dit van bijna iedereen tegen m'n pan gesmeten... buitenlanders worden hier ZO benadeeld! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ned 2: waarschijnlijk is de dader opgepakt en pim fortuyn ligt er nog, de dood is nog steeds niet bevestigd.
ZIEK dit. waar gaat het heen met deze wereld?
|
![]() |
Verschrikkelijk | Afschuwlijk | Afgrijselijk!
Dit kan toch niet! Helemaal niet in Nederland! Dit zal hele grote gevolgen hebben! En als ze de dader hebben mogen ze de executie wet weer invoeren en die gast afmaken! Ik was geen voorstander van Pim Fortuyn maar dit is echt verschrikkelijk! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat hij duidelijk wil maken, is dat dit soort praktijken niet gewoon zijn 'in dit land' ( ![]() Ik kan goed begrijpen dat mensen dit aangrijpen als een excuus om de denkbeelden van Fortuyn nog extremer uit te werken. Ik hoor ze al roepen, de Lijst Wijlen Pim Fortuyn-stemmers: 'Zie je wel, in dit land, bla bla bla...'. Dit is dus niet goed voor het politieke klimaat in Nederland. Degene die dit gedaan heeft zal ook ongetwijfeld van een verbluffende stomheid zijn, want elk redelijk denkend mens kan inzien welke consequenties dit zal hebben. |
![]() |
||
Citaat:
hiermee ben ik het niet eens met je, niet doden omdat er een moord is gepleegd, geef m levenslang gevangenisstraf
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar was jij 6 mei 2002 rond 18.00 uur? Mr.Oizo | 125 | 27-02-2008 06:52 | |
De Kantine |
Waar was jij op 6-5-2002? Mr.Oizo | 106 | 10-05-2006 11:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
18! Verwijderd | 253 | 23-04-2003 15:46 | |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Dijkstal bezorgd over bedreigingen kopstukken PvdA en Groenlinks Verwijderd | 2 | 08-05-2002 17:49 | |
De Kantine |
pim fortuyn is in zijn hoofd geschoten... Tahval | 7 | 06-05-2002 17:33 |