Advertentie | |
|
![]() |
|
Tear it up is uit elkaar omdat ehmm.....kweenie ze wilde gewoon iets anders doen denk ik. En 4/5 mensen die een andere kant op willen werkt niet.
Drummer+gitarist zitten in Cut The Shit nu. Drummer ook zanger van The Rites Andere dude in Forward to Death Zanger nog nergens in. Maar hopelijk snel. Laatste release: 7 song 12" ep/cd(met nog een split erop en liveset) nu uit op havoc( www.havocrex.com ). Hij heet Taking you down with me. Erg goed.
||
Citaat:
Van de paar karige samples die ik gehoord hebt doet Christian -nog- niet onder voor Dino.
||
Citaat:
Daar staat het,maar keb zelf ook nog ff goed gelezen, ze gaan niet "uit elkaar", maja lees maar ff, tis wel engels, maar da's geen problee toch? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Stratovatius ligt helaas ook plat, alleen die Timo blijft over
![]() Ik zit ook sterk te twijfelen met Dragonland aangezien ze al een half jaar de site niet hebben upgedate(mja, er staat nu van 11 November nog een updateje dat ze nog bestaan, maar het is niet eens een site. Gewoon een Under Construction Pagina met dat tekstje ![]() En Holy Knights uit Italië heb ik ook geen flauw idee van. Jammer dat Debuutalbum was mooi :/ |
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben toch ook al jaren niks meer uitgebracht, of ben ik gewoon afgeleid geraakt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo ja, dan heb je geen gevoel voor humor zo niet, dan leef je op een andere planeet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ze hebben de laatste jaren nog hun album 'almost happy' (2000) en daarna nog een live-cd uitgebracht. Ze hebben ook nog een aantal singles uitgebracht dus jah, k denk dat je gewoon afgeleid bent graakt... (al hebben ze de laatste single -tot nu toe- volgens mij alleen in belgie uitgebracht.) |
![]() |
||
Citaat:
Licht je eerst eens in voor je iets schrijft.
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=omar |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
blink 182 uit elkaar *anarchy girl* | 14 | 08-03-2005 20:35 | |
Muziek |