Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
wat: Sudocrem
waarvoor: ik gebruik het voor mn bikinilijn en voor ruwe ellebogen etc ![]() ![]() waar: Etos ofzo hoe duur: 3 euro zoiets Je doet echt 10 jaar met zo'n pot volgens mij! Ik heb de mijne al ruim een jaar, en er is ongeveer 1 cm uit ![]() Het is geweldig spul ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 16:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben sowieso niet echt van de lange nagels enzo, dus ik doe het alleen als ik echt niks beters te doen heb. Wat dat met zomer en winter te maken heeft weet ik zelf ook niet eigenlijk, maar zo is het denk ik gegroeid. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien hebben de lifestylers hier wel een gigantische mp3 collectie en smachten ze om die aan de wereld bekend te maken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn nieuwste ontdekking is Nivea Pure Energy, als je 's ochtends een duf slaaphoofd hebt zie je er door die crème echt weer wakkerder uit (d'r ligt een soort glans ofzo op je gezicht)
||
Citaat:
![]() Oja ik vind crème van nivea soft echt ![]() ik heb namelijk echt een hekel aan een droge huid.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Odorex extra dry, flesje met vloeistof om te deppen zodat je niet meer zweet. Werkt heel goed, is slechts 2,5 euro en zelfs na ruim een uur intensief sporten waarna je hele rug bezweet is, blijft het kurkdroog op de plaatsen waar je het spul hebt gedaan (oksels
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ff geen aanrader maar ik ben opzoek naar haarspul waar ik normaal mijn kuif mee omhoog kan houden
![]() Ik heb van alles geprobeerd Murrays, fixing gel heel veel maar mijn haar is gewoon te zwaar. Weet iemand een aanrader om mijn haar omhoog te houden? het moet niet te zwaar zijn en ook niet te vet! ALVAST BEDANKT!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is juist van belang dat soulseek niet té groot en té mainstream wordt om het maar niet teveel in de belangstelling van de riaa / brein / andere gelijksoortige instanties te laten komen.. het werkt nog mooi, geen rechtzaken en andere ongein. Mooi laten lopen, maar wel met een 'select' groepje users dat zoveel mogelijk shared. Verder aanraders: fructise wax. fijne wax die je haren niet vetter maakt dan strikt noodzakelijk. Makkelijk uit te wassen en ruikt nog eens lekker ook. of wat gelwax betreft: aqua gelwax. Ook fijn spul.. irritante tubes waar het in zit maar verder ![]() Ik zoek alleen nog een fijne douchegel die echt goed helpt tegen een droge huid. |
![]() |
|
En ik raad aan de Oog make-up reinigingspads van de Hema. Inderdaad gruwelijk vet maar ik heb mijn oogpotlood, mascara en eyeliner er in een halve minuut van af. En dat vette....tsja dat haal je er toch zo af? Doe het voor het douchen of haal dat vette weg met een washandje. Voor mij geen gekloot meer met van die flesjes en pluiswatjes.
En het luchtje Oceanus van The Bodyshop, maar ik denk dat dat meer een kwestie van smaak is. Ik vind 'm in elk geval HEERLIJK. En verder inderdaad babyolie...ik gebruik het altijd voor mijn benen na het scheren, dan worden ze echt ontzettend glad en zacht. Kost maar iets van 1,50 bij het Kruidvat. En Suikerscrub, WAT een goddelijk spul zeg! Het is zo'n grote, plastice ronde pot, kost 7,50, ruikt superlekker! Ik weet niet precies van welk merk het is, heb hem bij de Etos in Amsterdam gekocht maar verder heb ik het nog nooit ergens anders gezien.
|
vandaag kwam ik bij de HEMA glans/glitter bodylotion tegen
beetje goudachtig spul (hadden ze ook in een tint donkerder) en je kreeg wel een glans met wat gouden glittertjes op je huid vond het wel grappig, was in de aanbieding voor 2.60 ofzo -heb het niet meegenomen, alleen uitgetest.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eight hour cream van Elizabeth Arden is echt wonderspul. Voor droge huid, lippen, het ruikt heel vreemd maar het is fantastisch. En alle producten van Barbara Groult, maar ik weet niet of die in Nederland te krijgen zijn, ik ken ze pas sindskort. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nivea oid heeft nu toch één of andere douchegel met olie? En anders neem je gewone douchegel en smeer je je daarna in met babyolie (je hebt ook btw iets van babybadolie) of met amandelolie? Tegen droge lippen...dokter Swaab ofzo misschien? Kwestie van uitproberen, denk ik, maar bij mijn vriend en mij hielp die wel. Of idd Purol. |
![]() |
||
Citaat:
Geweldig spul. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor droge lippen vind ik Blistex nog steeds het fijnst, het prikkelt ook zo lekker. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic #25 fizzle-fluffy | 500 | 08-08-2011 16:59 | |
Eten & Drinken |
Nieuw! Calyx | 298 | 16-03-2011 11:55 | |
Software & Hardware |
Movie Maker Crasht D: Lychee | 10 | 17-03-2009 17:40 | |
Lifestyle |
Stijltang Saarah | 2 | 12-08-2006 22:01 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Gezocht: digicam < €250 DT | 2 | 30-11-2003 13:48 | |
Lifestyle |
Het grote make-up produkten topic Gwen. | 49 | 07-04-2003 22:00 |