Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als we een geldige reden hebben dan mogen we het examen gewoon inhalen.
|
Bij ons moet je een geldige reden hebben om afwezig te zijn bij een toets. Heb je die (je bent bijv. ziek) dan mag je die inhalen en dat gaat dan niet ten koste van je herkansing. Als je geen geldige reden hebt dan mag je die niet inhalen (je krijgt dan voorlopig een 1), maar volgens mij mag je daar dan wel je herkansing voor gebruiken.
||
Citaat:
maar als je 1 herkansing hebt is het misschien verstandig om die te gebruiken voor een vak waar je het echt hard bij nodig hebt
||
Citaat:
![]() Tja dat heb je als je op een MLO zit ![]()
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
![]() |
||
Citaat:
Dan vind ik het nogal zonde om voor weging 2 een herkansing te gebruiken... (terwijl die 1 in feite niet echt veel met m'n cijfer doet. Hooguit 1 of 2 tienden omlaag)
||
Citaat:
Om het maar ff uit te leggen: ik heb die toets wel gemaakt, maar heb hem daarna (per ongeluk) in m'n tas gestopt en mee naar huis genomen. De docent heeft van mij dus geen toets ontvangen en concludeert daaruit dat ik afwezig was. Ik heb later uitgelegd wat er gebeurd is, waarop de docente reageerde met dat ik maar een herkansing moest gebruiken om hem in te halen, aangezien ik niet ziek was, een begrafenis had, of een andere goede reden om de toets niet te maken. Ik had echter liever dat ze gewoon een 1 op schreef, zodat ik m'n herkansing kon bewaren.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je dus ziek bent moet je bij ons die toets inhalen en dan gebruik je daarvoor je herkansing van die periode. Als je hem niet inhaalt, dan wordt die herkansing zowieso ingenomen. Dus t is maar beter om niet ''ziek'' te zijn tijdens n toetsperiode... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wij heb er maar 1 per periode en aan het eind nog 1 extra geloof ik... |
![]() |
|
Bij ons moet je ze allemaal inhalen in een gewoon lesuur op de gang. Maar als je 3 weken ziek bent in het ziekenhuis ligt ofzo zijn er een paar leraren waarvan je het niet hoeft in te halen
||
![]() |
Citaat:
dit jaar hebben we er nog maar vier in totaal. |
![]() |
|
Verwijderd
|
wij mochten vorig jaar aan het eind van het jaar 2 toetsen herkansen van heel vwo5 (alleen tentamens). Dit jaar mogen we 2 tentamens herkansen (maar dan alleen van de eerste drie periodes).
das nie veel... en als je afwezig bent zonder reden weet ik niet precies... ik denk dat het hoort bij onregelmatigheden tijdens een schoolexamen en misschien uitsluiting van SCE (of een 1) |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Als je bij mij ziek was (middelbare school dus) mocht je hem buiten de officiele herkansingen om inhalen, dus er ging dan geen herkansing af... Mja, ze belden wel altijd voor het SE begon de mensen op die er niet waren (tenzij ze wisten dat er bv een begrafenis was) om te vragen waarom ze er niet waren; als je dan niet thuis was, had je een probleem...
Mja, nu zijn ze er volgens mij strenger geworden. Dit jaar (HBO-1) mag je toetsen gewoon de dag erna inhalen, doen ze niet zo moeilijk over. Maar tentamens wel; als je in de tentamen week iets mist, moet je dat in de herkansingsweek - aan het einde van het schooljaar - inhalen. Geen idee of daar een maximum voor is... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
1 geven voor toets bij absentie voorbereiding? Zonwuka | 6 | 20-06-2013 20:58 | |
Algemene schoolzaken |
1 geven voor toets bij absentie voorbereiding? Zonwuka | 3 | 20-06-2013 09:01 | |
Algemene schoolzaken |
Doubleer Vraagje???? jm0qw | 14 | 14-07-2010 07:24 | |
Algemene schoolzaken |
Havo+ een andere opleiding. Jolt | 38 | 05-09-2004 08:13 | |
Vrije tijd |
forumbazen: fuck ya'll br4m | 27 | 19-08-2003 18:24 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |