![]() |
|
![]() |
je kunt er ziektes van krijgen jah maar ik neem aan dat je eerst met je vriend praat over zijn seks verleden voordat je seks met hem hebt zodat je er zeker van bent dat hij geen ziektes heeft. als je daar zeker van bent is het vind ik voor allebei leuker zonder condoom, voor het meisje omdat je anders latex aan het likken bent, de lul zelf is lekkerder. en de jongen voelt meer.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hahaha niet aan te raden! Ik doe het altijd zonder maar een keer met vanwege smaakjes maar het is RANZIG! Vooral banaan... Jakkk, nouja zelf maar proberen mar ik vind ut heeel erg vies.. Zonder is ook veel lekker voor jongen en meisje. Groetjes Rosie** |
![]() |
||
Citaat:
jah.. ik doe het dan alleen vanwege het smaakje.. ben nieuwschierig.. maar volgensmijn vriend gaat je hele kamer erna meuren ![]() MAAR ik ga het toch een x voor de gein uitproberen
|
Ik neem aan dat je van je eigen vriend toch wel weet of ie clean is of niet..
![]() en verder, ik zou het altijd zonder doen, dat is voor een jongen veeeeeeeeeeeel fijner.. (zeggen ze altijd) En zo'n ding smaakt helemaal niet vies ofzow.. En dat sperma raak je ook wel gewend aan.. ![]()
|
met condoom is echt ranzig ik heb echt een fucking hekel aan die stomme dingen, de sex is dr niet zo lekker mee en als k met condoom zou pijpen zouk echt over me nek gaan! kep een vriend waarvan ik weet dat ie geen enge ziektes heeft en we gebruiken nooit een condoom kben aan de pil das genoeg voor ons! en ik denk trouwens ook dat t voor de jongen lang niet zo lekker is als een meisje met condoom pijpt
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijpen met een condoom? Verwijderd | 2 | 08-03-2013 22:52 | |
Seksualiteit |
Twijfel over condooms... Vlinderr | 37 | 12-07-2005 21:49 | |
Seksualiteit |