Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
en @birthmark, dan lees je het toch niet... nou ja, het is gezwam, maar dat is wat ik toen dacht en ook wel ongeveer mijn mening, beetje lastig om het subtiel uit te leggen zodat iedereen het snapt
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ehm...beste punkband ooit...? Ik dacht altijd dat nirvana grunge was (ok...ik houd ervan om mieren te neuken...)
vind nirvana wel ok, vooral omdat ze (als eerste?) weer eens echt tegen de draad in gegaan waren binnen de rockscene...ow, lees net dat het al meer mensen is opgevallen dat het geen punk is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Achja snap dat dan: Nirvana is toch cool? Net als al die mensen die tshirtjes van bands kopen om stoer te zijn, alhoewel ze misschien 3 nummers kennen ofzo. |
![]() |
|||
Citaat:
ik ga voor het 2e voorstel + eens een keer goed na lezen ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
jammer dat er van die kinders als jij naar luisteren.. Dat je kleurtjes gebruikt in je post zegt over het algemeen genoeg.. EN dat je Nirvana Punk vind zegt genoeg over je inteligentie.. Ofterwijl: Verdamp, en waag het niet te condenseren! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kurt, Jim, Keith and Jimmy
They were twenty seven I wanna play with them in Gods' Rockstar heaven I blow myself away, I blow myself away Just blow my head away If I'm famous and twenty seven Then I'll blow myself to heaven At the minute my life ends I get real Rockstar-friends Let's play a real cool song Made by Jim and Kurt Let's print the whole band On a T-dye-shirt Cool idols die young! je weet toch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en eerlijk ![]()
|
Nirvana is geen punk =P
okay....iedereen zegt wel van ja zielig doen over doodschieten en blabla ....maar Cobain wou ookniet dat iedereen zijn liedjes hoorden...van hem hoefde hij niet beroemd te worden hij kon alleen goed zijn verdriet en agressie kwijt in z'n songs... iedereen denkt dan ook van: Ja waarom maaktie zich zelf af als je zo beroemd ben! Nou vandaar dus...hij had een kut leven en dat hij beroemd werd kwam er alleen maar bij zijn gevoelens gingen niet weg en werd blijkbaar ondragelijk =P Nirvana is wel goed (live heel goed trouwens) niet echt een topband (iedereen doet er fuckin overdreven over) maar Lithium vind ik in ieder geval wel coowl... :-) Doei |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik ben het gewoon heel erg met je eens... dat meisje lijkt zo'n enorme 'meeloopster' waar ik me constant dood aan erger
Laatst gewijzigd op 10-12-2003 om 20:46. |
![]() |
||
Citaat:
ik denk ook niet dat kurt een hele vrolijke lieve jongen was, maar als (dood) idool doet hij het goed
|
Verwijderd
|
ik weet niet hoor maar echt muzikaal is het allemaal niet, ik bedoel Em / G akoordjes achter elkaar spelen kan iedreen, zeker het album nevermind stelt niets voor, het mag wel iets meer diepgang..
bleach is dan het enigste wat grappig klinkt, en unplugged natuurlijk (alleen om het feit dat het acoustisch is) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja, ik kan al die albums met een vinger in mijn neus spelen, maar ik heb het niet verzonnen, dat heeft Nirvana gedaan.
||
Citaat:
wat evrsta jij dan onder diepgang?!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-12-2003 om 06:36. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
diepgang in muziek vind ik dat er een juiste balans is tussen zowel de muziek op zichzelf en de teksten die erbij worden gezongen, wat IK diepgang vind, is dat er een achterliggende gedachte is, een nummer dat je aan het denken zet |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Goed en slecht jatwerk: over remixes en plagiaat. Verwijderd | 32 | 22-03-2014 17:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland en de Europese samenwerking Martiño | 110 | 10-08-2012 13:50 | |
Muziek |
Nirvana MTV unplugged op DVD Wammus | 67 | 24-11-2007 00:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Boeddhisme ninie | 160 | 27-05-2007 19:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Slechte dingen Bren- | 33 | 04-08-2004 21:42 | |
Muziek |
Bandleden gezocht! Deel 3. jnieuwelaar | 216 | 13-10-2003 18:50 |