Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2003, 13:12
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-11-2003 @ 13:33:
Lieverd, het blijft mijn mening... kan me niet schelen van honderduizend mensen vinden...
Ik blijf hem gewoon slecht vinden, ik snap dat jij dat niet kunt begrijpen, omdat jij hem kennelijk erg leuk vond, maar dit is geen discussie die je kunt winnen door te laten zien dat honderduizend mensen hem wel leuk vonden. Het is mijn mening en die blijft staan, hoeveel argumenten je er ook tegenin brengt... een mening is subjectief
Ik zal het nog één keer proberen uit te leggen. Dat je de Matrix slecht vind is mogelijk, dat je het de slechtste film ooit vind is eigenlijk niet mogelijk als je een normaal aantal films in je leven hebt gekeken. Maar daar gaat het niet om. De juistheid van het argument die oorspronkelijk door Gothic werden aangedragen is non-existent. Misschien is de slechtheid van de films afhankelijk van meningen, de vraag of er wel of niet een verhaal in zit is veel makkelijker te bediscussieren. Ik ben het met Crystal Method eens dat als honderduizenden filmfans en critici de film zo goed vinden, het uiterst arrogant is te durven beweren dat er geen verhaal in zit. Je hebt de film dan niet goed begrepen en zeg dan dat je gewoon niet van dat soort films houdt.
Advertentie
Oud 06-11-2003, 13:21
Blubje
Blubje is offline
hmm dat zijn er heeeeel erg veel, maar de eerste die bij me opkomt is:

The Convent...en ja ik weet dat die film expres slecht is om dingen te bespotten oid, maar ik vond het zelfs voor een expres slechte film, een zeeeer slechte film.

andere films die ik nog kan noemen: Session 9(sloeg werkelijk nergens op en wilde totaal niet vlotten), The Ring (ja sorry, mijn mening, ik vond er geen reet aan), Save the last dance (wat een verschrikkelijk saaie film is dat), Ali G in da house (bluhh) en zo kan ik nog wel ff doorgaan

oh en laat Gothic gewoon ff haar mening hebben! er zijn echt wel meer mensen die The Matrix niet leuk vonden hoor...ik vond het wel een goede film, maar ik vond het nou ook weer niet de beste die ik ooit gezien heb. Dus kan het voor haar makkelijk zijn dat zij dat de slechtste film vind die ze ooit heeft gezien...ze houdt ws niet van sf ofzo, maar zit niet zo te zeuren dat dat niet kan en dat ze het fout heeft, want dat kan niet, want dat is haar mening (ik herhaal: HAAR mening)
ok?
Oud 06-11-2003, 13:33
bas123456789
bas123456789 is offline
de slechste film die ik ooit heb gezien?

blockbuster!!!!!!!!!!!!!
Oud 06-11-2003, 13:52
Black Butterfly
Black Butterfly is offline
mulholland drive.

totaal geen verhaallijn, en een tikkeltje te idioot voor mij.
Oud 06-11-2003, 14:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 06-11-2003 @ 14:12:
Ik zal het nog één keer proberen uit te leggen. Dat je de Matrix slecht vind is mogelijk, dat je het de slechtste film ooit vind is eigenlijk niet mogelijk als je een normaal aantal films in je leven hebt gekeken. Maar daar gaat het niet om. De juistheid van het argument die oorspronkelijk door Gothic werden aangedragen is non-existent. Misschien is de slechtheid van de films afhankelijk van meningen, de vraag of er wel of niet een verhaal in zit is veel makkelijker te bediscussieren. Ik ben het met Crystal Method eens dat als honderduizenden filmfans en critici de film zo goed vinden, het uiterst arrogant is te durven beweren dat er geen verhaal in zit. Je hebt de film dan niet goed begrepen en zeg dan dat je gewoon niet van dat soort films houdt.
Ok misschien zit er wel degelijk een verhaal in, maar ik vind het verhaal slecht. Wat een hoop mensen, zover ik weet, zo goed vindt, is dat ze er over na gaan denken of het echt zo kan zijn. Of die wereld die daar gecreeerd wordt, ook echt zou kunnen zijn. Ik vond die wereld zo nep, en veel te ver gezocht, voor mij sloeg het verhaal nergens op en daarom zei ik dat er geen verhaal in zat...
Ik vind het de slechtste film die ik gezien heb, omdat ik hem zo saai vond, dat ik niet tot het einde kon blijven kijken...
Waarschijnlijk omdat ik niet kon loslaten dat het nep was. Meestal vind ik die filmgenre best leuk, hierbij dus niet...
Oud 06-11-2003, 14:09
Verwijderd
Ik verwijs bij deze naar mijn post op het Matrix Revolutions topic
Oud 06-11-2003, 15:27
aniki
aniki is offline
anaconda, bio-dog (of zo) en alle andere films waarin ze met huisdieren experimenteren en die daardoor in een supermonster verandert en die bergdorpje waarin ze leven - waar de communicatielijnen opeens uitvallen - terroriseert.

ik geloof niet dat iemand hier oneens mee zal zijn.
Oud 06-11-2003, 16:08
fractuur
fractuur is offline
2x Phileine zegt sorry = in slaap vallen.

De eerste keer ging ie nog wel, was hier en daar zelfs leuk, maar de tweede keer.. WAT SAAI!!!!!!!
Oud 06-11-2003, 16:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Black Butterfly schreef op 06-11-2003 @ 14:52:
mulholland drive.

totaal geen verhaallijn
Onzin. Het is geen heel duidelijke verhaallijn, en er valt over te discussiëren hoe alles nou gaat, maar een verhaal is er wel.
Oud 06-11-2003, 17:52
Verwijderd
Citaat:
walter schreef op 05-11-2003 @ 13:39:
als je het nou nog over deel 2 zou hebben...zou het nog ergens op slaan
maar dit is echt alleen aandachtvragende onzin die je verkondigt

echte kutfilm is trouwens liever verliefd
vooral het einde
matrix is ook gewoon super BOUT!!!
Oud 06-11-2003, 18:49
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Escapism schreef op 04-11-2003 @ 23:51:
the fast and the furious
Gaat nergens auto, alleen maar gerace met auto's
Oud 06-11-2003, 18:50
apekop123
apekop123 is offline
Ik vind niet dat je kan zeggen dat de matrix de slechtste film ooit is.

Zelfs al vond je er echt geen ene ruk aan. Er zijn zeker nog wel ergere films.

Ook al zou je 'm alleen al voor de coole special effects kijken.

neem bijv. Power Rangers The Movie die kun je toch niet beter noemen als The Matrix
Oud 06-11-2003, 19:06
walter
walter is offline
beste gothic, het slaat sowieso op worst dat je een film het slechtste vind die je nog niet eens hebt afgekeken... dat het een mening is alla, maar dan wel een kutmening gebaseerd op gebakken lucht
Oud 06-11-2003, 19:46
Black Butterfly
Black Butterfly is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-11-2003 @ 17:51:
Onzin. Het is geen heel duidelijke verhaallijn, en er valt over te discussiëren hoe alles nou gaat, maar een verhaal is er wel.
goed, laat ik het anders zeggen... totaal geen logische verhaallijn. die film is mij te vreemd.... bij de gillende kaboutertjes ben ik echt afgehaakt.

beter?
Oud 06-11-2003, 22:28
Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
Black Butterfly schreef op 06-11-2003 @ 20:46:
goed, laat ik het anders zeggen... totaal geen logische verhaallijn. die film is mij te vreemd.... bij de gillende kaboutertjes ben ik echt afgehaakt.

beter?
tot nu toe klinkt het niet onaardig...eens oDC opstarten
Oud 06-11-2003, 22:44
Aurora
Aurora is offline
Beowulf was echt extreem verschrikkelijk, en ik vond Dogma, The House on Haunted Hill en Ghost Ship ook echt dramatisch

Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 22:47.
Oud 07-11-2003, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Black Butterfly schreef op 06-11-2003 @ 14:52:
mulholland drive.

totaal geen verhaallijn, en een tikkeltje te idioot voor mij.
Er zit wel een verhaal in. Dat je het te idioot vind kan ik begrijpen. Ik vond deze film de eerste keer kijken ook erg vaag, maar dan op een positieve manier. Nu ik ook volledig (denk te) snap(pen) hoe het verhaal in elkaar zit, vind ik het een topfilm.

Citaat:
Drexz schreef op 06-11-2003 @ 19:50
Ik vind niet dat je kan zeggen dat de matrix de slechtste film ooit is.

Zelfs al vond je er echt geen ene ruk aan. Er zijn zeker nog wel ergere films.

Ook al zou je 'm alleen al voor de coole special effects kijken.

neem bijv. Power Rangers The Movie die kun je toch niet beter noemen als The Matrix
Misschien heeft zij Power Rangers The Movie niet eens gezien. En het ging om welke van de films die zij heeft gezien de slechtste was...

(Al ben ik het niet met haar eens dat The Matrix een stom verhaal bevatte )
Oud 07-11-2003, 12:58
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Lieverd, het blijft mijn mening... kan me niet schelen van honderduizend mensen vinden...
Ik blijf hem gewoon slecht vinden, ik snap dat jij dat niet kunt begrijpen, omdat jij hem kennelijk erg leuk vond, maar dit is geen discussie die je kunt winnen door te laten zien dat honderduizend mensen hem wel leuk vonden. Het is mijn mening en die blijft staan, hoeveel argumenten je er ook tegenin brengt... een mening is subjectief
het gaat erom dat het verhaal van de matrix dergelijk origineel, vernieuwend en sterk is dat zeggen dat het de slechtste film is die je ooit hebt gezien impliceert dat het ook de beste film is die je gezien hebt (i.e. de enige film is die je ooit hebt gezien).

ik kan het begrijpen dat je hem niet leuk vond omdat het wat te hooggegrepen was voor je, maar zeggen dat je hem zo slecht vond, en het verhaal zo weinig voorstelde dat je hem niet eens afkeek, is wel een heel zielige poging om je eigen gebrek aan intellect te verhullen.

ik ken ook wel mensen die het niet zo super vonden, maar die beweren in ieder geval niet een onwaarheid zoals jij doet, namelijk dat er geen verhaal in zit danwel dat het verhaal slecht is, want dat dat niet zo is staat buiten kijf.
Oud 07-11-2003, 14:24
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-11-2003 @ 13:58:
het gaat erom dat het verhaal van de matrix dergelijk origineel, vernieuwend en sterk is dat zeggen dat het de slechtste film is die je ooit hebt gezien impliceert dat het ook de beste film is die je gezien hebt (i.e. de enige film is die je ooit hebt gezien).

ik kan het begrijpen dat je hem niet leuk vond omdat het wat te hooggegrepen was voor je, maar zeggen dat je hem zo slecht vond, en het verhaal zo weinig voorstelde dat je hem niet eens afkeek, is wel een heel zielige poging om je eigen gebrek aan intellect te verhullen.

ik ken ook wel mensen die het niet zo super vonden, maar die beweren in ieder geval niet een onwaarheid zoals jij doet, namelijk dat er geen verhaal in zit danwel dat het verhaal slecht is, want dat dat niet zo is staat buiten kijf.
Het lijkt wel of jij je persoonlijk aangevallen voelt. Ik vind het wel grappig dat je zegt dat de film te hoog gegrepen was voor mij en dat ik hem niet afkeek om mijn gebrek intellect te verhullen... Alsof een film aan kan geven hoeveel of hoeweinig intellect iemand heeft...
Discussies voeren snap je geloof ik niet. Je wijkt af van hetgeen het werkelijk om gaat en je speelt alles op de persoon, omdat je het met argumenten niet kunt winnen. Jammer dat jij je daarnaast nog zo slecht kunt inleven in anderen...
Helaas voor jou denkt de wereld niet zoals jij en bestaan er ook andere meningen, beetje bekrompen zoals je denkt...
Oud 07-11-2003, 14:53
~EeF~
~EeF~ is offline
phileine zegt sorry de slechste film ooit
en idd..de matrix staat ook in mn top 3 slechste films ooit..allebei de films zijn saai en the matrix vind ik erg nep en langdradig
Oud 07-11-2003, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 04-11-2003 @ 23:58:
Uhm nee road to perdition oid? Best saaie film.
Vette film is dat

Britney met haar Crossroads (toch??)dat vind ik de grootste flopfilm die ik ooit heb gezien.
Oud 07-11-2003, 15:31
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-11-2003 @ 15:24:
Het lijkt wel of jij je persoonlijk aangevallen voelt. Ik vind het wel grappig dat je zegt dat de film te hoog gegrepen was voor mij en dat ik hem niet afkeek om mijn gebrek intellect (lol, normaal gesproken zou ik na zoiets al mijn case resten, maar goed) te verhullen... Alsof een film aan kan geven hoeveel of hoeweinig intellect iemand heeft...

in zekere mate.

Discussies voeren snap je geloof ik niet.
hoe je een correcte zin formuleert snap jij niet, bedoel je?

Je wijkt af van hetgeen het werkelijk om gaat en je speelt alles op de persoon, omdat je het met argumenten niet kunt winnen.
dat is pertitent onwaar, ik geloof dat jij met het 'argument' kwam dat The Matrix geen tot weinig verhaal heeft, en dat je het daarom niet hebt afgekeken. als dat niet het slechtste argument aller tijden is, i don't know what is.

(sidenote, ik vind het sowieso nogal belachelijk om over een film te oordelen als je hem niet eens volledig hebt gezien.)

Jammer dat jij je daarnaast nog zo slecht kunt inleven in anderen...
Helaas voor jou denkt de wereld niet zoals jij en bestaan er ook andere meningen, beetje bekrompen zoals je denkt...

en jij verwijt mij dat ik op de man speel? laat me niet lachen.
nog een ding, volgende keer niet zoveel puntjes gebruiken, staat zo geforceerd. 'o ik moet even iets terugzeggen maar eigenlijk weet ik niet wat. laat ik maar een hoop puntjes gebruiken, zodat het lijkt alsof ik iets diepzinnigs aan het zeggen ben.'

verder verwijs ik naar Rimmer_Dall's post, die zo'n beetje al heeft gezegd wat ik als ondersteuning voor mijn claim wilde gebruiken.

Laatst gewijzigd op 07-11-2003 om 15:35.
Oud 09-11-2003, 19:37
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
Diesel schreef op 06-11-2003 @ 12:52:
Dit zijn de slechtste films die ik heb gezien.

3 Ninjas Kick Back (1994), Ali G Indahouse (2002), Baby Geniuses (1999), Baise-Moi (2000), Barb Wire (1996), Campfire Stories (2001), Children of the Corn V: Fields of Terror (1998), Coyote Ugly (2000), Deadly Heroes (1994), Death Wish 4: The Crackdown (1987), Down to You (2000), Flubber (1997), Futuresport (1998), G2 (1998), Ghost Dad (1990), Hard Justice (1995), The Haunting (1999), Honey, I Blew Up the Kid (1992), Iron Eagle IV (1995), Junior (1994), Kazaam (1996), Lara Croft: Tomb Raider (2001), Midnight Express (1978), The Next Karate Kid (1994), Not Another Teen Movie (2001), Pariah (1999), Pearl Harbor (2001), Police Academy 4: Citizens on Patrol (1987), Police Academy 5: Assignment: Miami Beach (1988), Problem Child 2 (1991), The Quest (1996), Return to the Blue Lagoon (1991), Revenge of the Nerds III - The Next Generation (1992), RoboCop 3 (1993), Spice World (1997), Twin Sitters (1994), Who's That Girl? (1987).

zie hier voor volledige lijst.
hmm de volledige lijst??
maar iig ik weet niet waarom jij het nodig vind om zo'n hele lijst neer te zetten als het gaat om de slechtste film die je ooit gezien hebt. ok als je er nou een stuk of 4 neerzet.. maar dit is wel een beetje overdreven. mja dat zijn we van jou gewend he.
Ik ben by the way ook totaal niet met je eens als je zegt dat Midnight Express een slechte film vind.. mja dat is een kwestie van mening.

maar goed ik vind the mummy en zijn opvolger echt heel slecht en verder euhm volle maan en costa en meer van dat soort.
Oud 09-11-2003, 22:50
Verwijderd
boat trip en costa denk ik
Oud 10-11-2003, 01:27
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-11-2003 @ 15:24:
Het lijkt wel of jij je persoonlijk aangevallen voelt. Ik vind het wel grappig dat je zegt dat de film te hoog gegrepen was voor mij en dat ik hem niet afkeek om mijn gebrek intellect te verhullen... Alsof een film aan kan geven hoeveel of hoeweinig intellect iemand heeft...
Discussies voeren snap je geloof ik niet. Je wijkt af van hetgeen het werkelijk om gaat en je speelt alles op de persoon, omdat je het met argumenten niet kunt winnen. Jammer dat jij je daarnaast nog zo slecht kunt inleven in anderen...
Wees gerust, Gothic. Je bent niet alleen. Ofschoon ik niet zo ver wil gaan als het postuleren van het oordeel dat The Matrix de slechtste film ooit is, is het zonder meer wel een film waarvan de verhouding tussen pretenties en merites uiterst ongebalanceerd lijkt. Mij wordt wel eens verweten dat ik alleen maar mooie woordjes gebruik en eigenlijk niets zinnigs heb te zeggen. Wel, als dat waar is, dan is The Matrix mijn filmische pendant.

Addendum: over het verhaal wil ik kort dit zeggen: wie, zoals CM alhier, meent dat, als iemand The Matrix niet leuk vindt, die persoon wel behept zal zijn met een intellectuele deficiëntie, verraadt, ironischerwijs, zijn eigen geborneerde geestje, omdat, om te veronderstellen dat het mogelijk is dat iemand The Matrix niet kan doorgronden, het een noodzakelijke voorwaarde is dat hij die dat veronderstelt zichzelf tenminste enige inspanning heeft moeten getroosten om de plot zélf te doorgronden, welke noodzaak tot inspanning hem nu juist zijn bewondering voor de plot inblies. Maar in het geval van The Matrix, welks plot, ofschoon niet kinderlijk, toch in alle eerlijkheid niet als "moeilijk" is aan te merken, betekent dit niets anders dan dat hij, die The Matrix' plot bewondert, zich kennelijk heeft moeten inspannen, al is het maar een beetje, om een "niet-moeilijk" plot te begrijpen. Zo bekeken is degene die níet bewondert de slimmere, omdat, nu een en ander hem (of haar, natuurlijk ) juist helemaal géén inspanning kostte, de plot hem/haar al snel vervelend werd.

Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 01:42.
Oud 10-11-2003, 10:55
niña
niña is offline
Final fantasy the film.
Oud 10-11-2003, 10:59
Remqo
Remqo is offline
Iets met een speelgoedrobotje wat tot leven kwam, moest een horror voorstellen.
ik ben alleen de naam van de film vergeten
Oud 10-11-2003, 12:08
ganralph
ganralph is offline
ow ja en scary movie 3 is ronduit kut

ik kan begrijpen dat mensen om deel 1 of 2 wel konden lachen, maar deel 3 is alle humor voorbij geschoten
Oud 10-11-2003, 13:04
Cheops
Cheops is offline
Jason X
Critters 2

shit wat een crap.. bij critters zie je gewoon de touwtjes aan die beesten hangen , die is dan weer zooo slecht dat je wel kan lachen, dat kan je van Jason X niet zeggen, die is zo bout als de tering, heb alleen gelachen om die moord met die slaapzakken, maar de rest is echt slaapverwekkend..
Oud 10-11-2003, 15:29
tegenverveling
tegenverveling is offline
hierbij kijk ik alleen even naar de films die ik in de bios heb gezien, want op tv zie ik zo veel slechte films!!! maar goed, Ali met Will Smith vond ik ongelovelijk slecht. En de nieuwste in de rij moet toch zeker the matrix revolutions zijn. zie mijn topic daarover...
Oud 10-11-2003, 17:00
Pla
Pla is offline
Citaat:
walter schreef op 05-11-2003 @ 13:39:

echte kutfilm is trouwens liever verliefd
vooral het einde
Ik vond de film in principe erg leuk, alleen het einde was inderdaad echt 3 keer nix..
Verder vond ik Jeepers Creepers ook echt helemaal bagger..
Oud 10-11-2003, 17:17
joopie
joopie is offline
Shriek If You Know What I Did Last Friday the 13th: Totaal niet grappig, verschrikkelijk, wat een bagger.

Costa: gatverdamme.

Volle Maan: gatverdamme.

Volcano: te slecht om er meer woorden aan vuil te maken.

Problem child 2 en 3 (waarom heb ik die in godsnaam gezien, want 1 vond ik al weinig aan, maar die ging nog wel opzich):irritante films.

Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 17:19.
Oud 10-11-2003, 17:17
appelsientje
appelsientje is offline
Waarom heb ik hier nog nergens Crossroads gelezen?

edit: oh wacht die heeft niemand natuurlijk gezien
Oud 10-11-2003, 17:52
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
joopie schreef op 10-11-2003 @ 18:17:
Shriek If You Know What I Did Last Friday the 13th: Totaal niet grappig, verschrikkelijk, wat een bagger.

Costa: gatverdamme.

Volle Maan: gatverdamme.

Volcano: te slecht om er meer woorden aan vuil te maken.

Problem child 2 en 3 (waarom heb ik die in godsnaam gezien, want 1 vond ik al weinig aan, maar die ging nog wel opzich):irritante films.
als je geen beargumentatie geeft hoef je ook geen beargumentatie te geven
Oud 10-11-2003, 17:54
Verwijderd
voor mij absoluut:
oesters van nam kee
zooooo'n slecht acteerwerk, platte scene's en het verhaal kwam maar niet op gang, ik heb em maar na een half uur uitgezet, ik kon het niet langer verdragen.
Oud 10-11-2003, 20:09
jorine-tje
jorine-tje is offline
'O' met josh Hartnett, dat is zoooooo'n KUTFILM, wat een koppijn-verhaal... je zou er een depressie van krijgen zeg. Enige voordeel is Josh dan....

En The Fast and The Furious is geeeeen kutfilm hihi
Oud 10-11-2003, 20:17
guitarplayer17
guitarplayer17 is offline
From dusk till dawn: super sjieke actiefilm, totdat die enorme nep vampieren op het toneel verschijnen.

alle chuckie films: pokkepop
Oud 10-11-2003, 20:22
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
guitarplayer17 schreef op 10-11-2003 @ 21:17:
From dusk till dawn: super sjieke actiefilm, totdat die enorme nep vampieren op het toneel verschijnen.
Die vond ik juist geweldig, zo totaal onverwacht een andere kant op gaan .

Ehm, ik weet niet welke slechter is, the fast and the furious, of het vervolg daarop. Oh en blair witch 2, die was wel heel erg slecht.
Oud 10-11-2003, 21:03
ABrules
ABrules is offline
Deep Blue Sea eigenlijk wel, die haaien waren mij iets te echt...
en ow ja... er bleef een rapper leven

films waar rappers in blijven leven horen zowieso afgeschreven te worden...

(behalve als de film over rappers gaat dan is het wel logisch, maar die heb ik ook niet veel gezien)

Oud 10-11-2003, 21:07
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
guitarplayer17 schreef op 10-11-2003 @ 21:17:

Oud 11-11-2003, 09:39
guitarplayer17
guitarplayer17 is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 10-11-2003 @ 22:07:
NEE! dat kan je niet serieus menen.
Oud 11-11-2003, 10:10
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Acey schreef op 10-11-2003 @ 18:54:
voor mij absoluut:
oesters van nam kee
zooooo'n slecht acteerwerk, platte scene's en het verhaal kwam maar niet op gang, ik heb em maar na een half uur uitgezet, ik kon het niet langer verdragen.
of zoals de producent zei:
de enige mensen die naar de bioscoop kwamen waren scholieren die het boek op de lijst wilde zetten; voor de rest kwam niemand naar de film kijken
Oud 11-11-2003, 11:08
niña
niña is offline
iemand Freddy got fingered gezien? Don't.
ik ben weg gelopen omdat mn vriend de film niet af wilde zetten. wat een bleurgh zeg
Oud 11-11-2003, 11:29
Nona
Nona is offline
Ik vind weinig films slecht, maar bij Dumb and Dumber zat ik me echt te ergeren.
Oud 24-11-2003, 19:28
Prime Evil
Prime Evil is offline
House of the Dead. De rest gaat wel.
Oud 24-11-2003, 22:49
T*
T* is offline
Bleeders/Hemoglobin

alle b-films die ik heb gezien zijn vergeleken met deze film geniaal
Oud 25-11-2003, 02:21
top40 kutje
top40 kutje is offline
Life Loundry vind ik echt kut... maja das mijn menig
Oud 25-11-2003, 12:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar beweren dat The Matrix geen verhaal heeft is onzin. De film heeft een verhaal, dat ook goed in elkaar zit, of je het nou een leuk verhaal vind of niet.
Oud 25-11-2003, 13:00
Big Boi
Big Boi is offline
Een film met Wesley Snipes waarin de president vermoord wordt. Kan me zo even de titel niet meer bedenken, weet wel dat ie zó slecht was dat ik er van in slaap viel.
Oud 25-11-2003, 13:15
Dree
Dree is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 09-11-2003 @ 23:50:
boat trip
Was ik ook van plan te posten.

Regels voor berichten