![]() |
||
Citaat:
![]() als je bi bent, denk je zo natuurlijk ook over vrouwen ![]() ![]() |
![]() |
|
als hij preuts is en alleen 'zo steriel mogelijke seks' wil
als hij enorm dominant is en totaal geen rekening met me houdt als hij geen tijd neemt voor een voorspel als hij beffen vies vindt als hij weigert/niet durft/... in m'n ogen te kijken als hij me als een object beschouwt als hij alleen in termen als 'bitch, teef, vuile hoer' tegen me kan aanhijgen ...enz enz enz... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap wel het principe wat ze bedoelt. Kijk geen seks voor het huwelijk of een preuts iemand ligt best wel dicht bij elkaar... Denk niet dat zij bedoeld heeft om mensen met een geloof die er van overtuigd zijn dat seks voor het huwelijk goed voor degene is enig kritiek te leveren. Preutsheid is het vaak één van de meest voorkomende afknappers. [Ontopic] Onverzorgde en stinkende mensen waar je het bed mee deelt is sowieso een zeer slechte sex ervaring.... veel mensen kicken erop maar dat ligt ook aan de lichaamsgeur van dat persoon en als je bij elkaar past dan maakt het vaak al minder uit. Dan neem je dat lief van elkaar. Maar aangezien mijn jonge leeftijd en soms ook nog weleens mijn behoefte heb en het meisje zou niet fijn ruiken zal ik er zeker niet op afrekenen maar de prestatie en de herinnering aan de bedsessie zou er niet beter op worden ![]() Maar echte afknappers na seks is voor mij als het meisje de dag erna doet alsof er niets is gebeurt. En wat niet zo zeer een afknapper is maar wel een beetje zonde is vaak is dat het meisje na de seks niet durft te praten daarna. Of dat zij niet openlijk zegt wat ze fijn vind om dt ze dan een bepaalde schaamte heeft. Is absoluut niet erg want ik ben vaak wel heel erg open en als het meisje het er liever niet over heeft dan heb ik daar zeker weten vrede mee. |
![]() |
|
mjah precies
![]() Niemand heeft mij horen zeggen dat ik er geen respect voor zou hebben al zou mijn vriend geen sex voor het huwlijk willen... Ik hou echt heel veel van hem, dus zou ik dat echt wel kunnen opbrengen... Er wordt mij alleen gevraagd wat jij het meest storende zou vinden op sex gebeid,, en iedereen gaat allemaal sexgebrekken lopen opdreunen.. En ik denk alleen al zou ik nu moeten kiezen - een vriend die er niet veel van bakt maar die ik een hoop kan leren ............ OF - een vriend die geen sex voor het huwlijk wil Dan kies ik liever voor die eerste.... Wat heeft dat er nou mee te maken dat ik geen respect heb voor het geloof. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jongens, waar knappen jullie op af? Verwijderd | 186 | 18-11-2015 14:07 | |
De Kantine |
Vraagstellers! Nummer vijf. Verwijderd | 500 | 07-07-2010 16:46 | |
Seksualiteit |
Afknapper Layli | 63 | 01-03-2009 20:42 | |