|
|
Bekijk resultaten poll: Waar moet aan voldaan worden voor jou om naar Mars te gaan? | |||
Vrienden die erheen gaan. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 41.07% |
Werk dat veel geld oplevert |
13 | 23.21% |
Onstabiele politieke situatie aarde |
15 | 26.79% |
Geringe wetgeving op Mars (alles mag behalve moord etc.) |
4 | 7.14% |
Mars-only sporten over hele planeet in voertuigen/vliegtuigen |
3 | 5.36% |
Eén of geen geloof |
7 | 12.50% |
Als marsgemeenschap erg hecht is |
4 | 7.14% |
Alles wat er nog te ontdekken is |
21 | 37.50% |
"To boldly go where few others have gone before" |
13 | 23.21% |
Anders... |
20 | 35.71% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik als vluchteling weg moet uit mijn land, door een instabiele politieke situatie bijvoorbeeld, dan wil ik best graag kostenloos naar Mars
![]() En verder zou ik ook gaan omdat er niet veel mensen komen, tis daar ook niet te vergelijken met welk land dan ook op aarde, dus weer 's wat anders (ik ga dr even van uit dat ik mijn wereldreis al gemaakt heb voordat ik naar Mars ga)...
||
![]() |
Citaat:
Nou, ik mis de Mars-only sporten hier op aarde, laat ik eens naar Mars gaan verhuizen. Bovendien is de mars gemeenschap zo hecht, dat moet wel knus zijn daar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zal je mening onthouden
||
![]() |
Citaat:
En verder ben ik je eeuwig dankbaar dat je mijn mening zal proberen te onthouden. |
![]() |
|
![]() |
Als de reistijd niet zo lang was... Je moet er vooral niet met kleine kinderen heen gaan, anders hoor je continu: "hoeveel kilometer nòòòòg?", of "zijn we er nou bijna?", of "ik moet plassen"
![]() ![]() Oh ja, daarnaast was er ook nog iets met dodelijke straling van de zon waar je buiten de veilige dampkring van de aarde bloot voor staat en je de heenreis niet zou overleven o.i.d. Da's opzich ook wel iri. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb op anders gestemd, ik zou namelijk alleen gaan als de aarde onleefbaar is (en dat is hij al bijna, naar mijn mening) en het op mars beter zou zijn. En ik zou wel willen dat er geen geloofsconflicten zouden zijn en zo...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Moeten we naar mars ? Raven | 26 | 23-12-2004 22:30 | |
Voordelen en nadelen van bemande missie naar Mars Savage1986 | 13 | 13-02-2004 17:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bush wil bemande ruimtevluchten naar Mars en de maan Skyguy | 73 | 12-01-2004 15:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerikaanse sonde Spirit landt op Mars Gatara | 20 | 06-01-2004 18:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
reis naar mars aappie | 5 | 06-01-2004 15:17 | |
vluchten naar Mars Gatara | 40 | 10-07-2003 20:31 |