Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jezus wat een klote situatie zeg
![]() Je wordt hier gewoon emotioneel gechanteerd en ja dat is heel moeilijk maar in dit geval moet je kiezen voor jezelf...Dit is jouw leven en als iemand een einde aan zijn leven wil maken omdat hij 'voor jou leeft' dan is dat een wanhoopsactie om iets te krijgen wat ie niet kan krijgen. De mens wil altijd meer dan mogelijk is ![]() En dan vind ik dat 'voor jou leven' een absurde reden voor zoiets aangezien hij weet dat als je je van hem afkeert hij kapot zal gaan...ja dat wel...maar als hij echt alléén voor jou zou leven zou hij ook moeten weten wat er gebeurd als hij zn plan doorzet, als hij zn leven uit wanhoop beeindigt...dan ga jij er ook aan kapot en soms moet iemand nou eenmaal inzien dat als je van iemand houdt...en dan bedoel ik écht van iemand houden...dat je dat pas echt kan tonen door te laten zien dat je er rust mee hebt dat die persoon geen toekomst met jou ziet... Als hij dat niet wil inzien kan hij niet zeggen dat hij om je geeft ook al vind hij waarschijnlijk van wel... ![]() Wat ik in ieder geval wil zeggen is dat hoe moeilijk het ook mag zijn ...je in deze situatie alleen voor jezelf mag kiezen anders geef je toe aan iets wat niet bij jou aanwezig is en zal hij alleen maar meer afhankelijk van je worden! En wat betreft de familie...daar heb ik gewoon geen woorden voor...dat ze het over hun hart verkrijgen om zoiets te zeggen... Laat het duidelijk zijn dat de énige die schuldig is aan het verdriet wat hier én jou én de familie wordt aangedaan, die jongen zelf is en dat hij daar maar eens over moet nadenken! Hoe klote zijn leven ook mag wezen...er is géén excuus voor emotionele chantage!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |