Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
de dader onmiddelijk vrij laten rond lopen in een vak met feijenoord supporters....
en dan mogen ze hem van mij afmaken.... of anders nog.... allemaal moordenaar in een huis stoppen.....a la big brother.... uitzenden op tv.....niet op prime time....of op internet..... laat ze elkaar maar afmaken.....zieke mensen zijn het.... is wel echte reality tv een geen geflopte de bar...... valt er ook nog WAT aan te verdienen..... van het geld....... iets oprichten tegen zulke mensen....... ze zijn echt gek
||
Citaat:
Aan heel veel van de problemen in die landen heeft de westerse wereld geen schuld. Waarom zouden zij voor de problemen op moeten draaien. Er zijn wel een aantal problemen daar die door de westersen komen, dat men zich daar nou verplicht to voelt om te helpen, okee. Maar die rest? Als die mensen elkaar nou de harsens in willen knallen omdat ze een ander geloof hebben, moeten zij toch weten? Laat ze lekker aanmodderen, ooit zullen ze het zelf ook wel oplossen. Ik juist dat alle ontwikkelingshulp de situatie alleen maar verslechterd, culturen verstoord en jaloezie opwekt.
|
ik vind dat ze hem gewoon als iedere andere crimineel moeten berechten. Ik zie echt niet in waarom hier een andere straf zou moeten komen. Pim F vermoorden vind ik echt niet erger dan pietje van op de hoek vermoorden.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Zie nou gewoon in dat je niet rationeel kunt denken door je emoties. Zet die nou eens opzij en zeg iets waar men wat aan heeft.
Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 09:40. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die landen die ermee te maken hebben, zijn dus de landen waarmee we bondgenootschappen hebben, dus in ieder geval de EU. Welk land zou het dan nog in z'n hoofd halen om openlijk de oorlog aan Nederland te verklaren? Maar dat terzijde. Ik verwacht echt niet van andere landen dan die dat ze ons zouden helpen. Hulp is altijd welkom, maar niet een vanzelfsprekendheid of verplichting aan die andere landen, en dus ook niet is waar je ze op kan aanspreken als ze het niet verlenen.
||
Citaat:
Een aanslag op de democratie is wel een misdaad als het op zo'n manier gaat. Stel DAT men de democratie af zou willen schaffen, dan zou dat democratisch gebeuren. Hier is het recht in eigen handen genomen, en dat is fout.
||
Citaat:
een moordenaar is en blijft een moordenaar en wat voor "dingen" doe ik dan, mag jij mij uitleggen. ik geef mijn mening...en zie dat deze maatschappij zeker niet klopt. en mijn emoties staan hier gewoon volledig buiten hoor. maar goed ik ga er verder ook niet op in ![]()
|||
Citaat:
Deze thread is een prima voorbeeld van oordelen op basis van emotie en niet rationeel denken. Het valt me op dat vooral de Fortuyn-sympathisanten om een zware straf roepen. Was bijvoorbeeld Marijnissen vermoord, hoeveel van die mensen zouden dan spreken over "een aanslag op de democratie"? En die mensen die vinden dat de Nederlandse gevangenissen een paradijs zijn, en dat vier jaar opgesloten zitten in een klein kamertje niet veel is....tja, die hebben vast nooit ergens lange tijd opgesloten gezeten. ![]() Citaat:
|
![]() |
Ik vind dat er bij un moord gekeken moet worden naar de situatie. Deze man heeft zoiets nog nooit gedaan, en werd ook helemaal niet beschouwd als iemand die daar voor instaat was. Maarre ik heb altijd meegekregen straffen is om iets te leren. Als die man er gewoon op kickt om mensen dood te maken, nou ja dan misschien de doodstraf. Maar in deze situatie gewoon vastzetten, zodat ook deze man kan leren van zijn fouten. Ook al is dit misschien emotioneel, maar ik denk dat hij un mindere straf verdient dan iemand die un kind verkracht en dan wurgt e.d. Dat Pim nu een BN'er was of niet. hij was ook maar un mens...
|
![]() |
|
Mensen WILLEN beschaafd zijn en WILLEN niet zien hoe ze werkelijk zijn. Al dat gezeik is gewoon van mensen die hun eigen natuur niet accepteren.
Mensen zijn asociaal (note: alleen sociaal levende wezens KUNNEN asociaal zijn) en egocentrisch. Maar dat wil men niet meer inzien EN men krijgt met de paplepel ingegoten dat ze dat niet zijn. de rest komt later, ik moet weg tbw ik vind het héél erg interessant te zien hoe mensen reageren die niet door hebben dat ze gecontroleerd worden door emoties, echt boeiend.
||
![]() |
Citaat:
pppff ben je wel lekker , dus als iemand maar 1 moord heeft gepleegt hoeft hij geen doodstraf te hebbe?? stel dat iedereen dit gaat doen, lekker zootje krijg je dan moorden mag gewoon niet, en doe je dat wel , dan moet je hetzelfde voor terug krijge punt uit!!
||
Citaat:
Met je denk es na... mensen zeggen wat eens wat uit woede en laten hun gevoel wel eens leiden..jij volgens mij alleen maar je verstand... En owowow..wat ben jij verstandig.. Nadenken lost blijbaar ook niks op....
||
Citaat:
ik heb weleens vergaderingen meegemaakt..... eerste wat ze vragen "krijgen we koffie" mensen kunnen niet nadenken..... vind het een mooie zin.. ik ga erover nadenken want feitelijk nadenken bestaat niet eens.
||
![]() |
Citaat:
Een kogel door je hoofd en je weet al niks meer...ik ben van mening dat ze zo iemand minstens in leven moeten laten om te moeten aanschouwen wat ie heeft aangericht...Dat is een zwaardere straf dan m de pijp uit laten gaan!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ook die mensen die nu 'uit wraak' vinden dat de doodstraf weer moet worden ingevoerd of dat deze man de doodstraf verdiend: denk eens na. Het gaat hier om een moord. En wat zegt het Nederlandse strafrecht daarover? Juist, lmd.
||
Citaat:
Ik ben geen Fortuyn-aanhanger. Ik laat me ook niet door emoties leiden. Het is gewoon een feit dat dit de eerste politieke moord sinds hele lange tijd is. Hetzelfde had gegolden als Marijnissen was vermoord, alleen is die kans nihil, omdat die vrijwel niemand tegen zich in het harnas jaagt omdat die niet zulke radicale uitspraken doet. En ik vind dat deze moord anders is dan andere moorden omdat deze veel meer impact heeft, op het hele land, niet alleen op het slachtoffer en de leefomgeving, familie, vrienden. Elke moord is erg. Daar is ook geen verschil in. Maar wel in wat voor effect het heeft op de samenleving. En dat vind ik een groot verschil.
||
Citaat:
en meer tijd zitten te drinken en dom lullen dan daad werkelijk tot zaken komen.... en dan heb je ook nog mensen (ja echt waar) die altijd bla bla roepen en op een vergadering zich stil houden... en of zo een vergadering zin heeft.....achteraf dan..... dan denk ik echt NEE..... snap je ?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
volgens mij weet je nieteens wie pim eigenlijk echt is en wat ze bedoelingen waren en vind ut erg dat je dit zegt, dat jij nieteens een mens een leve gunt dan ben jij ut al helemaal niet waard naja je bent pas 13 , maar ik denk dat je dan ok al wel beter werd blijkbaar niet dus
||
![]() |
Citaat:
En dus gevangenisstraf voor een moordenaar; niet doodstraf, martelen of andere zieke zaken. Daar was jouw Pim overigens ook tegen, want die vond de Islam een achterlijke cultuur. En guess what? Doodstraf en martelen komt in die cultuur voor. Martelen doen we niet aan in Nederland. Als je dat opwindend vindt, kun je eens elders vertoeven bijv. Iraq is misschien iets voor je.
Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 19:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
want volgens mij is dat niet zo..... en zeker niet een geweldig systeem maar ik ben voor de doodstraf van zo een persoon. zonder blikken of blozen hij is immers de dader ze maken te veel extra kosten ......zonde maar dit is enkel mijn mening maar voor zulke daden.....waar ze zeker de dader hebben...vind ik een doodstraf zeker passen... fight fire with fire
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Had je deze mening over de doodstraf ook al voordat Fortuyn was vermoord?
|
zeker had ik die mening altijd al
en dus nu niet ineens een andere "behandeling" er moeten dus geen kosten worden gemaakt voor moordenaars.... dat zeg ik toch ![]() geweld met geweld oplossen ?...... hoor je mij niet zeggen..... maak jij ervan bestrijd het....DAT is de zaak..... en wat is er met israel.....hebben we niets maar ook niets mee te maken lijkt me gaat puur om de straf voor deze dader.... en ik vind de doodstraf dus geef daar een antwoord op wat jij niet doet.... jij lokt mensen uit.....in deze stelling..... en komt niet met een antwoord zoals ik lees ![]() en haalt er dingen bij kleutervoorbeeld......van hoe je een stelling aanpakt.... blijkbaar geen ervaring mee
|
en o ja.....
ik ga er verder niet op in....... mijn mening doodstraf...... of we die mogelijkheid hebben of niet...... tot hier en niet verder alulululululu
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
18! Verwijderd | 253 | 23-04-2003 15:46 | |
Levenslang Volkert van der Graaf Insane Juggalo | 15 | 02-04-2003 21:45 | |
Volkert van der G. TAFKAB | 233 | 13-08-2002 14:38 | |
Aanklacht tegen politici en pers door advocaten Fortuyn Boogie | 68 | 15-05-2002 08:00 | |
de gevolgen van de moord op pim fortuyn nao | 3 | 13-05-2002 10:38 |