Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm dat zijn er heeeeel erg veel, maar de eerste die bij me opkomt is:
The Convent...en ja ik weet dat die film expres slecht is om dingen te bespotten oid, maar ik vond het zelfs voor een expres slechte film, een zeeeer slechte film. andere films die ik nog kan noemen: Session 9(sloeg werkelijk nergens op en wilde totaal niet vlotten), The Ring (ja sorry, mijn mening, ik vond er geen reet aan), Save the last dance (wat een verschrikkelijk saaie film is dat), Ali G in da house (bluhh) en zo kan ik nog wel ff doorgaan ![]() oh en laat Gothic gewoon ff haar mening hebben! er zijn echt wel meer mensen die The Matrix niet leuk vonden hoor...ik vond het wel een goede film, maar ik vond het nou ook weer niet de beste die ik ooit gezien heb. Dus kan het voor haar makkelijk zijn dat zij dat de slechtste film vind die ze ooit heeft gezien...ze houdt ws niet van sf ofzo, maar zit niet zo te zeuren dat dat niet kan en dat ze het fout heeft, want dat kan niet, want dat is haar mening (ik herhaal: HAAR mening) ok?
||
Citaat:
Ik vind het de slechtste film die ik gezien heb, omdat ik hem zo saai vond, dat ik niet tot het einde kon blijven kijken... Waarschijnlijk omdat ik niet kon loslaten dat het nep was. Meestal vind ik die filmgenre best leuk, hierbij dus niet...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind niet dat je kan zeggen dat de matrix de slechtste film ooit is.
Zelfs al vond je er echt geen ene ruk aan. Er zijn zeker nog wel ergere films. Ook al zou je 'm alleen al voor de coole special effects kijken. neem bijv. Power Rangers The Movie die kun je toch niet beter noemen als The Matrix ![]()
||
Citaat:
beter?
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
(Al ben ik het niet met haar eens dat The Matrix een stom verhaal bevatte ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik kan het begrijpen dat je hem niet leuk vond omdat het wat te hooggegrepen was voor je, maar zeggen dat je hem zo slecht vond, en het verhaal zo weinig voorstelde dat je hem niet eens afkeek, is wel een heel zielige poging om je eigen gebrek aan intellect te verhullen. ik ken ook wel mensen die het niet zo super vonden, maar die beweren in ieder geval niet een onwaarheid zoals jij doet, namelijk dat er geen verhaal in zit danwel dat het verhaal slecht is, want dat dat niet zo is staat buiten kijf. |
![]() |
||
Citaat:
Discussies voeren snap je geloof ik niet. Je wijkt af van hetgeen het werkelijk om gaat en je speelt alles op de persoon, omdat je het met argumenten niet kunt winnen. Jammer dat jij je daarnaast nog zo slecht kunt inleven in anderen... Helaas voor jou denkt de wereld niet zoals jij en bestaan er ook andere meningen, beetje bekrompen zoals je denkt...
||
![]() |
Citaat:
verder verwijs ik naar Rimmer_Dall's post, die zo'n beetje al heeft gezegd wat ik als ondersteuning voor mijn claim wilde gebruiken. Laatst gewijzigd op 07-11-2003 om 15:35. |
![]() |
||
Citaat:
maar iig ik weet niet waarom jij het nodig vind om zo'n hele lijst neer te zetten als het gaat om de slechtste film die je ooit gezien hebt. ok als je er nou een stuk of 4 neerzet.. maar dit is wel een beetje overdreven. mja dat zijn we van jou gewend he. Ik ben by the way ook totaal niet met je eens als je zegt dat Midnight Express een slechte film vind.. mja dat is een kwestie van mening. maar goed ik vind the mummy en zijn opvolger echt heel slecht en verder euhm volle maan en costa en meer van dat soort.
||
![]() |
Citaat:
![]() Addendum: over het verhaal wil ik kort dit zeggen: wie, zoals CM alhier, meent dat, als iemand The Matrix niet leuk vindt, die persoon wel behept zal zijn met een intellectuele deficiëntie, verraadt, ironischerwijs, zijn eigen geborneerde geestje, omdat, om te veronderstellen dat het mogelijk is dat iemand The Matrix niet kan doorgronden, het een noodzakelijke voorwaarde is dat hij die dat veronderstelt zichzelf tenminste enige inspanning heeft moeten getroosten om de plot zélf te doorgronden, welke noodzaak tot inspanning hem nu juist zijn bewondering voor de plot inblies. Maar in het geval van The Matrix, welks plot, ofschoon niet kinderlijk, toch in alle eerlijkheid niet als "moeilijk" is aan te merken, betekent dit niets anders dan dat hij, die The Matrix' plot bewondert, zich kennelijk heeft moeten inspannen, al is het maar een beetje, om een "niet-moeilijk" plot te begrijpen. Zo bekeken is degene die níet bewondert de slimmere, omdat, nu een en ander hem (of haar, natuurlijk ![]()
Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 01:42. |
![]() |
|
Jason X
Critters 2 shit wat een crap.. bij critters zie je gewoon de touwtjes aan die beesten hangen ![]() ![]()
|
hierbij kijk ik alleen even naar de films die ik in de bios heb gezien, want op tv zie ik zo veel slechte films!!! maar goed, Ali met Will Smith vond ik ongelovelijk slecht. En de nieuwste in de rij moet toch zeker the matrix revolutions zijn. zie mijn topic daarover...
|
Shriek If You Know What I Did Last Friday the 13th: Totaal niet grappig, verschrikkelijk, wat een bagger.
Costa: gatverdamme. Volle Maan: gatverdamme. Volcano: te slecht om er meer woorden aan vuil te maken. Problem child 2 en 3 (waarom heb ik die in godsnaam gezien, want 1 vond ik al weinig aan, maar die ging nog wel opzich):irritante films. Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 17:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ehm, ik weet niet welke slechter is, the fast and the furious, of het vervolg daarop. Oh en blair witch 2, die was wel heel erg slecht.
|
Deep Blue Sea eigenlijk wel, die haaien waren mij iets te echt...
en ow ja... er bleef een rapper leven ![]() films waar rappers in blijven leven horen zowieso afgeschreven te worden... (behalve als de film over rappers gaat ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
de enige mensen die naar de bioscoop kwamen waren scholieren die het boek op de lijst wilde zetten; voor de rest kwam niemand naar de film kijken ![]()
||
Citaat:
|
Een film met Wesley Snipes waarin de president vermoord wordt. Kan me zo even de titel niet meer bedenken, weet wel dat ie zó slecht was dat ik er van in slaap viel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Games |
Gizmondo v.s Nintendo DS v.s Sony PSP ?? freakinaround | 45 | 07-11-2004 11:36 | |
Films, TV & Radio |
ik heb me net toch een slechte film gezien!!! sjappie666 | 33 | 19-08-2004 19:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Films, TV & Radio |
Ga niet naar "Black hawk down"! Verwijderd | 47 | 07-03-2002 18:42 |