Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm, die Kelly is een voorbeeld van een gek mens. Net als bijvoorbeeld Nikky Nicole (geen transseksuele, maar wel travestiet). Tsja je moet zoiets niet per definitie uitsluiten. Als ik geloofde in het heil van seksualiteit zonder liefde zou ik er niet vies van zijn, maar ik geloof daar niet in en ik denk niet dat ik ooit een diepe liefde zou kunnen voelen voor een man, zegmaar. Mannen zijn gewoon erg onaantrekkelijk qua persoonlijkheid. Mja.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed t laat me koud, in die zin dat ik er geen enkel bezwaar tegen heb wat mensen met hun lichaam doen om zich gelukkiger te voelen...al moet ik er zelf niet aandenken dat er één bij mij in bed ligt, want dat vind ik nogal eng... ![]()
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dat doet me denken aan die aflevering op jerrry springer too hot for tv waarbij een manvrouw zijn geheim opbiechte aan een man waar hijzij mee gesekst had , toen de man rustgevend zijn hand op de hand van de manvrouw legde, en toen het geheim hoorde , is hij terecht over de rooie gegaan binnen 1 seconde.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic - mochten ze een vrouw ooit zo goed kunnen ombouwen dat ze een man is geworden, en een aantrekkelijke man op wie ik verliefd ben, dan tja, waarom niet? Maar vooralsnog is het niet gelukt om goed een penis aan te zetten, dus ik heb weinig hoop. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt een aantal nogal vreemde gevallen als je ze zou zien ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
klopt dit? Verwijderd | 35 | 26-08-2013 10:19 | |
Psychologie |
transseksueel danny14 | 78 | 18-07-2012 21:13 | |
Psychologie |
genderdysforie justine1997 | 5 | 26-06-2012 14:19 | |
Psychologie |
je van binnen man en vrouw tegelijk voelen... AngelTrash | 18 | 13-02-2007 16:28 | |
Psychologie |
genderdysforie DAGG | 13 | 11-12-2006 20:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
genderdysforie DAGG | 7 | 30-11-2006 06:05 |