Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze zijn alleen bedoeld uit verveling, frustratie, wat voor achterlijke redenen dan ook. Als je een serieuze discussie met iemand uitlokt, is het goed. Maar dat wordt meestal niet gedaan. Ga nou niet allemaal doen alsof jullie altijd discussies willen uitlokken, ja hoogstens met de forumbazen, of lekker ruzie maken met diegene waar je toch al een hekel aan had. Doe dat lekker op msn, dan bevuil je de rest van het forum niet. |
![]() |
||
Citaat:
Ik probeer in geen manier gan ook een ruzie oid uit te lokken daar sta ik boven en daar heb ik een negeer knop voor. Qua discussies waarom is het niet toegestaan een losse mededeling te posten ipv 1 met een aanhangend nietzeggende opmerking die zogenaamd ontopic is(als het dan toch op de overzichtelijkheid is gebaseerd).
Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 13:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is een forum. Je hebt een topic, en daar moet je op reageren. Klaar. Eventueel kan je nog op de post van een ander in gaan. Als je een losse nutteloze mededeling post, voeg je niets aan waarde toe. Natuurlijk is het zo, dat het er leuk aan toe moet gaan. Ik begrijp het ook vanuit de kant van de leden, ik vond het ook altijd leuk om opmerkingen te maken etcetera. Maar het is niet de bedoeling. Ik mag hopen dat men dat ook kan inzien. En voor de mensen die zo graag willen chatten: Er is een Onzin forum. Er is zelfs een scholieren.com Chatbox. Lijkt me duidelijk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Niet iedereen zit op onzin of de chatbox, maar als ze die behoefte tot chatten hebben dan kunnen ze toch daarheen.. Scholieren maakt gewoon onderscheid tussen een discussieforum en een chatbox. Als je wilt chatten moet je gewoon bij het tweede zijn omdat het op het eerste niet thuishoort. Als je dat dan toch doet dan is het niet gek dat het verwijderd word lijkt me. Natuurlijk zou het niet erg zijn als er tussen een hele interessante discussie 1 of 2 loze opmerkingen staan, maar helaas blijft het daar over het algemeen niet bij en komt er naar aanleding van die paar loze opmerkingen een hele chat die het hele topic overneemt zown beetje.. Dat is gewoon niet de bedoeling... Ik krijg al nachtmerries als ik me voorstel dat we al het chatten toestaan, dan is het hier onzin met een paar lifestylerige topics tussendoor.... ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Laten we als eerste even vooropstellen dat het woord 'nuttig' bijzonder dubieus is, als het gebruikt wordt in dezelfde zin als 'lifestyle'. Dat noem ik 1.
Ten tweede: Freakjuh is 'n goeie meid en een goeie FB, ze houd zich inderdaad wat op de achtergrond maar ondertussen doet ze haar werk wel (qua nutteloze replies van oa ondergetekende) verwijderen en waarschuwen ed. En steve pas op of volgende keer dat we meeten plant ik 'n new rock size 45 in je aarsch. Dat is 3. |
![]() |
|
Verwijderd
|
God zelfs in een evaluatietopic kunnen jullie het niet laten om te chatten. OMFG.
Voor ik fb was, postte ik ook echt wel ontopic. Niet altijd nee, idd. Maar wel vaak. En nuttigheid is ook maar relatief. Ik beschouw nuttig hier in de zin van een ontopic reply, niet nuttig qua vriendjes maken of wat dan ook. |
![]() |
||
Citaat:
Dit komt leden waarschijnlijk ook beter uit en scheelt waarschijnlijk werk. Je kunt het tenminste uitproberen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als in een laatste aanwinst topic iemand tegen iemand anders zegt: oww hoe was dat eigenlijk? en die ander zegt : ja leuk, dit blablabla. en dan stopt het, okee je doet je best maar. Maar ga geen hele conversaties in een topic houden en ga al helemaal geen flames uitlokken En over vriendjes en vriendinnetjes gaan lullen in een evaluatietopic verdient helemaal een dikke roloog |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb een idee: als de fb'ers nu eens een week ofzo de mensen die voor offtopic en voor chatten zijn, forumbaas laten zijn... kijken of het dan echt zo'n zooitje wordt? ik zeg overigens niet dat de forumbazen hun werk niet goed doen hoor! integendeel... soms iets te goed..
![]()
||
Citaat:
![]() Je bent zeker nieuw hier? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nee, sorry wishfuldreaming, ik ben niet nieuw. maar mik ben gewoon heel erg benieuwd wat dat voor effect zou hebben, zou het dan totale anarchy worden, of werkt het best met forumbazen met andere opvattingen? je kan wel commentaar hebben op mijn ideeen, maar je kan ook openstaan voor de mogelijkheden die het onbekende biedt (vage taal hoor, daar niet van
![]()
||
Citaat:
en daarbij zie ik geen reden om het te doen, het forum is gewoon geen chatbox, onzin wel, ga daar lekker heen, er hoeft voor lifestyle geen uitzondering gemaakt te worden qua chatten. Zoals ik al zei, wordt er ook wel gechat getolereerd, maar gewoon niet teveel. Het is toch niet zo moeilijk je daar aan te houden ![]() |
![]() |
|
volgens mij hebben de foto's niet echt veel meer toe te voegen. je ziet wel hoe iemand eruit ziet, maar over zijn verdere lifestyle kom je niks te weten. en op een gegeven moment zijn alle foto's natuurlijk wel geplaatst. ik ben ook wel voor het afschaffen van het fototopic, maar misschien is het leuk om een alternatief te vinden, zoals wat voor stijl ben je vandaag of zoiets (zie psychologie> foto's van hoe je je voelt)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
of foto's maken van je kleding in het wat heb je aan topic + een gewoon fototopic. of helemaal geen wat heb je aan topic en dus een thema fototopic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: die 2e dus |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Beleidszaken |
'gewone topic's op Lifestyle Verwijderd | 49 | 20-12-2004 12:48 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic 2 Verwijderd | 500 | 01-07-2004 14:07 | |
Lifestyle |
Waar moet een Lifestyle-moderator aan voldoen? Verwijderd | 17 | 04-04-2004 22:36 | |
Beleidszaken |
WD en Avelon zijn belachelijk streng op lifestyle. Party_Bunny | 58 | 31-07-2003 02:37 |