Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2003, 15:29
feline
feline is offline
Bestaan er producten waarvan het zonde is als je het bestaan er niet van weet ? Deel het met ons .

Mijn nieuwste ontdekking: de glansvijl
Waar: The Body Shop
Hoe duur: paar euro
Wat doet het: zorgt voor een hele mooie glans op je nagels zonder dat je het gedoe hebt met lakken, bladderen, nagellakremover etc.

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 15:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2003, 15:36
Divina Flor
Divina Flor is offline
Glansvijl? En hij werkt echt?

Ehm, ik heb niet echt speciale dingen, maar babyolie werkt wel goed tegen een droge huid (zwitsal, in veel winkels te koop, ongeveer 1.50)
En ik had laatst van de HEMA
Reapair cremevrouding algen (met keratine en panthenol' kocht voor droog en breekbaar haar, maar dat is niet aan te raden. Mijn haar gaat er in ieder geval erg van klitten.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 15:39
Nuck
Nuck is offline
Oeh, die glansvijl ga ik ook eens proberen .
Ik heb trouwens een hele fijne conditioner van Gliss Kur, Hair Repair met zijde. Wordt je haar heel zacht en aaibaar van .
Oud 01-12-2003, 15:39
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ohja; voor het matteren van je sieraden: een soort schuursponsje.
Ik heb alleen geen idee hoe duur het is en waar je het kunt krijgen. Ik kreeg het van de juwelier (toen ik m'n ringetje weer had laten matteren), die zei volgensmij dat het van Esprit was. Maar je zult het vast wel meer kunnen krijgen.
Prijs weet ik dus niet, vast niet zo duur, en uiteindelijk wel goedkoper dan iedere keer laten matteren.
En het werkt wel.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 15:40
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Nuck schreef op 01-12-2003 @ 16:39:
Ik heb trouwens een hele fijne conditioner van Gliss Kur, Hair Repair met zijde. Wordt je haar heel zacht en aaibaar van .
Ja, die heb ik ook gehad, die werkt veel beter (je hebt weinig nodig).
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 15:48
Verwijderd
Ik raad aan: Soulseek.

http://www.slsk.org

Het heeft m'n leven verrijkt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:00
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-12-2003 @ 16:48:
Ik raad aan: Soulseek.

http://www.slsk.org

Het heeft m'n leven verrijkt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:03
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 01-12-2003 @ 17:00:
Wat zit je nou te wijzen wijsneus als er iemand een download slet is ben jij het wel
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:07
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-12-2003 @ 17:03:
Wat zit je nou te wijzen wijsneus als er iemand een download slet is ben jij het wel
downloaden mag soulseek niet
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 01-12-2003 @ 17:07:
downloaden mag soulseek niet
Soulseek is king voor mensen zoals ik die DC en nieuwsgroepen niet (willen) begrijpen en toch eenvoudig toegang tot zo'n beetje alles willen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:10
Verwijderd
Die glansvijl heb ik ook, maar ik doe alleen veel aan mijn nagels in de zomer. (lui)
Hij werkt wel echt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:14
feline
feline is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-12-2003 @ 17:10:
Die glansvijl heb ik ook, maar ik doe alleen veel aan mijn nagels in de zomer. (lui)
Hij werkt wel echt.
Haha, wat heeft dat dan met zomer of winter te maken ? Nouja, in de zomervakantie heb je natuurlijk veeel meer tijd. (Je hebt maar 3 minuutjes ervoor nodig .)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:15
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-12-2003 @ 17:09:
Soulseek is king voor mensen zoals ik die DC en nieuwsgroepen niet (willen) begrijpen en toch eenvoudig toegang tot zo'n beetje alles willen.
ik zei niet dat ik niet van soulseek houd, integendeel.. maar het is niet nuttig om extra users te werven die toch niet of nauwelijks sharen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:19
Roos
Roos is offline
wat: Sudocrem
waarvoor: ik gebruik het voor mn bikinilijn en voor ruwe ellebogen etc Het is eigenlijk voor baby's
waar: Etos ofzo
hoe duur: 3 euro zoiets

Je doet echt 10 jaar met zo'n pot volgens mij! Ik heb de mijne al ruim een jaar, en er is ongeveer 1 cm uit
Het is geweldig spul

Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 16:21.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:19
Verwijderd
Citaat:
feline schreef op 01-12-2003 @ 17:14:
Haha, wat heeft dat dan met zomer of winter te maken ? Nouja, in de zomervakantie heb je natuurlijk veeel meer tijd. (Je hebt maar 3 minuutjes ervoor nodig .)
Dan lak ik ook altijd mijn teennagels, en nu doe ik dat niet.
Ben sowieso niet echt van de lange nagels enzo, dus ik doe het alleen als ik echt niks beters te doen heb.
Wat dat met zomer en winter te maken heeft weet ik zelf ook niet eigenlijk, maar zo is het denk ik gegroeid.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 01-12-2003 @ 17:15:
ik zei niet dat ik niet van soulseek houd, integendeel.. maar het is niet nuttig om extra users te werven die toch niet of nauwelijks sharen.
Dat is onzin imho wat heb je last van extra users? Donder ze gewoon in je banlist als je niet wil dat ze je bandwith opslurpen. En wie zegt dat soon to be users hier niet gaan sharen?

Misschien hebben de lifestylers hier wel een gigantische mp3 collectie en smachten ze om die aan de wereld bekend te maken.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 17:09
tuttebel
tuttebel is offline
je hebt van die reinigingspads van de kruidvat.
enorm vette schijfjes zijn het, en je haalt make-up er echt in 1 veeg vanaf.
je krijgt er ook nog eens een mooie glans van
Oud 01-12-2003, 18:33
Li
Li is offline
Citaat:
feline schreef op 01-12-2003 @ 16:29:
Bestaan er producten waarvan het zonde is als je het bestaan er niet van weet ? Deel het met ons .

Wat doet het: zorgt voor een hele mooie glans op je nagels zonder dat je het gedoe hebt met lakken, bladderen, nagellakremover etc.
Jaaaa jouw nageltjes waren zeker mooi vandaag
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:45
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
feline schreef op 01-12-2003 @ 16:29:
Die kun je ook bij de Hema kopen, en daar issie ongetwijfeld goedkoper (en ik schaam me dat ik niet weet hoeveel precies )

Mijn nieuwste ontdekking is Nivea Pure Energy, als je 's ochtends een duf slaaphoofd hebt zie je er door die crème echt weer wakkerder uit (d'r ligt een soort glans ofzo op je gezicht)
Oud 01-12-2003, 20:47
Eyv
Eyv is offline
Citaat:
bazfall schreef op 01-12-2003 @ 18:09:
je hebt van die reinigingspads van de kruidvat.
enorm vette schijfjes zijn het, en je haalt make-up er echt in 1 veeg vanaf.
je krijgt er ook nog eens een mooie glans van
bah dat klinkt echt a-relax .. enorm vette schijfjes en je krijgt er een glans van ...

Oja ik vind crème van nivea soft echt
ik heb namelijk echt een hekel aan een droge huid.
Oud 01-12-2003, 21:25
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Eyv schreef op 01-12-2003 @ 21:47:
bah dat klinkt echt a-relax .. enorm vette schijfjes en je krijgt er een glans van ...

Oja ik vind crème van nivea soft echt
ik heb namelijk echt een hekel aan een droge huid.
nou die glans kun je er zo afwassen/vegen. k vind t echt handig spul, met reinigingsmelk zit ik nog een minuut te boenen..
Oud 01-12-2003, 21:27
Eyv
Eyv is offline
Citaat:
bazfall schreef op 01-12-2003 @ 22:25:
nou die glans kun je er zo afwassen/vegen. k vind t echt handig spul, met reinigingsmelk zit ik nog een minuut te boenen..
Ja ok wat dat betreft is het idd chill .. ik haat het als mascara er niet af gaat en wat boeit die glans eigenlijk als je gaat slapen
Oud 01-12-2003, 21:38
Verwijderd
Ow gets, als ik make up remover op mijn gezicht heb voelt dat zo ranzig! Ik haal het er daarna altijd af met water.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:39
Eyv
Eyv is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-12-2003 @ 22:38:
Ow gets, als ik make up remover op mijn gezicht heb voelt dat zo ranzig! Ik haal het er daarna altijd af met water.
Ja ik ook maar dan moet je make-up er wel eerst goed vanaf zijn gehaald anders schiet t ook niet op ..
Oud 01-12-2003, 21:50
kneisje
kneisje is offline
Odorex extra dry, flesje met vloeistof om te deppen zodat je niet meer zweet. Werkt heel goed, is slechts 2,5 euro en zelfs na ruim een uur intensief sporten waarna je hele rug bezweet is, blijft het kurkdroog op de plaatsen waar je het spul hebt gedaan (oksels ). Vooral zomers met een dun katoenen shirtje aan erg handig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2003, 15:05
Optima
Optima is offline
niveau dag/nachtcreme: veel goedkoper dan al die dure designer-merk shit en even effectief, zoniet, effectiever.
Oud 02-12-2003, 16:16
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
popcorn schreef op 01-12-2003 @ 22:50:
Odorex extra dry, flesje met vloeistof om te deppen zodat je niet meer zweet. Werkt heel goed, is slechts 2,5 euro en zelfs na ruim een uur intensief sporten waarna je hele rug bezweet is, blijft het kurkdroog op de plaatsen waar je het spul hebt gedaan (oksels ). Vooral zomers met een dun katoenen shirtje aan erg handig.
Vind je echt? Ik heb 'm ook en ik vind 'm niet echt geweldig. Maar wel oke. Welke echt supergoed is, is Syneo5 geloof ik dat het heet. Is wel een stuk duurder, maar werkt echt héél erg goed.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 19:25
Divina Flor
Divina Flor is offline
Oogmake-up remover van Clarins (blauw wit spul (2 lagen, eerst even schudden)), werkt echt perfect!
Maar het zal vast vrij duur zijn, maar ik heb geen idee hoe duur het is..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 19:44
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ik heb ff geen aanrader maar ik ben opzoek naar haarspul waar ik normaal mijn kuif mee omhoog kan houden
Ik heb van alles geprobeerd Murrays, fixing gel heel veel maar mijn haar is gewoon te zwaar.

Weet iemand een aanrader om mijn haar omhoog te houden? het moet niet te zwaar zijn en ook niet te vet!

ALVAST BEDANKT!
Oud 08-12-2003, 19:53
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 01-12-2003 @ 17:27:
Dat is onzin imho wat heb je last van extra users? Donder ze gewoon in je banlist als je niet wil dat ze je bandwith opslurpen. En wie zegt dat soon to be users hier niet gaan sharen?

Misschien hebben de lifestylers hier wel een gigantische mp3 collectie en smachten ze om die aan de wereld bekend te maken.
Hey nerdo's.
En het is juist van belang dat soulseek niet té groot en té mainstream wordt om het maar niet teveel in de belangstelling van de riaa / brein / andere gelijksoortige instanties te laten komen.. het werkt nog mooi, geen rechtzaken en andere ongein. Mooi laten lopen, maar wel met een 'select' groepje users dat zoveel mogelijk shared.

Verder aanraders:

fructise wax. fijne wax die je haren niet vetter maakt dan strikt noodzakelijk. Makkelijk uit te wassen en ruikt nog eens lekker ook.

of wat gelwax betreft: aqua gelwax. Ook fijn spul.. irritante tubes waar het in zit maar verder

Ik zoek alleen nog een fijne douchegel die echt goed helpt tegen een droge huid.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 20:07
Verwijderd
Ja, Nivea Soft is heerlijk spul idd. Niet vet, lekker voedend en het ruikt lekker
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 20:41
MUTS123
MUTS123 is offline
En ik raad aan de Oog make-up reinigingspads van de Hema. Inderdaad gruwelijk vet maar ik heb mijn oogpotlood, mascara en eyeliner er in een halve minuut van af. En dat vette....tsja dat haal je er toch zo af? Doe het voor het douchen of haal dat vette weg met een washandje. Voor mij geen gekloot meer met van die flesjes en pluiswatjes.
En het luchtje Oceanus van The Bodyshop, maar ik denk dat dat meer een kwestie van smaak is. Ik vind 'm in elk geval HEERLIJK.
En verder inderdaad babyolie...ik gebruik het altijd voor mijn benen na het scheren, dan worden ze echt ontzettend glad en zacht. Kost maar iets van 1,50 bij het Kruidvat.
En Suikerscrub, WAT een goddelijk spul zeg! Het is zo'n grote, plastice ronde pot, kost 7,50, ruikt superlekker! Ik weet niet precies van welk merk het is, heb hem bij de Etos in Amsterdam gekocht maar verder heb ik het nog nooit ergens anders gezien.
Oud 10-12-2003, 17:59
liesbethlykke
liesbethlykke is offline
Amandelhuidolie van Kneipp, heel fijn voor als je zo'n droge winterhuid hebt en het ruikt ook nog lekker.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 18:03
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Optima schreef op 02-12-2003 @ 16:05:
niveau dag/nachtcreme: veel goedkoper dan al die dure designer-merk shit en even effectief, zoniet, effectiever.
Ik vind mijn dagcreme van Biotherm toch 10 keer beter en fijner dan Nivea.
Oud 10-12-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 08-12-2003 @ 20:53:

Ik zoek alleen nog een fijne douchegel die echt goed helpt tegen een droge huid.
iets met melkzuur er in

aanrader: olijfolie, voor erg droge huid in bad of voor pluizig haar een beetje in je haar doen na het wassen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 20:24
Divina Flor
Divina Flor is offline
vandaag kwam ik bij de HEMA glans/glitter bodylotion tegen
beetje goudachtig spul (hadden ze ook in een tint donkerder)
en je kreeg wel een glans met wat gouden glittertjes op je huid

vond het wel grappig, was in de aanbieding voor 2.60 ofzo
-heb het niet meegenomen, alleen uitgetest.. -
Oud 12-12-2003, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 10-12-2003 @ 19:18:

aanrader: olijfolie, voor erg droge huid in bad of voor pluizig haar een beetje in je haar doen na het wassen
Maar dat stinkt! En het is toch niet effectiever dan andere oliën?

Eight hour cream van Elizabeth Arden is echt wonderspul. Voor droge huid, lippen, het ruikt heel vreemd maar het is fantastisch.

En alle producten van Barbara Groult, maar ik weet niet of die in Nederland te krijgen zijn, ik ken ze pas sindskort.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 11:23
655321
655321 is offline
ik heb niks aan te raden alleen maar te vragen: iemand nog een aanrader voor asociaal droge lippen? (en niet labello want dat smeer ik nu al 3 dagen en het schiet niks op)
tell me
Oud 13-12-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 13-12-2003 @ 12:23:
ik heb niks aan te raden alleen maar te vragen: iemand nog een aanrader voor asociaal droge lippen? (en niet labello want dat smeer ik nu al 3 dagen en het schiet niks op)
tell me
Purol zalf?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 11:27
Verwijderd
Citaat:
tell me
ik smeer er altijd purol op, dan is het bij mij binnen 2 dagen over.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 11:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
tell me
purol (en dan heb ik het liefste uit zo'n potje en niet zo'n purol lipstick), anders vaseline, helpt soms ook wel of Blistex medex.
Oud 13-12-2003, 11:40
Verwijderd
Citaat:
liesbethlykke schreef op 10-12-2003 @ 18:59:
Amandelhuidolie van Kneipp, heel fijn voor als je zo'n droge winterhuid hebt en het ruikt ook nog lekker.
Die helpt idd super...beter dan babyolie, vind ik.

Nivea oid heeft nu toch één of andere douchegel met olie? En anders neem je gewone douchegel en smeer je je daarna in met babyolie (je hebt ook btw iets van babybadolie) of met amandelolie?

Tegen droge lippen...dokter Swaab ofzo misschien? Kwestie van uitproberen, denk ik, maar bij mijn vriend en mij hielp die wel. Of idd Purol.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 11:45
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
tell me
Mediterranean olive sage almond. Klein potje met een zwarte dop, bij het 'voor de huid'-gedeelte (oid) bij de Etos.

Geweldig spul.
Oud 13-12-2003, 12:47
655321
655321 is offline
dankjewel allemaal
Oud 13-12-2003, 13:19
feline
feline is offline
Citaat:
liesbethlykke schreef op 10-12-2003 @ 18:59:
Heb ik ook ! En het is inderdaad erg fijn, je hebt er ook een badolie van.

Voor droge lippen vind ik Blistex nog steeds het fijnst, het prikkelt ook zo lekker.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 13:33
Gwen.
Gwen. is offline
Perfect Slim van l'Oréal. Je verliest er geen gewicht van natuurlijk, maar je houdt wordt idd strakker, gladder en lichte vormen van cellulitus verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 15:11
Mir-idiotA
Citaat:
Kiss Pookie schreef op 08-12-2003 @ 20:44:
Ik heb ff geen aanrader maar ik ben opzoek naar haarspul waar ik normaal mijn kuif mee omhoog kan houden
Ik heb van alles geprobeerd Murrays, fixing gel heel veel maar mijn haar is gewoon te zwaar.

Weet iemand een aanrader om mijn haar omhoog te houden? het moet niet te zwaar zijn en ook niet te vet!

ALVAST BEDANKT!
loreal gel (pfft precieze naam? i dunno) gewoon een sterke gel kopen, dan op de kop gaan hangen en fohnen terwijl je je haar kneed zoals je wilt (omhoog dus --> maar eigenlijk dus nu naar beneden omdat je op je kop hangt....) nja, beetje vaag gelul, maar het blijft écht wel staan!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten