Advertentie | |
|
![]() |
|
Setlist:
01 there there 02 2+2=5 03 lucky 04 myxomatosis 05 where i end and you begin 06 backdrifts 07 fake plastic trees 08 paranoid android 09 i will 10 i might be wrong 11 climbing up the walls 12 my iron lung 13 sit down. stand up 14 scatterbrain 15 national anthem 16 exit music 17 idioteque Encore #1: 18 the gloaming 19 go to sleep 20 the bends 21 street spirit Encore #2: 22 we suck young blood 23 karma police 24 everything in its right place ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en danique, je bedoeld there, there neem ik aan ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maja oke, kan begrijpen dat je er niet op zit te w88.. Ik zelf wou Asian Dub Foundation ook zien.. Maja dat komt gewoon omdat ik wel into DnB/jungle ben.. En tsjah de vocalen vind ik ook gewoon cool.. Aziaten verdienen sowiezo respect bij mij ![]()
|
![]() |
Ik vond het echt geweldig! Stond bijna helemaal vooraan in 't midden, slechts 1 meisje voor me dus ik had perfect zicht. Yay.
Het publiek vond ik juist erg meevallen. Iedereen om me heen was zeeer enthousiast maar toch tolerant. (oftewel ik werd niet omver gegooid, geplet of naar achter geduwd) Maar dat komt misschien omdat de mensen die vooraan stonden al vanaf 3-4 uur buiten hadden staan wachten en dus ECHT heel graag van het concert wilden genieten en niet problemen veroorzaken. De setlist was ook geweldig, hoewel ik het ZEER jammer vind dat ze "A drunken punch-up at a wedding" niet hebben gespeeld. ![]() Na afloop waren er wel een paar dronken freaks, maar ja, wat wil je. Ook zeer cool dat ze een hoop extra bussen in hadden gezet. Zit degene die in de bus zat en met zwarte nagellak "Radiohead 19-11-'03" op het glas schreef toevallig hier? Dat was wel een geslaagde actie. Vooral omdat er de rest van de weg naar het station een heerlijk chemische geur hing. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nagellak remover ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond het ook supergaaf!! Alleen leek het geluid op Werchter op de een of andere vreemde manier toch zuiverder te zijn dan eergister! Ja, ik had zitplaatsen, voor mijn allereerste keer, maar is toch neit zo'n succes, iedereen was nogal erg tam daar en jah idd dat gesms!! Dan kunnen ze voor mijn part door alle nummers hard lopen lachen en de voetbal lopen bespreken (eigenlijk niet hoor) maar net onder Exit music, begonnen ze hoor, die figuren voor ons!! Viel er ook nog een of ander dronken jochie 3 rijen naar voren omdattie niet meer kon lopen...verder vond ik het supergaaf, deze setlist was zeker de beste die ik er bij heb zien staan!!!! GEWELDIG!!
|
![]() |
|
Woehoe, het was echt fantastisch! Super, geweldig, absoluut briljant, als ik meer superlatieven wist had ik ze hier neergezet. Echt waar. De meeste tijd heb ik gewoon keihard meegezongen (nouja, zingen...
![]() En ik ben spontaan verliefd geworden op Jonny Greenwood, wat een genie! Hij bleef maar heen en weer springen tussen gitaar, piano, electronica dingesdinges en wat hij allemaal nog meer deed. Die gast zou de hele band in zijn eentje kunnen dragen, serieus. Asian Dub Foundation was vreemd, helemaal niet in de Radiohead stijl maar ik vond het wel erg goed. Lekker politiek ook ![]() Woehoe. Echt. |
![]() |
|
vond het juist superdruk. ohra was kut. ADF was na tien minuten nog kutter. stadion was niks mis mee.
en radiohead was ge-wel-dig. fakeplastictrees, lucky, exitmusic, karmapolice, therethere en alles nog veel meer. echt geweldig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik dacht dat het wel uitverkocht was joh..achja. Volgende keer dan toch maar een kleinere zaal, he Radiohead ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
leuk die kranten artiekeltjes
En O ja heeft iemand nog foto's van het concert op internet gezet, heb zelf geen foto's, en zou er toch weleen paar willen hebben. Ik snap trouwens echt niet wat er mis was met de voor act, was niet werelds, maar een voor act is bedoelt om het pubiek warm te maken, niet om de show te stelen, en lekker swingen was het wel! EN o ja, ik vond niets mis met de zaal, toen ik binnenkwam zag het er erg kaal uit, maar door die show was ik dat snel vergeten ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.ateaseweb.com/live/2003/20031119.php |
![]() |
||
Citaat:
hoewel er dan op die MTV-site weer wat anders stond dan in de gids... toch maar even kijken voor de zekerheid... en tegelijkertijd met het optreden werd er een stukje uitgezonden over Thom Yorke op NOVA (19-11 dus): http://www.novatv.nl/index.cfm?FUSEA...ORTAGE_ID=2083 ik hoop dat je beschikt over een snelle internetverbinding, bij mij gaat streaming nooit zonder probleempjes
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-11-2003 om 15:49. |
![]() |
|
"veel mensen vinden jullie muziek depressief"
Ja die mensen zijn lomp en moeten maar gewoon naar top 40 muziek blijven luisteren of in therapie gaan. Als je van een beetje muziek van radiohead al depressief word is er echt wat mis met je hoor...
||
Citaat:
maar depressief, ja, das misschien een beetje een te oppervlakkig kijk erop
||
Citaat:
Nouja, het gebeurt zelden dat een zender ook werkelijk doet wat er beloofd wordt in televisiegidsen dus het was wel enigszins te verwachten... ![]() |
![]() |
|
Prachtig concert.
In het AD stond trouwens wel een aparte recensie. De eerste helft ging over de locatie, daarna pas over het concert. Geen minpunten gelezen over de show zelf, maar wel slechts 3 uit 5 sterren (vanwege het Gelredome dus waarschijnlijk)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het klopt dat niet alle teksten van Radiohead politiek bedoeld zijn, maar je kan niet ontkennen dat (linkse) politiek een belangrijk onderdeel vormt van de nummers van Radiohead....als dat je nog niet opgevallen was, vraag ik me af wat je bij dat concert te zoeken had.... Ik vond ASD, afgezien van het 'rap-aspect' erg goed klinken! ![]() Laatst gewijzigd op 26-11-2003 om 11:03. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Radiohead 9 & 10 mei HMH Maurice | 481 | 22-10-2006 02:12 | |
Lifestyle |
Wow ja wow! Haligh | 500 | 10-01-2006 10:57 | |
Muziek |
trauma's Tom Violence | 69 | 10-08-2004 17:56 | |
Muziek |
6 december: Metallica in het Gelredome te Arnhem Master of Puppets | 131 | 16-12-2003 18:46 | |
Muziek |
Wie gaan er hier allemaal naar Radiohead Verwijderd | 2 | 17-09-2003 12:22 |