![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Vandaag voor het eerst gelijnt met hulp van stacker, moet zeggen dat ik inderdaad zoals gezegd werd totaal geen hongergevoel heb gehad, heb vanochtend ontbeten met een boterham en wat sap, 's middags een broodje met een stuk komkommer en avondeten normaal. Wel geeft stacker een onrustig gevoel.. maar dat kijk ik nog even aan.
Volgens mij heeft niemand anders er ervaring mee? Anders wil ik wel wat horen. @wishful, wat moet je nog meer weten dan? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer moet dat werkstuk af zijn? Ik wil bv. best nog een weekje of vier door gaan (of eigenlijk meer: nog een keer beginnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet 12-12 het proefgedeelte inleveren, dus nouja, laat maar zitten hoor ![]() |
![]() |
|
www.dieetidee.nl
Een site waar verschillende dieten opstaan. |
![]() |
|
Nou, daar gaan 'we' weer.
![]() Weer een poging tot gezonder leven, het wil natuurlijk niet lukken. ![]() Aantal weken chocoladeloos doorgebracht, vanmiddag een stukje chocola gehad en dat was zooo verukkelijk. ![]() En vandaag een patatje met gehad. ![]() Toch ben ik 2,5 kilo afgevallen sinds de laatste keer dat ik op de weegschaal stond=ongeveer 2 weken geleden. Ik dus helemaal gelukkig en doe mijn best alle ongezonde dingen te laten staan, wat een hele opgave is. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed, het gaat wel weer een beetje beter.
Eigenlijk schrok ik toen ik vanmorgen op de weegschaal stond, omdat het toch wel wat minder was dan ik gedacht had, niet dat ik daar niet blij mee ben ofzo. Maar dat had ik niet verwacht. Ik doe niet eens Is tot de conclusie gekomen dat je het meeste bereikt als je je nergens op focust en gezond eet.. *beetje laat alleen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-11-2003 om 07:32. |
![]() |
||
Citaat:
|
Nee dat is bullshit
Maargoed, voor de mensen die aan mijn werkstuk meededen, hebben jullie het volgehouden? ![]() ![]() ![]() Wat mij betreft kunnen jullie stoppen, of in ieder geval, stoppen met mailen. Jullie krijgen nog een vragenlijstje van me en ik hoop dat jullie me nog een keertje een mailtje kunnen sturen over de laatste week. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
heel goed zo. houwe zo. en neit te veel afvallen. bij mij gaat ut nu even niet goed. heb net een verjaardag gehad. volgens mij wordt mijn humeur bepaald door mn gewicht ![]() k ben bang dat het er strax weer allemaal bij zit. en da twil ik niet, k wil juist nog wat gewicht kwijt, nu t zo goed gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt al een geweldige prestatie geleverd door al 6 kilo af te vallen. Dat is al hartstikke goed!! Dat je nu een verjaardag hebt gehad, wil niet gelijk zeggen dat je weer aankomt. Als je gezond blijft eten komt die 6 kilo er niet in een keer weer aan. Vergeet niet dat je eetgewoontes veranderd zijn, dat krijg je niet zomaar weer ongedaan door één keer een verjaardag.. Doordat je nu al zoveel bent afgevallen weet je in ieder geval van jezelf dat je die discipline wel hebt om door te zetten. Vergeet al die dingen niet... En niet te vaak op die weegschaal staan hè ![]() moet je horen wie dat allemaal zegt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[edit] Ik ga er helemaal niet aan beginnen. Beetje met google gesurft en de caps blijken helemaal geen natuulijke producten te bevatten maar pure caffeïne en aspirine, en schijn je als je ermee gestopt bent weer gigantisch aan te komen. Het gaat nu juist onwijs goed, dan moet ik niet gaan beginnen met chemische shit. Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 09:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hectische tijd voor mij, loop 'stage' bij de dierenarts, voor studielasturen. Verder ben ik net aangenomen bij de c1000 als caissiere, beginnen de leraren me met PO's om 't hoofd te gooien en ben ik momenteel ziek. Dat ziek zijn heeft tot gevolg dat ik vandaag tot nu toe 1 boterham met kipfilet heb gehad, 1 mandarijntje en veel thee. En een glas sinaasappelsap en een vitaminepil. Hoeveel ik nu weeg weet ik niet, want m'n moeder is ook ziek en ligt op bed. En bij haar op de kamer staat de weegschaal, en aangezien zij er niks van mag weten.. Even wachten dus totdat zij beneden is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Zoutzuur trouwens ook) |
![]() |
|
hm.. poging zoveel gaat beginnen..
schrijf sinds gister weer op wat ik eet en al is dat nog te veel, vooruitgang is dat ik nu gewoon door blijf schrijven, al heb ik toch al te veel gesnoept enz op een dag.. morgen maandag, begin van een nieuwe week; goed moment om er weer tegenaan te gaan... *gaat proberen optimistisch en gemotiveerd te blijven, zodat het nu wél gaat lukken* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
loop wel veel, ga oa lopend naar de winkel (10 minuutjes), het station (half uurtje), college (10-15 minuten)... het is dus niet zo dat ik helemaal niets aan beweging doe.. ![]() maar wil wel graag meer gaan sporten (echt sporten ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dieten zonder sport gaat waarschijnlijk minder snel en je wordt er ook waarschijnlijk zo niet gemotiveerd van.. nog een tip: haal die anderhalve liter water per dag. Scheelt zoooo veel |
![]() |
|
Ik sport ook niet en het lijkt inderdaad een beetje onzinnig, dieten zonder te sporten. Maar het is ook weer zo dat je makkelijker je sport op kan pakken als je minder weegt ( je hoeft minder gewicht mee te slepen, minder snel moe & zweten). Daarom ga ik nu eerst zwemmen, in mijn eentje!, en als ik mijn overgewicht kwijt ben (das nog een kilo of 3,4) sporten. En dan wil ik nog zo'n 8 kilo kwijt.
|
![]() |
|
IK BEGIN OOK
![]() qua eten en trainen ik heb met een vriendin geregeld dat ik bij haar (ze is heel rijk, heeft een fitnesskamer met vanalles en nog wat in haar huis) zovaak mogelijk na school ga trainen. Gisteren ben ik begonnen en na wat onderzoek te hebben gedaan ben ik erachter gekomen dat voor mijn figuur de roeimachine het beste is. Ik heb brede heupen, dijen, mn buikje wordt molliger, en daar is dat ding goed voor. Ook zorgt een roeimachine ervoor dat je hele lichaam getraind wordt, dus ook je armen en rug en weet ik veel wat. Nou goed, gisteren begon ik dus te trainen, ik op roeimachine en zij op loop/ren-band, met avril lavigne op. lekker op de beat roeien alleen was ik na 15 minuten wel DOODMOE. Dus daarna de tv aangezet die voor twee fiesten was geplaatst, en rustig gefietst voor een 20 minuten. En toen gedouched en naar huis. Ik was echt vreselijk trots op mezelf ![]() yeah ![]() en ik ga nu ook meer op mn eten letten. Ok, chips mag af en toe nog wel en een koekje ook, maar sausjes en friet ontwijk ik zo vaak mogelijk. Geen tosti's met gesmolten kaas, maar bruin brood met boterhammenworst ofzo. Maar goed, wedden dat ik over een half uur weer een kroket aan het eten ben?! maar goed, ik ga nu echt een poging wagen tot een beter figuur en een lager gewicht weeg nu 69 kilo (met een lengte van 1.80). volgende week sta ik weer op de weegschaal om te kijken of er verrandering inzit!
Laatst gewijzigd op 05-12-2003 om 12:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
er hoorde idd een maar tussen, sorry
![]() maar wat ik bedoelde is dat ik af en toe in het weekend een tosti at met gesmolten kaas erop. dan denk ik dat een bruine boterham met boterhammenworst veel gezonder is...maar goed, de ene keer boterhammen worst, de andere keer kipfilet, en dan weer een keer rookvlees. wat ik gewoon wil doen is minder prut eten zoals gesmolten kaas en in plaats van daar een boterham met gezonder beleg eten ik had geen idee dat boterhammenworst vettig was...heb ik weer iets geleerd vandaag ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |