Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Toch vond ik het schot van Van Persie het mooiste moment van de wedstrijd, Ono was tenslotte de enige Feyenoorder die een beetje kan voetballen... ![]()
||
Citaat:
![]() was wel mooie wedstrijd, van der vaart blijft mijn schatje ![]()
|
nu.nl komt wel met heel aparte berichten:
Ajax-speler Ono bewusteloos geschopt Uitgegeven: 30 november 2003 18:58 AMSTERDAM - Shinji Ono is zondag in de topper tussen Ajax en Feyenoord door ploeggenoot Robin van Persie uit de wedstrijd geschopt. De jonge Feyenoorder raakte zijn Japanse ploeggenoot met een hard schot vol op zijn buik, waarna Ono even het bewustzijn verloor. Ono werd onmiddellijk naar het ziekenhuis gebracht. Daar bleek uit medisch onderzoek dat de voetballer geen letsel heeft overgehouden aan de harde bal in zijn buik. Hij raakte volgens de arts even bewusteloos als gevolg van de hevige pijn in milt en lever.
|
Dat was ik nog vergeten. ik vond het ook erg netjes dat hij ono hielp bij zn behandeling. maar ik vond het misschien nog wel mooier dat de verzorger van Feyenoord lobont bedankte
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als je denkt dat je iemand niet aan kunt, moet je er niet aan beginnen en een nieuwe hobby zoeken, bijv. tuinieren edit: verkeerd woord gebruikt
Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 23:35. |
![]() |
|
vette sfeer in het stadion was er trouwens
klappen toen feyenoord de bal terugspeelde naar de keeper ![]() tja wel arrogant misschien, maar ook wel terecht haha en die goal van van der vaart was echt de shit...tegen feyenoord nog wel scheids was trouwens als vanouds slecht en wel chill dat van marwijk de gevaarlijkste man van het veld (persie) eraf haalde, topcoach hoor jongens ![]()
||
Citaat:
|
Het leek me eigenlijk een best saaie wedstrijd als je in het stadion zat, op tv was er niet veel aan. Bijna alleen maar de wedstrijd uitspelen. Goal was btw wel mooi en Kuijt had een domme actie, maar ach: frustratie denk ik.
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
*kotskots*, maarja dat is mijn persoonlijke mening ![]() @ImeZ: helemaal gelijk, ik had het niet beter kunnen zeggen ![]() En dat met Ono en Lobont (jaja, een topkeeper ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar serieus: ik vroeg me ook af waarom hij Robin er uit haalde, er was eigenlijk geen enkele aanleiding toe. |
![]() |
||
Citaat:
|
Mooi hoor al die nieuwe figuren(gloryhunters) op sport
![]() Niks op tegen hoor maar als ze alleen komen om te schreeuwen dat 'Ajax de beste is' en niks meer dan mogen ze van mij wegblijven. Ajacieden zijn inderdaad arrogant, Sneijder en Van Gaal hadden het er voor de wedstrijd al over (op canal +) en die zeggen dat het er in de jeugd al wordt ingestampt in de ajax opleiding. Zij noemen het zelfvertrouwen maar van Gaal zei er bij dat het erg lijkt op arrogantie ![]() Omdat je steeds wordt verteld in de jeugdopleiding dat Ajax de beste is en dat je altijd moet winnen. Daar zit wel wat in natuurlijk omdat Ajax de beste jeugdspelers overal vandaan plukt en omdat Ajax de meeste keren kampioen is geworden. Wat ik ook opvallend vond was de reactie van Van Persie na het schot tegen Ono hij liep gewoon rustig naar de middenlijn en kwam op het laatste moment pas aanlopen ![]() Verder was Ajax wel beter maar wat wil je als je na 11 minuten na 2 gelukstreffers op voorsprong staat( 2 gelukstreffers omdat die eerste er 1 op de 1000 keer in gaat en dat 2de was een blunder van de Feyenoord defensie. De reste van de wedstrijd gebeurde er niet veel meer. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() "Want wij bij Ajax zijn?" Donker jongetje zegt stellig "Goed!" Neej.. Wij zijn bij Ajax Mitchell? Blank jongetje zegt onzeker "Nooit tevreden?!" (Dat blank en zwart wil ik trouwens niks mee zeggen hor..) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar om nou te zeggen dat hij het goed in de hand had... had veel eerder wat gele kaarten moeten geven aan rare acties van feyenoorders en zag vaak dingen echt helemaal verkeerd
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en dat zie ik lobont echt niet doen maarja je weet nooit natuurlijk
|
wat een kut wedstrijd, we hadden die kakkerlakjes zwaar kunnen vernederen gaan ze de wedstrijd rustig uitvoetballen
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 Daboman | 500 | 04-10-2007 22:36 | |
Vrije tijd |
De klassieker eindigt in.... Shox | 30 | 15-11-2004 04:03 | |
Vrije tijd |
Zondag 8 februari: Ajax - PSV Verwijderd | 79 | 10-02-2004 22:05 | |
Vrije tijd |
Volgende week de 9e is ie er weer De Klassieker Ajax - Feyenoord! Krugdinho | 63 | 10-02-2003 19:43 | |
Vrije tijd |
6 Oktober, De enige Echte Klassieker: Feyenoord - Ajax Krugdinho | 159 | 11-10-2002 15:13 | |
Vrije tijd |
de klassieker ajax - feyenoord Krugdinho | 70 | 04-03-2002 23:13 |