Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2003, 12:53
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 30-11-2003 @ 22:00:
ik vind het een beetje saaie boel worden
Advertentie
Oud 02-12-2003, 13:05
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 02-12-2003 @ 11:19:
Het gaat goed, afgezien van een aantal chat acties

Commentaar is welkom!
ik vind dit een beetje jammere opmerking er wordt tegenwoordig zo streg opgetreden tegen een opmerking zonder ontopic te gaan in een post als iemand een slecht exuus voor een ontopic opmerking bij zijn post in heeft wordt het wel gedoogd, het is een discussie forum als je een discussie voert met bv. bekenden heb je hen tussendoor ook wel eens wat te melden ik zie niet in wat er erg aan zou kunnen zijn.
Tuurlijk zijn de mensen die zich daaraan storen maar dat is vrij miniem gezien het halve forum zich zwart maakt aan chatten.
Oud 02-12-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 02-12-2003 @ 14:05:
ik vind dit een beetje jammere opmerking er wordt tegenwoordig zo streg opgetreden tegen een opmerking zonder ontopic te gaan in een post als iemand een slecht exuus voor een ontopic opmerking bij zijn post in heeft wordt het wel gedoogd, het is een discussie forum als je een discussie voert met bv. bekenden heb je hen tussendoor ook wel eens wat te melden ik zie niet in wat er erg aan zou kunnen zijn.
Tuurlijk zijn de mensen die zich daaraan storen maar dat is vrij miniem gezien het halve forum zich zwart maakt aan chatten.
Eens.
Oud 02-12-2003, 13:21
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-12-2003 @ 14:18:
Eens.
Op de spelfouten na natuutlijk

*schaamt zich zo nu en dan voor typwerk*
Oud 02-12-2003, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Het gaat er niet om dat mensen discussieren, het gaat erom dat mensen posts neerzetten, die TOTAAL niets toevoegen aan het forum/topic.
Ze zijn alleen bedoeld uit verveling, frustratie, wat voor achterlijke redenen dan ook.
Als je een serieuze discussie met iemand uitlokt, is het goed. Maar dat wordt meestal niet gedaan.
Ga nou niet allemaal doen alsof jullie altijd discussies willen uitlokken, ja hoogstens met de forumbazen, of lekker ruzie maken met diegene waar je toch al een hekel aan had.
Doe dat lekker op msn, dan bevuil je de rest van het forum niet.
Oud 02-12-2003, 13:45
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 02-12-2003 @ 14:27:
Het gaat er niet om dat mensen discussieren, het gaat erom dat mensen posts neerzetten, die TOTAAL niets toevoegen aan het forum/topic.
Ze zijn alleen bedoeld uit verveling, frustratie, wat voor achterlijke redenen dan ook.
Als je een serieuze discussie met iemand uitlokt, is het goed. Maar dat wordt meestal niet gedaan.
Ga nou niet allemaal doen alsof jullie altijd discussies willen uitlokken, ja hoogstens met de forumbazen, of lekker ruzie maken met diegene waar je toch al een hekel aan had.
Doe dat lekker op msn, dan bevuil je de rest van het forum niet.
Sorry maar ik snap niet waarom je je zo defensief opstelt, het was bedoel als hulpmiddel richtlijn van wat wij hierover vinden.
Ik probeer in geen manier gan ook een ruzie oid uit te lokken daar sta ik boven en daar heb ik een negeer knop voor. Qua discussies waarom is het niet toegestaan een losse mededeling te posten ipv 1 met een aanhangend nietzeggende opmerking die zogenaamd ontopic is(als het dan toch op de overzichtelijkheid is gebaseerd).

Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 13:49.
Oud 02-12-2003, 13:54
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 02-12-2003 @ 14:45:
Sorry maar ik snap niet waarom je je zo defensief opstelt, het was bedoel als hulpmiddel richtlijn van wat wij hierover vinden.
Ik probeer in geen manier gan ook een ruzie oid uit te lokken daar sta ik boven en daar heb ik een negeer knop voor. Qua discussies waarom is het niet toegestaan een losse mededeling te posten ipv 1 met een aanhangend nietzeggende opmerking die zogenaamd ontopic is(als het dan toch op de overzichtelijkheid is gebaseerd).
Ik heb het ook niet perse over jou, maar over forummers in het algemeen. Het is een grote irritatie, dat men overal loopt te chatten en dingen uitlokt, en ondertussen schijnheilig gaat lopen doen. Dit geldt overigens maar voor een aantal forummers.

Dit is een forum. Je hebt een topic, en daar moet je op reageren. Klaar. Eventueel kan je nog op de post van een ander in gaan.

Als je een losse nutteloze mededeling post, voeg je niets aan waarde toe. Natuurlijk is het zo, dat het er leuk aan toe moet gaan. Ik begrijp het ook vanuit de kant van de leden, ik vond het ook altijd leuk om opmerkingen te maken etcetera. Maar het is niet de bedoeling. Ik mag hopen dat men dat ook kan inzien.

En voor de mensen die zo graag willen chatten:
Er is een Onzin forum. Er is zelfs een scholieren.com Chatbox. Lijkt me duidelijk!
Oud 02-12-2003, 13:57
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 02-12-2003 @ 14:54:
Ik heb het ook niet perse over jou, maar over forummers in het algemeen. Het is een grote irritatie, dat men overal loopt te chatten en dingen uitlokt, en ondertussen schijnheilig gaat lopen doen. Dit geldt overigens maar voor een aantal forummers.

Dit is een forum. Je hebt een topic, en daar moet je op reageren. Klaar. Eventueel kan je nog op de post van een ander in gaan.

Als je een losse nutteloze mededeling post, voeg je niets aan waarde toe. Natuurlijk is het zo, dat het er leuk aan toe moet gaan. Ik begrijp het ook vanuit de kant van de leden, ik vond het ook altijd leuk om opmerkingen te maken etcetera. Maar het is niet de bedoeling. Ik mag hopen dat men dat ook kan inzien.

En voor de mensen die zo graag willen chatten:
Er is een Onzin forum. Er is zelfs een scholieren.com Chatbox. Lijkt me duidelijk!
Niet alle forummers zitten daar of willen daarop, ikzelf wel() dus daar gaat het mij niet om.
Oud 02-12-2003, 14:08
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 02-12-2003 @ 14:57:
Niet alle forummers zitten daar of willen daarop, ikzelf wel() dus daar gaat het mij niet om.
Ik heb hier dan eigenlijk niks mee te maken maar bemoei me er wel graag mee
Niet iedereen zit op onzin of de chatbox, maar als ze die behoefte tot chatten hebben dan kunnen ze toch daarheen.. Scholieren maakt gewoon onderscheid tussen een discussieforum en een chatbox. Als je wilt chatten moet je gewoon bij het tweede zijn omdat het op het eerste niet thuishoort. Als je dat dan toch doet dan is het niet gek dat het verwijderd word lijkt me. Natuurlijk zou het niet erg zijn als er tussen een hele interessante discussie 1 of 2 loze opmerkingen staan, maar helaas blijft het daar over het algemeen niet bij en komt er naar aanleding van die paar loze opmerkingen een hele chat die het hele topic overneemt zown beetje.. Dat is gewoon niet de bedoeling... Ik krijg al nachtmerries als ik me voorstel dat we al het chatten toestaan, dan is het hier onzin met een paar lifestylerige topics tussendoor....
Oud 02-12-2003, 14:14
Verwijderd
Inderdaad.

Jullie moeten wel bedenken dat het een forum is, geen chatbox oid.
Oud 02-12-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 02-12-2003 @ 11:19:
Het gaat goed, afgezien van een aantal chat acties

Commentaar is welkom!
Voordat jij forumbaas werd heb ik ook nooit een zinnige reactie van jou gelezen, dus wat lul je nou over schijnheilige mensen enzo.
Oud 02-12-2003, 14:48
Verwijderd
kvind het wel goed
Oud 02-12-2003, 18:10
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-12-2003 @ 15:37:
Voordat jij forumbaas werd heb ik ook nooit een zinnige reactie van jou gelezen, dus wat lul je nou over schijnheilige mensen enzo.
Ik wilde er niet aan toegeven en dit bovenstaande niet aanhalen maar ik denk dat we het hier idd over eens zijn.
Oud 02-12-2003, 18:20
Verwijderd
Laten we als eerste even vooropstellen dat het woord 'nuttig' bijzonder dubieus is, als het gebruikt wordt in dezelfde zin als 'lifestyle'. Dat noem ik 1.

Ten tweede: Freakjuh is 'n goeie meid en een goeie FB, ze houd zich inderdaad wat op de achtergrond maar ondertussen doet ze haar werk wel (qua nutteloze replies van oa ondergetekende) verwijderen en waarschuwen ed.

En steve pas op of volgende keer dat we meeten plant ik 'n new rock size 45 in je aarsch. Dat is 3.
Oud 02-12-2003, 19:06
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
eXo schreef op 02-12-2003 @ 19:20:

En steve pas op of volgende keer dat we meeten plant ik 'n new rock size 45 in je aarsch. Dat is 3.
All girls are allowed to try
Oud 02-12-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 02-12-2003 @ 20:06:
All girls are allowed to try
hihi gekkie

00h dit gaat off.

Ik wil maar even zeggen dat ik FUck Bush een held vind.
Oud 02-12-2003, 19:15
Yfkuhhh
Yfkuhhh is offline
Ik vind et tot nu toe wel cewl hierow hoor, ik ben slechts een week lid, en ik heb nog steeds geen vriendjuhs *snif snif* maar oke, dat was een stille hint lifestyle is samen met ARTistiek mijn favoriet, nou later, kusje Yfke
Oud 02-12-2003, 19:29
Verwijderd
ik wil wel je vriendje zijn kus
Oud 02-12-2003, 19:38
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
eXo schreef op 02-12-2003 @ 20:09:
hihi gekkie

00h dit gaat off.

Ik wil maar even zeggen dat ik FUck Bush een held vind.

*veolt zich gevleid*waarom eigelijk

en yfkuhh.. Ik houdt van vriendjes en vriendinnetjes
Oud 02-12-2003, 22:13
Verwijderd
God zelfs in een evaluatietopic kunnen jullie het niet laten om te chatten. OMFG.

Voor ik fb was, postte ik ook echt wel ontopic. Niet altijd nee, idd. Maar wel vaak. En nuttigheid is ook maar relatief.

Ik beschouw nuttig hier in de zin van een ontopic reply, niet nuttig qua vriendjes maken of wat dan ook.
Oud 02-12-2003, 22:35
Fade of Light
Fade of Light is offline
mensen zijn ook maar mensen....tssk er heerscht toch geen hitlerjugendstijl op het forum? Beetje offtopic/gechat mag best, omdat gezelligheid deels door een beetje gechat komt en laat gezelligheid het belangrijkste zijn. Anders zat niemand hiero..
Oud 03-12-2003, 00:47
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 02-12-2003 @ 23:13:
God zelfs in een evaluatietopic kunnen jullie het niet laten om te chatten. OMFG.

Voor ik fb was, postte ik ook echt wel ontopic. Niet altijd nee, idd. Maar wel vaak. En nuttigheid is ook maar relatief.

Ik beschouw nuttig hier in de zin van een ontopic reply, niet nuttig qua vriendjes maken of wat dan ook.
Ok dat is dus een voorbeeld van wat ik bedoel ff ontopic en gelijk wat gechat, zou het jullie niet wat moeilie besparen bij elk forum 1 chat/mededelingen topig te dogen?
Dit komt leden waarschijnlijk ook beter uit en scheelt waarschijnlijk werk.
Je kunt het tenminste uitproberen.
Oud 03-12-2003, 01:24
Verwijderd
iedereen is hier echt kei-gaaf en heeft echt súúper coole stijl ik kijk tegen jullie allemaal op en ik bewonder en respecteer iedereen evenveel en ben tevens op allen jaloers op de wijsheden en de uiterlijke danwel innerlijke schoonheden....en Mc laren is een sukkel
Oud 03-12-2003, 01:30
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 02-12-2003 @ 23:13:

Wat heb jij met dat ontopic en offtopic, mens zeur toch niet zo!
Oud 03-12-2003, 09:46
Yfkuhhh
Yfkuhhh is offline
Citaat:
eXo schreef op 02-12-2003 @ 20:29:
ik wil wel je vriendje zijn kus
Citaat:
en yfkuhh.. Ik houdt van vriendjes en vriendinnetjes
jippie!
Oud 03-12-2003, 11:32
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-12-2003 @ 23:35:
mensen zijn ook maar mensen....tssk er heerscht toch geen hitlerjugendstijl op het forum? Beetje offtopic/gechat mag best, omdat gezelligheid deels door een beetje gechat komt en laat gezelligheid het belangrijkste zijn. Anders zat niemand hiero..
Beetje mag ook wel, als het maar niet teveel wordt.

Als in een laatste aanwinst topic iemand tegen iemand anders zegt: oww hoe was dat eigenlijk? en die ander zegt : ja leuk, dit blablabla. en dan stopt het, okee je doet je best maar.

Maar ga geen hele conversaties in een topic houden en ga al helemaal geen flames uitlokken

En over vriendjes en vriendinnetjes gaan lullen in een evaluatietopic verdient helemaal een dikke roloog
Oud 03-12-2003, 12:02
Tolchok
Tolchok is offline
Citaat:
ik vind dit een beetje jammere opmerking
ja maar wat wil je met een forumbaas die zegt: ja ik vind het goed gaan
Oud 03-12-2003, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 03-12-2003 @ 02:30:
Wat heb jij met dat ontopic en offtopic, mens zeur toch niet zo!

Daar ben ik toch fb voor
Oud 03-12-2003, 12:33
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 03-12-2003 @ 13:20:
Daar ben ik toch fb voor
Maar ondertussen verpest dat gezeur over offtopic gechat de sfeer het meest.
Oud 03-12-2003, 12:34
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Tolchok schreef op 03-12-2003 @ 13:02:
ja maar wat wil je met een forumbaas die zegt: ja ik vind het goed gaan
Oud 03-12-2003, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 03-12-2003 @ 13:33:
Maar ondertussen verpest dat gezeur over offtopic gechat de sfeer het meest.
Het gezeur is niet nodig als iedereen gewoon ontopic blijft. Dus het ligt geheel aan jezelf of het verpest wordt.
Oud 03-12-2003, 12:46
Otis
Otis is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 03-12-2003 @ 13:43:
Het gezeur is niet nodig als iedereen gewoon ontopic blijft. Dus het ligt geheel aan jezelf of het verpest wordt.
ach het gezeur is niet eens nodig omdat er helemaal niet zo veel en zo extreem oftopic wordt gegaan, het is geen strafkamp..
Oud 03-12-2003, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 03-12-2003 @ 13:46:
ach het gezeur is niet eens nodig omdat er helemaal niet zo veel en zo extreem oftopic wordt gegaan, het is geen strafkamp..
Mijn woorden!
Oud 03-12-2003, 14:01
scala
scala is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 30-11-2003 @ 22:00:
ik vind het een beetje saaie boel worden
Oud 03-12-2003, 14:14
WishfulDreaming
Citaat:
Otis schreef op 03-12-2003 @ 13:46:
daarom snap ik de reden van het gezeik ook niet, er wordt wel af en toe gechat maar dat boeit niet, alleen bij het fototopic ging het gewoon echt fout en daar moesten we waarschuwingen gaan geven. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit
Oud 03-12-2003, 14:17
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb een idee: als de fb'ers nu eens een week ofzo de mensen die voor offtopic en voor chatten zijn, forumbaas laten zijn... kijken of het dan echt zo'n zooitje wordt? ik zeg overigens niet dat de forumbazen hun werk niet goed doen hoor! integendeel... soms iets te goed..
Oud 03-12-2003, 14:18
WishfulDreaming
Citaat:
grandmommy schreef op 03-12-2003 @ 15:17:
ik heb een idee: als de fb'ers nu eens een week ofzo de mensen die voor offtopic en voor chatten zijn, forumbaas laten zijn... kijken of het dan echt zo'n zooitje wordt? ik zeg overigens niet dat de forumbazen hun werk niet goed doen hoor! integendeel... soms iets te goed..
Je hebt echt fantastische ideeen he ?

Je bent zeker nieuw hier?
Oud 03-12-2003, 14:19
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 03-12-2003 @ 15:14:
daarom snap ik de reden van het gezeik ook niet, er wordt wel af en toe gechat maar dat boeit niet, alleen bij het fototopic ging het gewoon echt fout en daar moesten we waarschuwingen gaan geven. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit
Volgens mij storen de meeste mensen zich ook alleen aan freakjuh.
Oud 03-12-2003, 14:25
grandmommy
grandmommy is offline
nee, sorry wishfuldreaming, ik ben niet nieuw. maar mik ben gewoon heel erg benieuwd wat dat voor effect zou hebben, zou het dan totale anarchy worden, of werkt het best met forumbazen met andere opvattingen? je kan wel commentaar hebben op mijn ideeen, maar je kan ook openstaan voor de mogelijkheden die het onbekende biedt (vage taal hoor, daar niet van )
Oud 03-12-2003, 14:25
Verwijderd
En ik ben voor het afschaffen van het maandelijkse fototopic.
Oud 03-12-2003, 14:29
WishfulDreaming
Citaat:
Noé schreef op 03-12-2003 @ 15:25:
En ik ben voor het afschaffen van het maandelijkse fototopic.
ik ook, wou het net met manon erover hebben maar ze is er nu even niet

Dus open maar gewoon een nieuwe als daar behoefte aan is
Oud 03-12-2003, 14:32
WishfulDreaming
Citaat:
grandmommy schreef op 03-12-2003 @ 15:25:
nee, sorry wishfuldreaming, ik ben niet nieuw. maar mik ben gewoon heel erg benieuwd wat dat voor effect zou hebben, zou het dan totale anarchy worden, of werkt het best met forumbazen met andere opvattingen? je kan wel commentaar hebben op mijn ideeen, maar je kan ook openstaan voor de mogelijkheden die het onbekende biedt (vage taal hoor, daar niet van )
een half jaar geleden is het zo fout gegaan toen er even geen forumbazen waren en iedereen zo op elkaar ging schelden omdat men elkaar niet echt mocht dus zo onbekend is het niet.

en daarbij zie ik geen reden om het te doen, het forum is gewoon geen chatbox, onzin wel, ga daar lekker heen, er hoeft voor lifestyle geen uitzondering gemaakt te worden qua chatten.

Zoals ik al zei, wordt er ook wel gechat getolereerd, maar gewoon niet teveel. Het is toch niet zo moeilijk je daar aan te houden
Oud 03-12-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 03-12-2003 @ 15:29:
ik ook, wou het net met manon erover hebben maar ze is er nu even niet

Dus open maar gewoon een nieuwe als daar behoefte aan is
puntje voor de fb's!
Oud 03-12-2003, 14:34
grandmommy
grandmommy is offline
volgens mij hebben de foto's niet echt veel meer toe te voegen. je ziet wel hoe iemand eruit ziet, maar over zijn verdere lifestyle kom je niks te weten. en op een gegeven moment zijn alle foto's natuurlijk wel geplaatst. ik ben ook wel voor het afschaffen van het fototopic, maar misschien is het leuk om een alternatief te vinden, zoals wat voor stijl ben je vandaag of zoiets (zie psychologie> foto's van hoe je je voelt)
Oud 03-12-2003, 14:36
Otis
Otis is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-12-2003 @ 15:34:
volgens mij hebben de foto's niet echt veel meer toe te voegen. je ziet wel hoe iemand eruit ziet, maar over zijn verdere lifestyle kom je niks te weten. en op een gegeven moment zijn alle foto's natuurlijk wel geplaatst. ik ben ook wel voor het afschaffen van het fototopic, maar misschien is het leuk om een alternatief te vinden, zoals wat voor stijl ben je vandaag of zoiets (zie psychologie> foto's van hoe je je voelt)
geen foto van je hoofd maar van je outfit
Oud 03-12-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 03-12-2003 @ 15:34:
Uhm ik bedoelde juist, niet meer één fototopic per maand, maar gewoon een nieuwe als de oude vol is.
Oud 03-12-2003, 14:37
WishfulDreaming
Citaat:
Otis schreef op 03-12-2003 @ 15:36:
geen foto van je hoofd maar van je outfit
Of je doet gewoon bij het 'wat heb je aan' topic dat je er een foto van moet/mag maken

OP zich leuk idee. Als mensen elkaar niet alteveel gaan afkraken omdat het hun stijl niet is
Oud 03-12-2003, 14:38
Otis
Otis is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 03-12-2003 @ 15:37:
Of je doet gewoon bij het 'wat heb je aan' topic dat je er een foto van moet/mag maken

OP zich leuk idee. Als mensen elkaar niet alteveel gaan afkraken omdat het hun stijl niet is
ik vind het een goed idee... n beetje frisse wind door Lifestyle mag wel
Oud 03-12-2003, 14:40
WishfulDreaming
Citaat:
Otis schreef op 03-12-2003 @ 15:38:
ik vind het een goed idee... n beetje frisse wind door Lifestyle mag wel
Okee en wou je dus een fototopic maken met je kleding + het wat heb je aan topic

of foto's maken van je kleding in het wat heb je aan topic + een gewoon fototopic.

of helemaal geen wat heb je aan topic en dus een thema fototopic
Oud 03-12-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 03-12-2003 @ 15:40:
Okee en wou je dus een fototopic maken met je kleding + het wat heb je aan topic

of foto's maken van je kleding in het wat heb je aan topic + een gewoon fototopic.

of helemaal geen wat heb je aan topic en dus een thema fototopic
of allebei

edit: die 2e dus
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten