Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2003, 16:26
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-11-2003 @ 16:58:
Ik wil niet lullig doen maar die denken tenminste niet dat ze alles en iedereen aan kunnen.
Realistisch zijn ze wel in Rotterdam inderdaad..
Oud 30-11-2003, 16:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hehe wel grappig dat 2ajaxieden erop reageren en zeggen dat het niet zo is terwijl als je de rest van Nederland zou vragen zou je over het algemeen te horen krijgen dat Ajax de meest arrogante clubs is van Nederland.
Oud 30-11-2003, 16:32
Verwijderd
ik heb veel gehoord en gelezen over de eerste goal van v/d Vaart, dus die moet ik zeker zien.
De uitslag was wel een beetje te verwachten, gelukkig voor Feyenoord is AZ maar 1 puntje uitgelopen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 19:05
Martjin
Martjin is offline
wat een goal he van van der vaart...
wereldklasse
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 19:11
ZlatanSuperJood
Citaat:
MartenZ schreef op 30-11-2003 @ 20:05:
wat een goal he van van der vaart...
wereldklasse

Toch vond ik het schot van Van Persie het mooiste moment van de wedstrijd, Ono was tenslotte de enige Feyenoorder die een beetje kan voetballen...
Oud 30-11-2003, 19:13
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 30-11-2003 @ 20:11:
Toch vond ik het schot van Van Persie het mooiste moment van de wedstrijd, Ono was tenslotte de enige Feyenoorder die een beetje kan voetballen...
op ze niertje..vervelend
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 20:26
synclinorium
synclinorium is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 30-11-2003 @ 20:13:
zoooo, jij bent irritant
maar ik ben dus zo'n ajax support, zoals jij het noemt, en toevallig scheld ik niet altijd. Ten eerste generaliseer je er maar wat op los. Ten tweede bestaat er niet zoiets als 'altijd schelden'
Ten derde scheldt men vaak uit onmacht en teleurstelling. Waar maar weer uit blijkt dat het veel logischer zou zijn dat Feyenoord-supporters het meest schelden.
totaal mee eens

was wel mooie wedstrijd, van der vaart blijft mijn schatje
Oud 30-11-2003, 20:37
Ketjing
Ketjing is offline
nu.nl komt wel met heel aparte berichten:

Ajax-speler Ono bewusteloos geschopt

Uitgegeven: 30 november 2003 18:58

AMSTERDAM - Shinji Ono is zondag in de topper tussen Ajax en Feyenoord door ploeggenoot Robin van Persie uit de wedstrijd geschopt. De jonge Feyenoorder raakte zijn Japanse ploeggenoot met een hard schot vol op zijn buik, waarna Ono even het bewustzijn verloor.

Ono werd onmiddellijk naar het ziekenhuis gebracht. Daar bleek uit medisch onderzoek dat de voetballer geen letsel heeft overgehouden aan de harde bal in zijn buik. Hij raakte volgens de arts even bewusteloos als gevolg van de hevige pijn in milt en lever.
Oud 30-11-2003, 20:39
RayMania
RayMania is offline
Gelukkig maar voor Ono .
Goede actie van Lobont btw.

2-0, morgen weer lachen .
Oud 30-11-2003, 20:42
Ketjing
Ketjing is offline
Dat was ik nog vergeten. ik vond het ook erg netjes dat hij ono hielp bij zn behandeling. maar ik vond het misschien nog wel mooier dat de verzorger van Feyenoord lobont bedankte
Oud 30-11-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 30-11-2003 @ 21:42:
Dat was ik nog vergeten. ik vond het ook erg netjes dat hij ono hielp bij zn behandeling. maar ik vond het misschien nog wel mooier dat de verzorger van Feyenoord lobont bedankte
idd, dit is wel ffs iets totaal anders dan bij PSV-Ajax (of was het andersom...) waar het er een stuk ruiger aan toe gaat.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 23:28
walter
walter is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-11-2003 @ 16:58:
Ik wil niet lullig doen maar die denken tenminste niet dat ze alles en iedereen aan kunnen.
het belangrijkste in sport is dat je altijd ervan overtuigd moet zijn dat je van je tegenstander kan winnen
als je denkt dat je iemand niet aan kunt, moet je er niet aan beginnen en een nieuwe hobby zoeken, bijv. tuinieren

edit: verkeerd woord gebruikt

Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 23:35.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 23:33
walter
walter is offline
vette sfeer in het stadion was er trouwens
klappen toen feyenoord de bal terugspeelde naar de keeper
tja wel arrogant misschien, maar ook wel terecht haha
en die goal van van der vaart was echt de shit...tegen feyenoord nog wel
scheids was trouwens als vanouds slecht
en wel chill dat van marwijk de gevaarlijkste man van het veld (persie) eraf haalde, topcoach hoor jongens die heeft er echt oog voor
Oud 30-11-2003, 23:36
walter
walter is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 30-11-2003 @ 21:42:
waarom vond je dat mooier ?
Oud 01-12-2003, 00:13
Nanaki
Nanaki is offline
Het leek me eigenlijk een best saaie wedstrijd als je in het stadion zat, op tv was er niet veel aan. Bijna alleen maar de wedstrijd uitspelen. Goal was btw wel mooi en Kuijt had een domme actie, maar ach: frustratie denk ik.
Oud 01-12-2003, 00:32
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
walter schreef op 01-12-2003 @ 00:33:

scheids was trouwens als vanouds slecht
wat een onzin, hij had het goed in de hand. heb hem 1 of 2 keer een verkeerde beslissing zien nemen, en dat is natuurlijk niks op 90 minuten. nee dit was heel wat beter dan de scheids van psv-ajax.
Oud 01-12-2003, 08:36
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
lonsdale-nl schreef op 30-11-2003 @ 19:13:
eindelijk die vieze kut kakkerlakken afgetrapt.
stoer hoor, als je EN kunt schelden EN lonsdale-nl kan heten! tis dat ik geen pet op heb anders nam ik hem af.
Oud 01-12-2003, 09:29
Verwijderd
Citaat:
synclinorium schreef op 30-11-2003 @ 21:26:
van der vaart blijft mijn schatje

*kotskots*, maarja dat is mijn persoonlijke mening

@ImeZ: helemaal gelijk, ik had het niet beter kunnen zeggen

En dat met Ono en Lobont (jaja, een topkeeper ), zo hoort het ook! Dat vind ik gewoon klasse. Tegenstander of niet, zo hoor je iemand te behandelen en ook die reactie van die verzorger van Feyenoord dat was echt mooi. Gelukkig maar dat het goed met m is afgelopen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 09:47
Verwijderd
Citaat:
walter schreef op 01-12-2003 @ 00:33:
en wel chill dat van marwijk de gevaarlijkste man van het veld (persie) eraf haalde, topcoach hoor jongens die heeft er echt oog voor
Van Marwijk haalde Van Persie eraf om nog meer blessures te voorkomen.

Maar serieus: ik vroeg me ook af waarom hij Robin er uit haalde, er was eigenlijk geen enkele aanleiding toe.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:19
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
walter schreef op 01-12-2003 @ 00:36:
waarom vond je dat mooier ?
omdat het een soort waardering voor elkaar was. de verzorger was zo gemeend blij met Lobont en ik vond het erg netjes van de verzorger dat hij Lobont bedankte. Maar wat Lobont bij Ono deed was ook klasse
Oud 01-12-2003, 13:15
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Mooi hoor al die nieuwe figuren(gloryhunters) op sport
Niks op tegen hoor maar als ze alleen komen om te schreeuwen dat 'Ajax de beste is' en niks meer dan mogen ze van mij wegblijven.

Ajacieden zijn inderdaad arrogant, Sneijder en Van Gaal hadden het er voor de wedstrijd al over (op canal +) en die zeggen dat het er in de jeugd al wordt ingestampt in de ajax opleiding. Zij noemen het zelfvertrouwen maar van Gaal zei er bij dat het erg lijkt op arrogantie

Omdat je steeds wordt verteld in de jeugdopleiding dat Ajax de beste is en dat je altijd moet winnen. Daar zit wel wat in natuurlijk omdat Ajax de beste jeugdspelers overal vandaan plukt en omdat Ajax de meeste keren kampioen is geworden.

Wat ik ook opvallend vond was de reactie van Van Persie na het schot tegen Ono hij liep gewoon rustig naar de middenlijn en kwam op het laatste moment pas aanlopen

Verder was Ajax wel beter maar wat wil je als je na 11 minuten na 2 gelukstreffers op voorsprong staat( 2 gelukstreffers omdat die eerste er 1 op de 1000 keer in gaat en dat 2de was een blunder van de Feyenoord defensie. De reste van de wedstrijd gebeurde er niet veel meer.
Oud 01-12-2003, 14:14
nickèsz
nickèsz is offline
Daar was ook een keer een documentaire over dacht ik, daar zag je wel dat er werd gezegd(geschreeuwd) Jullie zijn Ajax en daarom moeten nullie winnen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 14:21
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
nickèsz schreef op 01-12-2003 @ 15:14:
Daar was ook een keer een documentaire over dacht ik, daar zag je wel dat er werd gezegd(geschreeuwd) Jullie zijn Ajax en daarom moeten nullie winnen
Daar hoorden ze engelen zingen?
Oud 01-12-2003, 14:30
boer
boer is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 30-11-2003 @ 22:43:
op ze niertje..vervelend
lever als je goed heb gekeken
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 14:41
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stefan1986 schreef op 01-12-2003 @ 15:30:
lever als je goed heb gekeken
Volgens mij waren het meerdere organen die enorm veel pijn deden en daardoor buiten bewustzijn is geraakt.
Oud 01-12-2003, 15:53
zlatani9
zlatani9 is offline
Stelling; Ajax supports schelden altijd...

Klopt als een bus! So what? (ga nu niet zeggen van de rest doet het ook want dit is weer een duidelijk geval van ; "Kijk!! Die coole ajaxcieden doen het! Dan doen wij het dus ook..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 15:54
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 30-11-2003 @ 21:45:
idd, dit is wel ffs iets totaal anders dan bij PSV-Ajax (of was het andersom...) waar het er een stuk ruiger aan toe gaat.
"

Dat komt omdat het er daar om ging.. HIer was het al gespeeld
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:00
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
nickèsz schreef op 01-12-2003 @ 15:14:
Kwam uit een kleedkamerscene van aar hoorden zij Engelen zingen" Waarbij een begeleider vraagt aan zijn elftal
"Want wij bij Ajax zijn?" Donker jongetje zegt stellig "Goed!" Neej.. Wij zijn bij Ajax Mitchell? Blank jongetje zegt onzeker "Nooit tevreden?!" (Dat blank en zwart wil ik trouwens niks mee zeggen hor..)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:07
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 01-12-2003 @ 14:15:
( 2 gelukstreffers omdat die eerste er 1 op de 1000 keer in gaat en dat 2de was een blunder van de Feyenoord defensie. De reste van de wedstrijd gebeurde er niet veel meer.
Zo waren alle doelpunten dit weekeinde gelukstreffers. Zo leidde balverlies soms tot een tegendoelpunt, ging een schot prompt het doel in en werd er gescoord met een wel héél moeilijke combinatie.

Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:12
nickèsz
nickèsz is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 01-12-2003 @ 17:00:
Kwam uit een kleedkamerscene van aar hoorden zij Engelen zingen" Waarbij een begeleider vraagt aan zijn elftal
"Want wij bij Ajax zijn?" Donker jongetje zegt stellig "Goed!" Neej.. Wij zijn bij Ajax Mitchell? Blank jongetje zegt onzeker "Nooit tevreden?!" (Dat blank en zwart wil ik trouwens niks mee zeggen hor..)
die bedoel ik dus, maar dat geeft dus wel aan hoe er geleerd word om te winnen en arrogant te zijn
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:33
Overjoyed
Overjoyed is offline
De uitslag, plus het bericht dat ze er zo nog goed vanaf kwamen, zijn genoeg, meer hoef ik niet te zeggen
Oud 01-12-2003, 19:09
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Jullie hebben het steeds over kakkerlakken,nou als dat jullie tegenstanders waren dan is het nog zwak dat het 2-0 is gebleven,waardeloze voetballers daar in Amsterdam die nog niet eens 11 insecten met meer dan 2-0 kunnen verslaan
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:27
vreselijke fout
Citaat:
I-brahimovic schreef op 01-12-2003 @ 17:07:
Zo waren alle doelpunten dit weekeinde gelukstreffers. Zo leidde balverlies soms tot een tegendoelpunt, ging een schot prompt het doel in en werd er gescoord met een wel héél moeilijke combinatie.

Oke maar dat 2de doelpunt had net zo goed bij Ajax kunnen vallen na bijvoorbeeld zo'n fout van Escude maar dat gebeurde en daarom won Ajax niet omdat er 1 ploeg heer en meester was al was wel ietsjes sterker
Oud 01-12-2003, 19:31
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
nickèsz schreef op 01-12-2003 @ 17:12:
die bedoel ik dus, maar dat geeft dus wel aan hoe er geleerd word om te winnen en arrogant te zijn
Die uitstraling word inderdaad aangeleerd.. And see.. It works..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 19:41
ZlatanSuperJood
Citaat:
Gothic Queen schreef op 01-12-2003 @ 20:09:
Jullie hebben het steeds over kakkerlakken,nou als dat jullie tegenstanders waren dan is het nog zwak dat het 2-0 is gebleven,waardeloze voetballers daar in Amsterdam die nog niet eens 11 insecten met meer dan 2-0 kunnen verslaan
Twee keer goed trappen, en een kakkerlak is plat...
Oud 01-12-2003, 21:07
walter
walter is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 01-12-2003 @ 01:32:
wat een onzin, hij had het goed in de hand. heb hem 1 of 2 keer een verkeerde beslissing zien nemen, en dat is natuurlijk niks op 90 minuten. nee dit was heel wat beter dan de scheids van psv-ajax.
hij was niet zo erg als die van psv -ajax
maar om nou te zeggen dat hij het goed in de hand had...
had veel eerder wat gele kaarten moeten geven aan rare acties van feyenoorders
en zag vaak dingen echt helemaal verkeerd
Oud 01-12-2003, 21:10
walter
walter is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 01-12-2003 @ 13:19:
omdat het een soort waardering voor elkaar was. de verzorger was zo gemeend blij met Lobont en ik vond het erg netjes van de verzorger dat hij Lobont bedankte. Maar wat Lobont bij Ono deed was ook klasse
Oud 01-12-2003, 21:12
walter
walter is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 01-12-2003 @ 20:27:
Oke maar dat 2de doelpunt had net zo goed bij Ajax kunnen vallen na bijvoorbeeld zo'n fout van Escude maar dat gebeurde en daarom won Ajax niet omdat er 1 ploeg heer en meester was al was wel ietsjes sterker
maar het was niet de fout van de verdediger (van wonderen), maar van de keeper

en dat zie ik lobont echt niet doen

maarja
je weet nooit natuurlijk
Oud 01-12-2003, 21:15
boer
boer is offline
als lodewijks niet zo goed keepten was feyenoord helemaal opgerold
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 09:40
mrhanky
mrhanky is offline
Fb's?? Hebben jullie posts verwijderd?? Niet erg ofzo hoor, juiste aanpak
Oud 02-12-2003, 10:04
ZlatanSuperJood
Oud 02-12-2003, 11:02
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
wat een kut wedstrijd, we hadden die kakkerlakjes zwaar kunnen vernederen gaan ze de wedstrijd rustig uitvoetballen wel weer geslaagde tifo actie, was er zelf bij de dag dat we die grote israel vlag het stadion binnensmokkelden en ben blij dat ze hem uiteindelijk op het vat gekregen hebben, en dat mega spandoek van 410 was ook prachtig, helemaal die actie die we hadden met de vuilniszakken
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:25
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Die maga spandoek van 410 is idd erg mooi, zelf gemaakt neem ik aan?
Complimenten daarvoor
Oud 02-12-2003, 14:35
vreselijke fout
Citaat:
Stefan1986 schreef op 01-12-2003 @ 22:15:
als lodewijks niet zo goed keepten was feyenoord helemaal opgerold

Nou nou nou..

Dat slaat dus nergens op
Oud 02-12-2003, 15:12
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Nee, de schoten van Sneijder 2 maal en dat kopballetje van vd Vaart had ik ook nog wel gehouden
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Wunkyteb schreef op 02-12-2003 @ 16:12:
Nee, de schoten van Sneijder 2 maal en dat kopballetje van vd Vaart had ik ook nog wel gehouden
ibrahimovic had anders nog wel een paar aardige schoten die knap gepakt werden door Lodewijks.

oeh, 2000ste post
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:16
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-12-2003 @ 16:14:

oeh, 2000ste post
n00b
Oud 02-12-2003, 15:23
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-12-2003 @ 16:16:
n00b
jamaar ik zit ook niet op onzin en ben pas een goed half jaar echt actief hier

meneer de forumbaas, ik wordt gepest
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 14:02
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-12-2003 @ 16:23:
jamaar ik zit ook niet op onzin en ben pas een goed half jaar echt actief hier

meneer de forumbaas, ik wordt gepest
Daar maak je het ook naar met je kansloze slijmgedrag
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 03-12-2003 @ 15:02:
Daar maak je het ook naar met je kansloze slijmgedrag
<edit>

Laatst gewijzigd op 04-12-2003 om 09:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten