Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: wel een sperma geproefd ?
Ja, en ik ben een meisje 117 28.13%
Nee, en ik ben een meisje 59 14.18%
Ja, en ik ben een jongen 130 31.25%
Nee, en ik ben een jongen 110 26.44%
Aantal stemmers: 416. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2003, 08:39
Tenson
Tenson is offline
Citaat:
ADHD schreef op 29-10-2003 @ 09:26:
Oh, en wat is het verschil tussen sperma en vaginaal vocht, dan? Ik kan het je wel zeggen, in vaginaal vocht zitten miljoenen meer bacteriën.....Tsjonge, dat is echt weer zo'n onnadenkende hetero-man reactie....
Maar ik bef niet.
Oud 29-10-2003, 08:55
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Tenson schreef op 29-10-2003 @ 09:39:
Maar ik bef niet.
Kinderen horen inderdaad ook niet te beffen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 09:01
alanis
alanis is offline
Ja en ik ben een meisje.
Rare poll dit...
Oud 03-12-2003, 18:24
E=mc2
E=mc2 is offline
t klinkt gek

ik werd gepijpt door m'n vriendin, zij hield
het sperma in de'r waffel, & stopte t in mijn mond

Mij zelf pijpen lijkt onmogelijk!

T was m'n EX.

i m FREE!!!
Oud 03-12-2003, 18:32
Nona
Nona is offline
Een beetje oude up, maar voor deze keer.

Ik zal eerlijk bekennen: ik heb weleens op mijn knieën in de badkuip zitten kokhalzen.
Goor spul...
Oud 03-12-2003, 18:35
Gwenniej
Gwenniej is offline
juh.

t valt best mee op dat moment.
nasmaak is wat minder
Oud 03-12-2003, 18:44
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
nare man:

Precies. Ik geloof best dat er een verband tussen zit, maar niet zo zwart/wit als dat het roken van een pakje peuken op een avond er meteen voor zorgt dat je zaad bitter smaakt. Onzin.
Er zit wel verband tussen tussen eetgewoonten en smaak:

Citaat:
rechtsreeks gekopieerd van een informatieve website:
De geur is vaak omschreven als die van kastanjebloesem en de smaak als die van kastanjes. Maar dit verschilt per persoon en is ook niet altijd hetzelfde. Zo wordt sperma sterker van smaak en bitterder als een jongen rookt en veel koffie drinkt. Ook wordt beweerd dat sperma van vegetariërs lekkerder smaakt dan dat van vleeseters. Maar ik weet niet of dat klopt. Of je sperma lekker of vies vindt, hangt af van je smaak. Wel moet je er rekening mee houden dat je op deze manier een geslachtsziekte kunt oplopen, zoals aids. Je kunt dus alleen zijn sperma doorslikken als hij nooit onveilig gevreeën heeft en je zeker weet dat hij geen geslachtsziekte heeft.
(lol , kastanjebloesem)
Oud 03-12-2003, 19:34
freakje
freakje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-10-2003 @ 15:52:
Ja en ik ben een meisje.
Oud 03-12-2003, 19:52
juno
juno is offline
Liters van dat spul heb ik al op.

Ik heb zaad in mijn mond gekregen dat zo vies zout zuur en bitter tegelijk smaakte en echt vies stonk, dat ik spontaan mijn maag omkeerde,( ik kon nog net de badkamer halen), maar ook wel gewoon een hartig hapje, en ook verrukkelijk zacht en romig zaad, tot zelfs heerlijk zoet zaad.( snoepzaad ) wat ook nog eens lekker zwaar zoet en geil rook.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 20:48
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ja.

Ik denk dat de meeste jongens en meiden hun 'eigen goedje' weleens geproefd hebben.
Hoort bij de ontdekkingsfase zullen we maar zeggen
Oud 03-12-2003, 21:02
probeer
probeer is offline
mun vriendin (nu al lang ex) wilde t, en eigenlijk vond ik na goede redenatie het wel zo eerlijk.. dus snowball..

uhm.. ik ben t idd ook niet eens met het gerucht dat bij iets anders eten het meteen anders smaakt..

kvond t niet lekker trouwens.. net lijm/snot
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 22:04
Verwijderd
Ja, en ik ben een jongen

en ik vond het echt super ranzig, ik moest er van kotsen...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 01:30
Draakje83
Draakje83 is offline
Ik eet het bijna altijd op, want das gewoon handig toch?

OK het voelt een beetje aan als snot, maar daar krijg je per dag ook iets van liters binnen.

Dat komt zo, toen we nog apen waren, en we krom liepen , liep het snot er gewoon uit. Nu slikken we het door. (per dag krijgen we ongeveer een emmer binnen)

Verder wil ik nog ffies toevoegen dat het (sperma) voor de vrouw goed is voor het afweersysteem. Sperma is namelijk een lichaamsvreemde stof, waar die afweercellen op kunnen trainen. Houd ze alert enzo.
En voor de mannen, kutsappen zouden een zelfde effect hebben.
(Natuurlijk zijn er wel ook SOA's, dus je moet het niet bij iedereen doen)
Oud 04-12-2003, 08:09
Jorryt
Jorryt is offline
Ja, ben jongen.

Vroeger in experimenteerfase wel geproefd van mezelf en twee andere jongens. Vond het niet vies, maar 1 x daarmee experimenteren vond ik wel meteen genoeg. Ik vond overigens de smaak beter dan de geur ... volgens mij kun je ruiken of iemand is klaargekomen. Raam heb ik dus altijd open.
Oud 04-12-2003, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Jorryt schreef op 04-12-2003 @ 09:09:
volgens mij kun je ruiken of iemand is klaargekomen. Raam heb ik dus altijd open.
Joh
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 11:05
Stefanie
Stefanie is offline
Ik vind het niet superlekker ofzo... Btje vaag smaakje zit er aan.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Draakje83 schreef op 04-12-2003 @ 02:30:

Verder wil ik nog ffies toevoegen dat het (sperma) voor de vrouw goed is voor het afweersysteem. Sperma is namelijk een lichaamsvreemde stof, waar die afweercellen op kunnen trainen. Houd ze alert enzo.
En voor de mannen, kutsappen zouden een zelfde effect hebben.
(Natuurlijk zijn er wel ook SOA's, dus je moet het niet bij iedereen doen)
Voor zo ver ik had begrepen gold dat alleen als het in de vagina terecht komt; als je het doorslikt wordt het namelijk onmiddelijk afgebroken door je maagzuur
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 12:17
Draakje83
Draakje83 is offline
Nou daar vind geloof ik ook niet de infectie plaats.

De infectie vindt plaats als je ergens wondjes in je wangen of zo hebt. Of ontstoken tandvlees.

Zeker weten doe ik het niet, maar ik weet wel zeker dat je van orale seks aids kan krijgen.
(Je wordt er trouwens nooit zwanger van )
Oud 04-12-2003, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Draakje83 schreef op 04-12-2003 @ 13:17:
Nou daar vind geloof ik ook niet de infectie plaats.

De infectie vindt plaats als je ergens wondjes in je wangen of zo hebt. Of ontstoken tandvlees.

Zeker weten doe ik het niet, maar ik weet wel zeker dat je van orale seks aids kan krijgen.
(Je wordt er trouwens nooit zwanger van )
Ik had het over dat het gezond is, dat is alleen zo als het in de vagina terecht komt, tenzij je het een hele tijd in je mond houdt; het afweersysteem doet er een tijdje over om witte bloedcellen daarnaartoe te brengen namelijk .
Soa's kun je er idd net zo goed krijgen, vooral virussen. Virussen zijn zó klein (bacteriën zijn honderden malen groterdan virussen, en een witte bloedcel is tientallen keren zo groot als een bacterie), die sneaken zó via je mondslijmvlies je aderen binnen, daar heb je geen wondjes voor nodig...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 14:31
Zaina
Zaina is offline
Ja, ik was nieuwsgierig.
Oud 04-12-2003, 14:43
Verwijderd
ja, een paar weken geleden spuugde mijn vriendin het in mijn mond

Ik vond het niet bijzonder goor of lekker, twas nogal smakeloos
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 14:51
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ja, en ik ben een meisje.

Het smaakt naar asperges, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 18:02
ZerO
ZerO is offline
Jah een keertje ..het gebeurde spontaan dus ik schrok en heb het toen heel erg snel doorgeslikt Wat ik ervan heb geproefd ..mjha beetje zoutig, helemaal niet ranzig.
Oud 04-12-2003, 19:19
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
meisje, ja
vind het niet vies, maar ook niet echt lekker. de nasmaak is eventjes minder, maar verder niet echt vies ofzo...
Oud 04-12-2003, 19:24
SuperS
SuperS is offline
ik heb 't nog nooit geproeft
Oud 04-12-2003, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Tiga schreef op 28-10-2003 @ 01:10:
ja en ik ben een meisje.

ik vind sperma op zich niet ranzig, maar meestal als je pijpt en hij komt is het meteen zoveel wat je moet slikken. als je gewoon een beetje moet slikken oke, maar zo'n hele hap, krijg het vaak niet goed doorgeslikt.
idd. en dan komt t zo achter in je keel zodat je zo'n kokhals neiging krijgt. Naja, dat gebeurd wel eens bij mij
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 20:55
Surjirro
Surjirro is offline
Ik vond het een beetje zoet smaken
Oud 04-12-2003, 22:49
juno
juno is offline
Er zijn dus meer jongens dan meisjes die nog nooit sperma geproefd hebben he...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 08:52
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 04-12-2003 @ 23:49:
Terwijl die veel makkelijker aan sperma kunnen komen

(maar als je het eerst opvangt en daarna er wat van proeft, dan smaakt het veel viezer dan wanneer het meteen in je mond komt...)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 08:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 04-12-2003 @ 23:49:
Of ze willen 't gewoon niet toegeven
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 12:05
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Heeft geproeft (van zichzelf). Uit intresse en ik moet toch weten wat ik een meisje voorschotel. En t is geen afrader, hoewel het de ene keer beter smaakt dan de andere keer, zoet snoep helpt volgens mij wel.
Oud 05-12-2003, 18:30
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb het wel geproefd ja. Van mijn vorige vriendje vond ik het behoorlijk ranzig, maar bij mijn huidige vriendje niet echt.
Het is alleen erg zout.
Oud 05-12-2003, 23:08
Ninnoc
Ninnoc is offline
ja en ben meisje

ik heb er over t algemeen geen probleem mee om te pijpen en te slikken. Behalve als ik zelf al misselijk ben of geen zin heb of hij stinkt, smaak is idd soms minder erg dan geur. Maar ik vind het niet heel vies ofzo
Oud 05-12-2003, 23:57
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 09:38
Smartie
Smartie is offline
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 18:24
pitje
pitje is offline
ja, meisje

Citaat:
Warsocket schreef op 28-10-2003 @ 23:33:
kan dat zoveel schelen dan
ja, héél veel. Als iemand al jaren rookt is het echt ontzettend ranzig, zum kotsen zeg maar. Bij iemand die niet rookt is het ook niet echt lekker, maar dan krijg je het nog wel weg zonder kokhalsneigingen te krijgen.
Oud 07-12-2003, 22:55
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 28-10-2003 @ 07:51:
Ja, smaakt niet zo vies als het ruikt

Dus meiden, gewoon SLIKKEN.
Ik vind t wel vies....maar dat ligt natuurlijk ook aan de geur van de penis zelf (wat je ruikt kan je smaak beinvloeden, dus als de penis vies ruikt is dat al minder lekker...zorg dus dat ie schoon is) en aan wat de man in kwestie heeft gegeten of gedronken...bewezen is dat dat invloed heeft op de smaak van sperma....het kan dan zoeter of zuurder etc. worden...nja tot zover de smaak...

Het probleem zit hem denk ik vooral in de hoeveelheid: het spuit in je mond/ keel en voelt aan als een vieze, grote klodder snot of slijm.....die associatie maakt het nog ranziger als je sperma al niet zo lekker vindt....en dan moet je die slijmbrok ook nog doorslikken.....en als je m hebt doorgeslikt heb je een vieze, branderige nasmaak achter in je mond/ keel hangen....

Overigens zou ik denk ik altijd nog liever slikken dan likken (koud sperma oplikken)

Nee, sperma is niks voor mij....
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 06:07
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Nee, en ik mag hopen dat ik t ook nooit ga doen.
Oud 08-12-2003, 13:59
Laen
Laen is offline
Ja en ik ben een meisje.

Maar ik vond het echt vies. En ja.. heb er ook wel eens van moeten kokhalzen. *Hoezo anticlimax?!*
Maarja, heb alleen nog maar jongens gehad die rookten dus misschien moet ik daar maar eens verandering in brengen.
Nee... ik vind het echt niet lekker...
Oud 08-12-2003, 14:07
Verwijderd
euhmm nee wel voorvocht maar dat telt denk ik niet
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 16:32
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
ik niet, vind het ook niet echt een lekker idee, maar smaakt het ook erg vies, of is het wel lekker?
Oud 08-12-2003, 16:43
Multilot
Multilot is offline
ja, meisje

Ik vond het niet smerig ofzo... Maarja, ik lust dan ook alles (nee mensen geen poep...)
Oud 08-12-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Rebirth Of Cool schreef op 08-12-2003 @ 17:32:
ik niet, vind het ook niet echt een lekker idee, maar smaakt het ook erg vies, of is het wel lekker?
Je zou natuurlijk ook alle eerdere replys kunnen lezen om daar achter te komen, maar toch: over het algemeen smaakt het een beetje zout, en verder nergens naar. Waarom vind je 't trouwens geen lekker idee, je eigen speeksel en snot en alles komt toch ook in je mond? (ja, snot komt ook in je mond zónder peuter-eet-acties)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 20:12
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 08-12-2003 @ 20:21:
Je zou natuurlijk ook alle eerdere replys kunnen lezen om daar achter te komen, maar toch: over het algemeen smaakt het een beetje zout, en verder nergens naar. Waarom vind je 't trouwens geen lekker idee, je eigen speeksel en snot en alles komt toch ook in je mond? (ja, snot komt ook in je mond zónder peuter-eet-acties)
Speeksel en snot is toch anders voor mijn gevoel althans. Snot slik je onbewust door (of je moet overdreven veel slijm aanmaken dat het je gaat opvallen, speeksel ook, behalve als je t gaat uitspugen ofzo. En en sperma...waah,.. nou nee. Bah.
Oud 08-12-2003, 20:13
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 08-12-2003 @ 20:21:
Speeksel en snot is toch anders voor mijn gevoel althans. Snot slik je onbewust door (of je moet overdreven veel slijm aanmaken dat het je gaat opvallen, speeksel ook, behalve als je t gaat uitspugen ofzo. En en sperma...waah,.. nou nee. Bah.
Maar goed ik ben zoiezo niet zo oraal zeg maar, ben meer van het knuffelen.
Oud 08-12-2003, 22:58
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Rebirth Of Cool schreef op 08-12-2003 @ 17:32:
De smaak zelf kan verschillen, afhankelijk van wat ie heeft gegeten. Opzich zal het wel meevallen (niet echt lekker, niet echt vies)....t geeft alleen wel een branderige nasmaak in je keel.....en de substantie voelt aan als een klodder slijm die je door moet slikken....verder is het wel zo fijn als zn penis niet ruikt, omdat dat (reuk) je smaak kan beinvloeden
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 23:04
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik vind de sensatie - dat warme kwakje dat je achterin je keel gespoten krijgt - erger als de smaak. Maar echt juich-waardig is het geen van beiden.
Oud 10-12-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 08-12-2003 @ 23:58:
verder is het wel zo fijn als zn penis niet ruikt, omdat dat (reuk) je smaak kan beinvloeden
Als de geur van de penis de smaak onaangenaam beïnvloedt, dan moet de eigenaar van de penis toch echt hoognodig onder de douche...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 15:20
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-12-2003 @ 12:00:
Als de geur van de penis de smaak onaangenaam beïnvloedt, dan moet de eigenaar van de penis toch echt hoognodig onder de douche...
maar je ruikt dus wel wat.
Oud 10-12-2003, 18:42
Laïs
Laïs is offline
Ja. Maar hij niet.

Regels voor berichten