Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ben momenteel ook tot over mn (rode) oortjes verliefd
Best lastig, school kan me helemaal níks meer intereseren Het enige dat me blij maakt is zij Maar ik gedraag me altijd anders tegen degene op wie ik stapel gek ben. Dan maak ik zelfs van de leukste opmerkingen de slechtste grappen. Soms ben ik gewoon mezelf niet meer. Het valt ook iedereen op, op wie ik een oogje heb. Komt waarschijnlijk omdat ik diegene heeeeeel anders benader. Hoewel ik dat totaal niet wil ofzo Maar het voelt wel f*cking lekkerrrrrrrrrrrr
||
Citaat:
I know the feeling ![]() Ik ben (nog steeds) verliefd op een goeie vriend van mij, Maar andersom is er niks. Das zeer balen ![]()
|
Ik ben zelf al een paar maanden heel erg verliefd op een meisje. Sinds kort ga ik elke week met haar uit in café, maar het probleem is dat ik niet weet of ze ook op mij verliefd is; door de week spreken we elkaar niet, want ze heeft het druk met werk en school. Ze is nog vrijgezel. Wat ik wel denk is dat ze vriendschap met mij wil.
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen als je verliefd bent op de vlam van je beste vriend(in)? Muchacha | 18 | 03-02-2006 07:04 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voelen jongens verliefdheid Fainne | 63 | 16-01-2006 00:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervreemd. Jenneke.* | 3 | 24-10-2005 10:08 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd zijn Lauratjuh | 24 | 25-02-2004 09:55 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op vriend van broer..:S ammiebammie | 21 | 26-09-2003 20:07 | |
Liefde & Relatie |
Gevoel dat je nooit een relatie zal hebben, hoe er mee om gaan Another Way | 191 | 17-08-2003 15:03 |