Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik had een hele gave donkergroene ribbroek met hele wijde pijpen... Tot mijn moeder op het leuke idee kwam om hem "even" in de droger te doen zodat ik m sneller aankon (
![]() ![]() ![]()
|
Ik heb eens een paars snoeppapiertje in de broekzak van een witte broek laten zitten in de wasmachine.. broekzak roze.
Verder geen schrikbarende dingen, ook niet met de strijkbout. Alhoewel, ik wilde eens m'n kleren strijken toen ik drie was. Ik had het m'n moeder zien doen en in de kast lag een oud strijkijzer, dus ik het draadje in stopcontact gestopt, weggelopen en ondertussen het strijkijzer op de vloerbedekking laten staan... Toen was er een 'driehoekje' uit de vloerbedekking (en het strijkijzer onbruikbaar).. ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, ik ben niet zo dom om te denken dat je verschillende kleuren was zonder problemen bij elkaar kunt doen. Wel ben ik een keer vergeten de machine leeg te halen toen een zomerjas van me erin zat - en blijkbaar kon die niet zo goed tegen zijn eigen kleurverlopen, al het wit was blauw geworden
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik moet een bepaalde vriendin geen kleren lenen, want die krijg ik geheid 3 maten kleiner terug. Verder nooit echt problemen met de wasmachine, meestal loopt alles wel zoals ik dat wil. ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou ik had in de zomervakantie toen m'n broer en ik twee weken alleen thuis waren, beloofd om ook een keer de was van hem mee te draaien.. maar is niet helemaal goed gegaan want ik had witte polo en roode broek bij elkaar in gedaan, en die polo is toen een beetje rose uitgevallen
![]() strijken gaat me gelukkig beter af ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Het had geregend en het was koud flyaway | 0 | 16-06-2011 16:52 | |
Verhalen & Gedichten |
De wassende nacht Lalala1111 | 13 | 14-02-2005 13:09 | |
Verhalen & Gedichten |
LOTR: Wat als Boromir niet gesneuveld was? Eye of Sauron | 60 | 30-09-2004 16:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] .boris | 14 | 04-02-2004 05:31 | |
Muziek |
Ik Wou Dat Ik Jou Was..........!!!!!!!!! HET schatje | 33 | 20-05-2003 13:14 |