|
|
Bekijk resultaten poll: wel een sperma geproefd ? | |||
Ja, en ik ben een meisje |
![]() ![]() ![]() ![]() |
117 | 28.13% |
Nee, en ik ben een meisje |
59 | 14.18% |
Ja, en ik ben een jongen |
130 | 31.25% |
Nee, en ik ben een jongen |
110 | 26.44% |
Aantal stemmers: 416. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Liters van dat spul heb ik al op.
Ik heb zaad in mijn mond gekregen dat zo vies zout zuur en bitter tegelijk smaakte en echt vies stonk, dat ik spontaan mijn maag omkeerde,( ik kon nog net de badkamer halen), maar ook wel gewoon een hartig hapje, en ook verrukkelijk zacht en romig zaad, tot zelfs heerlijk zoet zaad.( snoepzaad ![]() |
![]() |
|
Ik eet het bijna altijd op, want das gewoon handig toch?
![]() OK het voelt een beetje aan als snot, maar daar krijg je per dag ook iets van liters binnen. Dat komt zo, toen we nog apen waren, en we krom liepen , liep het snot er gewoon uit. Nu slikken we het door. (per dag krijgen we ongeveer een emmer binnen) Verder wil ik nog ffies toevoegen dat het (sperma) voor de vrouw goed is voor het afweersysteem. Sperma is namelijk een lichaamsvreemde stof, waar die afweercellen op kunnen trainen. Houd ze alert enzo. En voor de mannen, kutsappen zouden een zelfde effect hebben. (Natuurlijk zijn er wel ook SOA's, dus je moet het niet bij iedereen doen)
|
Ja, ben jongen.
Vroeger in experimenteerfase wel geproefd van mezelf en twee andere jongens. Vond het niet vies, maar 1 x daarmee experimenteren vond ik wel meteen genoeg. Ik vond overigens de smaak beter dan de geur ... volgens mij kun je ruiken of iemand is klaargekomen. Raam heb ik dus altijd open.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou daar vind geloof ik ook niet de infectie plaats.
De infectie vindt plaats als je ergens wondjes in je wangen of zo hebt. Of ontstoken tandvlees. Zeker weten doe ik het niet, maar ik weet wel zeker dat je van orale seks aids kan krijgen. (Je wordt er trouwens nooit zwanger van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Soa's kun je er idd net zo goed krijgen, vooral virussen. Virussen zijn zó klein (bacteriën zijn honderden malen groterdan virussen, en een witte bloedcel is tientallen keren zo groot als een bacterie), die sneaken zó via je mondslijmvlies je aderen binnen, daar heb je geen wondjes voor nodig... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (maar als je het eerst opvangt en daarna er wat van proeft, dan smaakt het veel viezer dan wanneer het meteen in je mond komt...) |
![]() |
|
Heeft geproeft (van zichzelf). Uit intresse en ik moet toch weten wat ik een meisje voorschotel. En t is geen afrader, hoewel het de ene keer beter smaakt dan de andere keer, zoet snoep helpt volgens mij wel.
|
![]() |
ja en ben meisje
ik heb er over t algemeen geen probleem mee om te pijpen en te slikken. Behalve als ik zelf al misselijk ben of geen zin heb of hij stinkt, smaak is idd soms minder erg dan geur. Maar ik vind het niet heel vies ofzo
||
ja, meisje
Citaat:
||
Citaat:
Het probleem zit hem denk ik vooral in de hoeveelheid: het spuit in je mond/ keel en voelt aan als een vieze, grote klodder snot of slijm.....die associatie maakt het nog ranziger als je sperma al niet zo lekker vindt....en dan moet je die slijmbrok ook nog doorslikken.....en als je m hebt doorgeslikt heb je een vieze, branderige nasmaak achter in je mond/ keel hangen.... Overigens zou ik denk ik altijd nog liever slikken dan likken (koud sperma oplikken) ![]() Nee, sperma is niks voor mij.... |
![]() |
|
Ja en ik ben een meisje.
Maar ik vond het echt vies. En ja.. heb er ook wel eens van moeten kokhalzen. *Hoezo anticlimax?!* Maarja, heb alleen nog maar jongens gehad die rookten dus misschien moet ik daar maar eens verandering in brengen. Nee... ik vind het echt niet lekker...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed ik ben zoiezo niet zo oraal zeg maar, ben meer van het knuffelen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe kan ik mijn vriend laten klaar komen dmv aftrekken? ToosTyploos | 27 | 14-03-2010 20:00 | |
Seksualiteit |
smaakt sperma zoals het ruikt? [Wacko] KiP | 120 | 28-11-2005 23:50 | |
Seksualiteit |
Sperma proeven Stjarna | 100 | 01-10-2004 16:43 | |
Seksualiteit |
zelf sperma proeven?? Wendy Lynn | 39 | 29-01-2002 18:16 |