Advertentie | |
|
![]() |
|
alles wat een jaar of 2 geleden nog totaal niet kon, een vriendin van me droeg 2 jaar geleden van die arm sokken, en mensen noemde haar een clown, nu kan het niet hipper. en zo geldt het ook voor iron maiden, die gaan binnen kort ook de populariteit van J lo voorbij
![]() en sorry fuck bush, jij bent ook niet echt origineel, want het is ook echt super hip(en het word nog erger, believe me!) om een fuck the system look te hebben en als tegen beweging daarop komt die sletterige look met korte rokjes, lange laarsen, en bij de jongens korte T-shirts met strakke broeken weer in. Damm, this world is too simple ![]() |
![]() |
||
Citaat:
NEEEEEE dat magt niet! KUT! dat is niet waar! stom! stom! stom! (btw bad religion is goed ![]() niemand heeft een t shirt met daarop het hoofd van bush, en daarop staat international terrorist, en daaronder activisten met borden stop the war, no war, act now and stop war.. en van die dingen.. ![]()
|
sorry to break your bubble, maar er zijn mensen die wel dat soort T-shirts dragen, maar ik moet toegeven, das wel in een bepaald wereldje(concert van flogging molly bijvoorbeeld
![]() En net als ik de matrix, aktion, reaction. Dus het CDA aan de macht hier, en Bush aan de andere kant van de plas, betekend automaties een grotere linkse groep mensen, wil niet zeggen dat ik het niet met je eens ben hoor ![]() O ja, stippjes en streepjes word ook in, zie je nu weer de winkels vol mee liggen, lijkt mijn moeders kleding kast wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mjaa voorlopig denk ik dat de mobiele foons met camera, MP3, internet, ovulatie-meter, spelletjes, spiegeltjes, polyfone ringtones, opname-functie, kalender, rekenmachine etc. nog wel even blijven bestaan en dat er nog meer gekke dingen bij zullen komen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
hoe vertel ik mijn ouders dat het helemaal niet zo goed gaat metallica | 30 | 22-01-2004 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Maar het is wel zo! Vlooienband | 5 | 01-10-2002 07:53 | |
Liefde & Relatie |
ik hou teveel van hem om het uit te maken *mystery* | 20 | 16-09-2002 18:41 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 | |
Psychologie |
Alles gaat mis: advize please???? Lindatje | 9 | 16-12-2001 12:14 |